foto's vrouwenpolder en omstreken

Raapie

Geen avatar

Berichten: 3
November 16, 2007, 15:59:07
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik ben geen kitesurfer, maar vind het wel leuk om naar te kijken en dan ook te fotograferen. Afgelopen zaterdag en zondag heb ik wat foto's gemaakt in Vrouwenpolder en waarschijnlijk zal ik wel vaker te zien zijn om foto's te nemen. De mooiste plaats ik op zoom (speciaal voor hobby-fotografen) in een apart album. Die albums worden niet zomaar bezocht over het algemeen, dus je gaat niet zonder toestemming lekker het internet op en dat de halve werled je foto ziet. Maar wellicht vind je het zelf wel leuk om te kijken of je erop staat, dan is de link als volgt:
http://album.zoom.nl/user/Raapie/kitesufers/

Mocht je de foto in het originele bestand willen hebben, laat het dan even weten (uiteraard kosteloos), dan mail ik hem je. Mocht je niet willen dat je foto in dat abum staat, laat het dan ook even weten.

Linda
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #1 November 16, 2007, 17:52:35
edit2Rapporteer  
Lekkere foto's hoor Linda. ThumpsUp

Vooral met die regenboog  loser
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #2 November 16, 2007, 18:30:19
edit2Rapporteer  
he jammer ik sta er niet op . Je was er zeker niet meer om uurtje of 3 a 4 op zondag?
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #3 November 16, 2007, 18:58:59
edit2Rapporteer  
Heey, linda toffe foto's

Je kan ook foto's hier in dit topic gooien door de foto's tussen [url] tags te plaatsen  ThumpsUp

Mzzls Matjas
¦Tim¦

Berichten: 740
Antwoord #4 November 16, 2007, 20:16:42
edit2Rapporteer  
haha grappig die jongen met die witte lycra ben ik volgens mij ging ik toen de lucht in ofzo het was echt super die dag

edit: foto 5 ben ik ook zou ik die van je mogen hebben hij is neit bijzonder maar wel kwa omgeving  ThumpsUp

tim_vd_noort@hotmail.com
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #5 November 17, 2007, 03:20:03
edit2Rapporteer  
jezus wat vet met die regenboog!!!
Raapie

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #6 November 17, 2007, 04:55:53
edit2Rapporteer  
leuk de reacties. Ik zal er ook wel iest vaker te vinden zijn. Ik heb ook nog niet alle foto's van afgelopen weekend erop gezet, er zijn er nog een paar.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.