kiten in frankrijk

RLV
Gast
Juni 07, 2004, 08:51:50
edit2Rapporteer  
Hey,

wie weet waar goeie spots zijn in frankrijk? Ben van plan om richting Mimizan of Biaritz te rijden, maar weet eigenlijk niet of het wel goeie locaties zijn?

ik hoor het graag.

RLV
Rutger II

Berichten: 1864
Antwoord #1 Juni 07, 2004, 12:28:00
edit2Rapporteer  
Lac de serre Poncon in zuid france  Grin
RLV
Gast
Antwoord #2 Juni 07, 2004, 18:28:02
edit2Rapporteer  
hey,
heb je daar geen last van draaiwinden door de bergen?
ben er ooit wel eens geweest maar kan me niet meer goed herinneren hoe de wind was.
regtur1
Gast
Antwoord #3 Juni 07, 2004, 19:47:37
edit2Rapporteer  
neej helemaal niet, als je mazzel hebt staat er een dikke week mistral wind en dat is goeie harde wind.

veel ruimte en iedereen op de camping wind/kitesurft



groeten

ps als je meer wilt weten moet je maar ff mailen ofzo
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #4 Juni 07, 2004, 21:31:06
edit2Rapporteer  
ik ben er geweest is egt niks kitesurfen vond k, k denk dat k t nu wel naar mn zin zou hebben, was toen egt een beginner. was wel elke dag wind en heb elke dag goed kunnen windsurfen(geleerd daar:Smiley ) camping is idd super. je moet wel een stukje met de auto naar het kitesurfstrand, 5 min ofzow. de golven zijn er ook klote, erg hoog en kort
Rutger II

Berichten: 1864
Antwoord #5 Juni 07, 2004, 22:18:02
edit2Rapporteer  
Ni lulle Emiel, als je egt een beginner bent moet je daar niet gaan denk ik, toch zijn er 2 kitesurfscholen daar.
als je voor de golven gaat moet je er ook niet heen gaan want die zijn dr niet veel.

maar voorderest superrr
Martin S
Gast
Antwoord #6 Juni 07, 2004, 22:57:44
edit2Rapporteer  
CHECK IT OUT

http://www.wannasurf.com/spot/Europe/index.html
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #7 Juni 07, 2004, 23:05:04
edit2Rapporteer  
ik weet er maar 1 daar, die gast was echt super aardig, me bar was gestolen met lijnen en al en toen heb k een nieuwe fone bar met nieuwe lijnen van em gekocht voor 50 euro, f*cking dyneema lijnen, egt super!!! golven zijn daar voor binnenwater hoog en kort bedoelde ik te zeggen. je gaat erg snel stuiteren. en als beginner moet je daar idd niet zijn heb k gemerkt ;D
Roel
Gast
Antwoord #8 Juni 28, 2004, 14:55:22
edit2Rapporteer  
Ik ga deze zomer naar zuid frankrijk. En ik ga binnenkort kitesurf lessen nemen in nederland, en wil misschien daar in de regio gaan leren kiten. Welke spots zijn aan te raden voor beginners om het kitesurfen te leren? Is het mogelijk om daar ook spullen te huren? Misschien ook aanraders voor campings? we hebben een auto dus vervoer is geen probleem.
loki
Gast
Antwoord #9 Juni 28, 2004, 16:24:23
edit2Rapporteer  
ga in iedergevaal niet de zee op bij biaritz want dan zit je tegen een berg opgeplakt en stroming is daar erg en hoge golven
Roel
Gast
Antwoord #10 Juni 28, 2004, 16:40:58
edit2Rapporteer  
Het is de bedoeling om naar de regio van Marseille - Toulon - Nice te gaan. Het mag ook gerust een meer zijn, als er maar spullen te huren zijn en het een goede plaats is om te oefenen.
RLV
Gast
Antwoord #11 Juni 28, 2004, 16:46:30
edit2Rapporteer  
lacanau wordt het waarschijnlijk.
dicht bij bordeau en je kan of op een groot meer kiten of op de oceaan.
iemand ervaring met de spot?
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #12 Juni 29, 2004, 16:45:02
edit2Rapporteer  
ben ik ook geweest, niet gekite, wel super mooie golven daar. is idd binnenmeer, toen k er was waaide het niet, misschien met 16 wel gekund
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.