is er weer nieuws rond het autostrand?

Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Maart 10, 2008, 15:49:36
edit2Rapporteer  
Olah kitemakkers,

het is al geruime tijd stil rond de mogelijke aanpassingen van het autostrand.

vorig jaar september zou er een andere slagboom komen. stond er pas in december en is nu nog steeds open.
er zouden andere markeringen op het water komen, is nog niets te zien.....
het "wegvaargedeelte" zou verplaats worden, wanneer?......

met name de markering op het water gaat straks van belang zijn als er 300 beginners gaan hannissen in het vogelgebied. dit maakt me zorgelijk en gaat echt een serieuze bedreiging worden voor de mooiste kitespot ter wereld..... Grin

als ze toch die markering (boeien) willen doen heb ik graag dat ze dit voor de start van het seizoen doen.
wil nu weleens wat weten, wie weet er meer?
 
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Maart 10, 2008, 16:26:32
edit2Rapporteer  
Tja, lees net bij Rotterdam dat Dree alleen nog op SlufHuf zit, hij zou het moeten weten als regiovertegenwoordiger van het NKV

Maar afgelopen zaterdag was het al ontzettend druk voor winter (nou ja winter Undecided) begrippen.

Wat mij betreft laten ze het lekker zo, als de het wegvaargebied zo maken als ze zouden willen is er geen ruimte meer voor al die kitescholen en beginners.  ThumpDown
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #2 Maart 10, 2008, 20:06:08
edit2Rapporteer  
Ik vraag me af hoe de politie straks wilt gaan controleren. Ze kunnen moeilijk het water opgaan en als je wilt vaar je even naar de overkant om daar opgepikt te worden. Moet je alleen wel met een groepje zijn zodat 1 iemand alle spullen mee kan nemen ingeval van cop control.
Geen

Berichten: 559
Antwoord #3 Maart 10, 2008, 20:55:13
edit2Rapporteer  
ze moeten gewoon niet zo dom doen, als ze die wegvaarzone zouden maken wil ik niet weten hoeveel doden er gaan vallen, het was zaterdag idd al aardig druk, kan je nagaan in de zomer als er dan ook nog een wegvaarzone is....
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #4 Maart 12, 2008, 01:49:06
edit2Rapporteer  
Tja, lees net bij Rotterdam dat Dree alleen nog op SlufHuf zit, hij zou het moeten weten als regiovertegenwoordiger van het NKV

Maar afgelopen zaterdag was het al ontzettend druk voor winter (nou ja winter Undecided) begrippen.

Wat mij betreft laten ze het lekker zo, als de het wegvaargebied zo maken als ze zouden willen is er geen ruimte meer voor al die kitescholen en beginners.  ThumpDown

Laatste update:  Dree is NKV regiovertegenwoordiger af!!

Jammer voor het NKV want Dree was wel degelijk een aanwinst met goede kontacten.
Wat een stickertje al niet teweeg  kan brengen.....beetje trieste afwikkeling wat betreft NKV, en dat getuigd niet bepaald van een kitersmentaliteit maar riekt meer naar ambtelijke miereneukerij.
Maar niet getreurt.....ook zonder het NKV wordt gewerkt aan een plekje bij MaasvlakteII met faciliteiten voor de watersporters.
Het aantal kiters @ a Sluf is aardig gegroeid dus wellicht dat er ook aardig wat te netwerken valt en kunnen we allemaal een bijdrage leveren om een mooie spot voor de toekomst te regelen @ maasvlakteII.
Geïnteresseerd? Dan kan je via de welbekende gebande site in kontact komen.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5 Maart 12, 2008, 01:55:28
edit2Rapporteer  
HHmmm laatste update:

Er is goede communicatie tussen Andre en mij als ( interim) coördinator regiovertegenwoordiging NKV. Het vele werk / inzet van Andre wordt wel degelijk door de NKV gewaardeerd!
Naar mijn info zit Andre op dit moment beroepsmatig in het buitenland en hebben we binnenkort weer contact........
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #6 Maart 12, 2008, 01:58:30
edit2Rapporteer  
Hij is inmiddels alweer terug.
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #7 Maart 12, 2008, 02:01:52
edit2Rapporteer  
Maar om ff ontopic te blijven.....het beperken van de beschikbare ruimte op het autostrand is natuurlijk uit den boze met een nog steeds groeiende kitegemeenschap. So far ziet de toekomst er niet bepaald rooskleurig uit met nu al overbevolkte spots.
Leon aero2
Gast
Antwoord #8 Maart 12, 2008, 06:21:56
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd wat aankomende zomer gaat brengen....hoop ruimte tekort ben ik bang!

ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #9 Maart 12, 2008, 14:18:37
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd wat aankomende zomer gaat brengen....hoop ruimte tekort ben ik bang!


Ik ben ook benieuwd. Misschien is het een optie om in de winter in Nedeland te kiten en in de zomer naar het buitenland ipv visa versa. Gisteren was het namelijk supper rustig op de Slufter (van 16.00 tot 17.30) en Autostrand (18.00 tot 19.00). De wind was gedraaid en op de slufter was het niet echt lekker varen, daarin tegen op het autostrand lekker geknalt. Hoog water en NIEMAND aanwezig, het gelele water voor mij alleen. Ik zal dat van de zomer missen.

PS. Ik heb maar geen extreme dingen gedaan, aangezien niemand mij zou kunnen helpen.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #10 Maart 12, 2008, 14:51:18
edit2Rapporteer  
ik mijd het autostrand sowieso al in de weekends, door de week gaat het wel. Maar als je eenmaal een beetje kan varen dan gloren er ook wel andere spots in de regio. En het aantal kiters zou met de ruimte daar niet de bottleneck hoeven zijn, het is meer het nivo - kite op 12h en dan urenlang blijven liggen...
maar goed ik ben free lance dus heb ik makkelijk praten...

Maar er waren inderdaad plannen over uitvaar zones en van dat soort zaken, ik ben ook wel benieuwd naar de tussenstand dus Vlaardingen kom es op de proppen met die info Smiley
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #11 Maart 12, 2008, 22:12:54
edit2Rapporteer  
Die Sluf leek afgelopen weekend veel drukker als Playa. Maar idd. ik kan ook gelukkig vaak door de weeks. Moet er niet aan denken de komende zomer... Lips Sealed

Laatste update:  Dree is NKV regiovertegenwoordiger af!!

Jammer voor het NKV want Dree was wel degelijk een aanwinst met goede kontacten.
Wat een stickertje al niet teweeg  kan brengen.....beetje trieste afwikkeling wat betreft NKV, en dat getuigd niet bepaald van een kitersmentaliteit maar riekt meer naar ambtelijke miereneukerij.
Maar niet getreurt.....ook zonder het NKV wordt gewerkt aan een plekje bij MaasvlakteII met faciliteiten voor de watersporters.
Het aantal kiters @ a Sluf is aardig gegroeid dus wellicht dat er ook aardig wat te netwerken valt en kunnen we allemaal een bijdrage leveren om een mooie spot voor de toekomst te regelen @ maasvlakteII.
Geïnteresseerd? Dan kan je via de welbekende gebande site in kontact komen.

Fer, wat vertel je nu?  Huh

Ik maak hieruit op dat hij eruit is geknikkerd door het NKV vanwege stickergate op de vorige ledenvergadering bij JTS afgelopen jaar? Klopt mijn verhaal zo?  Undecided

En wie volgt hem dan op? Huh
Vooral nu handig met de aankomende sluiting van de Sluf in september.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #12 Maart 12, 2008, 22:18:30
edit2Rapporteer  
HHmmm laatste update:

Er is goede communicatie tussen Andre en mij als ( interim) coördinator regiovertegenwoordiging NKV. Het vele werk / inzet van Andre wordt wel degelijk door de NKV gewaardeerd!
Naar mijn info zit Andre op dit moment beroepsmatig in het buitenland en hebben we binnenkort weer contact........
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #13 Maart 12, 2008, 22:20:29
edit2Rapporteer  
Hij is inmiddels alweer terug.

Dus...?  Huh
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #14 Maart 12, 2008, 22:22:09
edit2Rapporteer  
hebben we dus binnenkort weer contact....
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #15 Maart 12, 2008, 23:08:48
edit2Rapporteer  
Idefixe,

Fer heeft het verkeerd begrepen? Hij is dus nog steeds het NKV contact? Huh
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #16 Maart 12, 2008, 23:12:20
edit2Rapporteer  
Lezen baardaap!
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #17 Maart 12, 2008, 23:19:01
edit2Rapporteer  
Ff heel kort door de bocht dan: er is/was sprake van een conflictsituatie.
Gezien het feit dat ikkie door het vertrek van Martijn op dit moment als (interim) coördinator regiovertegenwoordiging NKV deze functie ( vooralsnog tot aan de eerstvolgende A.L.V.) waarneem en ikkie vanuit deze functie( als nieuwkomer / niet gehinderd door "enige vorm van geschiedenis in deze kwestie" ) het werk van Andre mbt de Slufter zeer waardeer, heb ik dus contact gezocht met Andre en dit contact is tot op heden zeer positief verlopen.......  Snappie?

pppfff wat een zin  Grin
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #18 Maart 12, 2008, 23:25:26
edit2Rapporteer  
Zeg Idefixe, wacht dacht je van Fikkie?

nee man, zeer lovenswaardige inspanning, mr. interim CEO
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #19 Maart 12, 2008, 23:59:30
edit2Rapporteer  
ik mijd het autostrand sowieso al in de weekends.  En het aantal kiters zou met de ruimte daar niet de bottleneck hoeven zijn, het is meer het nivo - kite op 12h en dan urenlang blijven liggen...

haha ha dat zijn mijn favoriete woorden Cheesy en om ze even te herhalen 12u en goed om je heen kijken tot dat je  genoeg ruimte heb .
Dus kom niet in mijn buurt want dan ben je aan de beurt, ook op andere locaties  Kiss  Grin .


Leon aero2
Gast
Antwoord #20 Maart 13, 2008, 05:40:45
edit2Rapporteer  
Dit is bevorderend voor een beginner…
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #21 Maart 13, 2008, 05:43:19
edit2Rapporteer  
Dit is bevorderend voor een beginner…
idd en hij geeft nog les ook!
Leon aero2
Gast
Antwoord #22 Maart 13, 2008, 05:43:51
edit2Rapporteer  
Dit is bevorderend voor een beginner?
idd en hij geeft nog les ook!

wahaha
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #23 Maart 13, 2008, 15:22:52
edit2Rapporteer  
Lezen baardaap!

Zeg, haartje meer, ga zelf eens langs de Pearl  Tongue

@ Idefixe, zo is het verhaal me wel duidelijk. Gelukkig heb je het over voltooid verleden tijd. Wat een gedoe allemaal vanwege het gedrag van een aantal huftertjes tijdens de ALV in JTS. Maargoed, hij gaat zich weer hardmaken voor de goede zaak, en dat is het belangrijkste  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.