Regio Horst

andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Maart 18, 2008, 00:48:18
edit2Rapporteer  
Voor vragen, ideeen of suggesties voor de regio Horst. Raymond Witvoet is de regiovertegenwoordiger.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #1 Mei 30, 2008, 04:54:27
edit2Rapporteer  
Is het een idee om een mooi bord in het duits, nederlands en engels te maken over de regels daar?
Elke week moet ik met mijn half gare duits iemand gaan uitleggen dat hij niet in de vaargeul mag komen.

Het leek mij een goed idee om in ieder geval de kitezone erop te plaatsen. Er gaan gewoon teveel mensen de vaargeul over! Verder misschien de vaarbare richtingen voor Horst, het gebeurd ook vaak dat mensen met aflandige wind het water daar op gaan. Horst is: ZW-W-NW-N-NO.

Dit zou waarschijnlijk in overleg met de RGV moeten gebeuren, de beheerder van het strand. Ik wil mij graag inzetten om dit te realiseren!
wavecatcher

Geen avatar

Berichten: 22
Antwoord #2 Juni 04, 2008, 07:19:02
edit2Rapporteer  
Hey Vinni, stuur een mailtje naar regiocoordinator@kitesurfvereniging.nl
Hij kan je sowieso helpen, als je hier aan wilt meewerken.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #3 Juni 05, 2008, 02:46:50
edit2Rapporteer  
Ga ik doen!
vissie

Berichten: 757
Antwoord #4 Juni 10, 2008, 04:53:02
edit2Rapporteer  
Hoe merk je waar de vaargeul is?
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #5 Juni 10, 2008, 06:18:25
edit2Rapporteer  
De rode boeien... ThumpsUp

Een vaargeul is altijd gemankeerd met een groene boei aan de ene kant en de andere kant een rode boei. Hier tussen bevindt zich de vaargeul.
De vaargeul is ook een stuk dieper en waarneer je hier overheen gaat zul je ook merken dat de golf grote toe neemt.

Op horst altijd VOOR de vaargeul blijven en er dus niet halverwege in keren. Als het zonnetje schijnt zit het vol met bootjes en als die mensen gaan klagen hebben ''we'' een probleem.

Verder liggen er op horst ook gele boeien in het water. Deze geven de kitezone aan en dus ook hier tussen blijven.

in het topic trefpunt en dan van horst staat een plaatje met de kitezone  ThumpsUp
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #6 Juni 11, 2008, 01:53:32
edit2Rapporteer  
ListenToMe Let wel op: het diepe begint vaak al een aantal meters voor de boeien!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.