Regio Schellinkhout

andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Maart 18, 2008, 00:52:59
edit2Rapporteer  
Voor vragen, ideeen of suggesties voor de regio Schellinkhout. Hugo Neefjes is de regiovertegenwoordiger.
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #1 September 09, 2008, 18:06:17
edit2Rapporteer  
Voor zover ik van de regiocoordinator begrepen heb heeft Hugo Neefjes, door een druk priveleven, zijn regiovertegenwoordigersschap vacant gegeven.

Ik heb, in samenspraak met de regiocoordinator en vertegenwoordigers van aangrenzende regio's, de regio Schellinkhout op mij genomen.

De focus ligt nu vooral op het bekend raken bij de gemeentelijke politiek waarna stappen gezet kunnen worden richting een ' erkende kitespot' die ook kan blijven bestaan na invoering/ doorvoering van natura 2000.

Bij gezette stappen hou ik  julllie op de hoogte.

Het moet echter duidelijk zijn dat iedereen zijn verantwoordelijkheid kan nemen bij het open houden van Schellinkhout (veel handen maken licht werk).

See joe
bikiniisuit
Gast
Antwoord #2 September 09, 2008, 19:41:48
edit2Rapporteer  
Peewee, gefeliciteerd met je nwe functie. Ga je nu ook een lijst van aanbvelingen maken voor deze spot bij de locale overheid: gevaarlijke obstakels weg etc, en dit ook schriftelijk bij hen filen. erkenning kan een ewgheid duren ondrtuss vallen er bijna dooie........
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.