Regio Vlissingen

Jay

Geen avatar

Berichten: 236
April 03, 2008, 15:05:58
edit2Rapporteer  
 ListenToMe Ik zit komend weekend in Vlissingen. Waar vind ik daar een kite spot? Ik weet dat er in het verleden problemen zijn geweest, maar er is hopelijk toch wel een kitespot te vinden daar?  Grin  :
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #1 April 04, 2008, 00:26:58
edit2Rapporteer  
Vrouwenpolder Tongue of brouwersdam Tongue
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 April 04, 2008, 02:46:17
edit2Rapporteer  
Kaloot? (borselle)
Domburg?
Neeltje Jans?

Ik zit daar over eind april ook een paar dagen, het is niet veel in de directe omgeving. Vrouwenpolder is wel tof, de rest ken ik niet, wie kan nog wat uitleg - tips geven?
Jay

Geen avatar

Berichten: 236
Antwoord #3 April 04, 2008, 14:44:05
edit2Rapporteer  
OK, bedankt jongens. Brouwersdam is wel een eind weg hoor, vanuit Vlissingen. Wat zou er gebeuren als je in Vlissingen toch  het water op gaat?  Grin
 ThumpsUp
arjanschip

Berichten: 311
Antwoord #4 April 05, 2008, 05:53:27
edit2Rapporteer  
Dikke boete. Dan wordt je zo gepakt! Kaloot en vrouwenpolder zijn vanaf vlissingen wel goed te doen!
Jay

Geen avatar

Berichten: 236
Antwoord #5 April 07, 2008, 00:31:40
edit2Rapporteer  
Ben uitgekomen in Domburg. Konden de kite spot? in Domburg niet echt vinden, maar we zijn uitgekomen aan het begin van Domburg, waar de wave surfers bezig zijn. Daar hebben we zaterdag heerlijk tussen de golven kunnen kiten, was niet druk met wavesurfers, dus zij hadden geen last van ons kite surfers. Vandaag (zondag) was er niet voldoende wind, en konden we helaas alleen maar in de zon, naar de wave surfers kijken .. ThumpsUp
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #6 April 07, 2008, 04:47:22
edit2Rapporteer  
Oke dan klinkt goed michiel.

Ik heb goed nieuws voor jeh eb van het weekend effe aan de ion3 gehangen en ik moet zeggen dat dei toch ook wel heel erg lekker is hoor.
Hij is iets sneller (aggresiever) dan de Ion2 en daardoor ook lekker voor het golf rijden.
Maarja over 2 weken een testdag @ de dam dus dan moet je hem zelf maar testen.

Later kevin
Jay

Geen avatar

Berichten: 236
Antwoord #7 April 09, 2008, 01:29:35
edit2Rapporteer  
Ik overweeg toch (weer) een 08-Atom -12 meter te nemen, is (incl. bar) toch E. 175,- goedkoper, en voldoet voor mij eigenlijk ook prima. Dus dat zal hem wel worden. Tijdens de testdag ben ik er helaas niet, een schrale troost is dat ik dan op Bonaire zit, natuurlijk om daar eens flink te kunnen raggen!! Mijn maat neemt wel een 12.5 Ion, dus Jonker mag weer blij zijn met ons. Trouwens bar weinig korting (zonder inruil!) maar ja, dat hoort bij het merk zullen we maar zeggen.. Lips Sealed  Lips Sealed  Wink  Shocked
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #8 April 09, 2008, 14:55:22
edit2Rapporteer  
Haha inderdaat hoort bij flexi zeg maar Tongue

Atom 08 12m is ook zeker fijn ja maar geloof dat de testdag pas over 3 weken is 26/27 april las ik net das dacht ik toch echt 3 weken Tongue maarja ik ben er in iedergeval bij om ook de Hadlow kite er neer te kunnen leggen.

Later Kevin

oja dan toch ook maar plezier in bonaire grrrrrr ik wil ook wel Tongue
Flexifool

Berichten: 130
Antwoord #9 April 10, 2008, 04:10:44
edit2Rapporteer  
Domburg was inderdaad vet kicken... mooie hoge golven... lekkere wind... alleen die palen maken het wel link.. maar wel weer perfecte dag gehad!!!  heb er alweer zin in...
Jay

Geen avatar

Berichten: 236
Antwoord #10 April 10, 2008, 05:09:07
edit2Rapporteer  
Die palen zijn echt link, maar geven wel een spannend gevoel als je er overheeh gaat, en ze onder water een beetje ziet doorschijnen..  Huh  Huh Weer heel andere golven dan in Scheveningen, Ze zijn allemaal geweldig om te (proberen) bedwingen. Nu nog een echt wavesurf boardje...
 Joepie  Joepie  Joepie

Ga jij  nog testen JP?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.