Wakeboarden op de nieuwe baan in emst (gelderland)

FonezzzZz

Berichten: 515
April 28, 2008, 03:10:32
edit2Rapporteer  
Reg. date: 04 Sep, 2007 Hallo people,

Het is vakantie!!!!!!!!!!!! en helaas zijn de windvoorspelling gewoon k*t.....  Daarom zijn we gisteren even wezen wakeboarden op onze lokale aanwinst de kabelskibaan!! duur grapje, maarja als de windvoorspellingen zo k*t zijn  nemen we dat voor lief !

bij deze dus een snelle montage.. en gelukkig was er nog een wakeboarder die het actie gehalte ff omhoog krikt.. met een paar mooie railey's en into blinds !

 


http://www.youtube.com/watch?v=gYTEWZKT1r4


 

en weer youtube rag kwaliteit , maarja geen upload ruimte!!

 

enjoy !!
 
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #1 April 28, 2008, 03:16:03
edit2Rapporteer  
Potverdorie, knappe Raileys!!

Lekker makkelijk hè, Toe naar Heel (en andersom) zonder moeite... hahaha  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Toch ff lekker in het water gelegen!!
FonezzzZz

Berichten: 515
Antwoord #2 April 28, 2008, 03:20:36
edit2Rapporteer  
Niet mijn railey's maar wel heeeeeeeeeel vet !
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #3 April 28, 2008, 03:23:55
edit2Rapporteer  
OOOOOOWWWW dat veranded de zaak, meneer F. onezzz... Beetje pochen met andermans Raileys hè...  ThumpDown ThumpDown


Nee hoor, was erg vermakelijk filmpje!!  ThumpsUp ThumpsUp
Geen

Berichten: 559
Antwoord #4 April 28, 2008, 03:51:03
edit2Rapporteer  
leuk filmpje,
wat kost zo'n geintje per uur?
grz
FonezzzZz

Berichten: 515
Antwoord #5 April 28, 2008, 03:52:43
edit2Rapporteer  
30 euro voor een hele dag + je wakeboard nog huren wij kwamen op 50 euro uit Smiley was van 13.00- 18.00 (dagkaart) opzich prima te doen !! alleeeeeeeeeeen om dit nu op alle windloze dagen te doen is voor deze student iets te duur !
Geen

Berichten: 559
Antwoord #6 April 28, 2008, 04:07:27
edit2Rapporteer  
ja klopt, net als flowboarden, leuk om 1 a 2 keer te doen en dan heb je het wel gezien, qua prijzen dan, maar 50 euro valt me opzich nog wel mee. mag je niet met kiteboard of werkt dat niet??
FonezzzZz

Berichten: 515
Antwoord #7 April 28, 2008, 04:09:09
edit2Rapporteer  
Ik vind wakeboard leuker dan kiteboard maar kan oko prima hoor! 50 euro valt zeker mee maar het weer houde mij er wel van om vandaag weer te gaan hahahah
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8 April 28, 2008, 15:57:45
edit2Rapporteer  
Ik vind wakeboard leuker dan kiteboard

Klopt, toen bij ons de baan net opende vijf jaar geleden alweer kite ik met wakeboardbindingen. Toch voer een echt wakeboard beter achter de kabel. O.a. veel breder, andere rail, veel en veel meer rocker. Inmiddels eentje voor een spotprijs op de kop getikt.

Gezien het ontbreken van de wind de afgelopen dagen maar weer eens uit de kast gaan trekken. Zal ook wel de reden zijn waarom je nu pas een filmpje uit sept 2007 ge-edit hebt Grin ThumpsUp
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #9 April 28, 2008, 21:39:32
edit2Rapporteer  
ik was van het weekend in stroomboek geweest doetichem (gelderland)
koste 23 euro voor 2 uur   (28 voor 3 uur)
eigen board en pak
na 2 uur vol gas ben je ook wel kapot
op een kite board is ook goed raily te poppen, en had het reuze naar mijn zin  schater Grin  Tongue
heb niet op een wake board gevaren,
maar dat vaart dus wat lekkerder?  kan je der ook hoger mee poppen?
http://www.kabelwaterskibaan.nl

goekoop wakeboardje aanschaffen hmm klinkt leuk  Tongue
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10 April 28, 2008, 21:56:08
edit2Rapporteer  
Eerlijk gezegd geen flauw idee of de huidige moderne kiteboards hoger poppen. Wakeboards zijn wat dat betreft nog low-tech vergeleken bij een kiteboard uit 2007/8
Behalve dan die van SS, want die zijn revolutionair bezig met hun wakeboardlijn ThumpsUp

Iig. is het grootste verschil dat kanten met een kiteboard veel aggresiever gaat omdat dit nodig om het verleien door de trekkracht van de kite te compenseren. Een wakeboard heeft dat niet, dus heeft ook een andere railvorm. Hierdoor is het kanten beter te doseren, en is ook minder aggresief.

Overigens kost het meer kracht om een wakeboard rond de baan te krijgen omdat hij door de enorme rocker dieper in het water ligt, en daardoor ook meer weerstand opwekt. Met een kiteboard lijkt het wel kabelen light/diet Grin

Overigens na een uur (als het niet druk is) o.a. backroll oefenen op de kabel kun je mij wegdragen. Idd. hou ik het een stuk langer vol met het kiteboard Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.