Schlippahz (slippers) in slecht daglicht

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Juli 17, 2008, 08:16:36
edit2Rapporteer  
ListenToMe komkommertijd-alarm
Surfers EN Surfettes!
Het dragen van teenslippers kan tot langdurige klachten leiden. De door die hard lifestyle surfbinken en surfsheila's en de overige 99% trieste wannabe's gekoesterde, overgewaardeerde en overbetaalde accesoires zijn alleen en uitsluitend geschikt voor het afleggen korte afstanden in het zwembad, ter voorkoming van voetschimmels.

Read and weep:

"AMSTERDAM - Uit onderzoek van het American College of Foot and Ankle Surgeons en de American Orthopaedic Foot and Ankle Society blijkt dat teenslippers slecht zijn voor de voeten.
Inertia Stock

Vooral de slippers zonder voetbed leveren diverse klachten op. Dat meldt de Telegraaf donderdag, dat navraag deed bij de Nederlandse sportpodoloog André Kox. Ontsteking van de achillespees of het bindweefselband op de voetzool, irritatie van het scheenbeen en bot- en teenbreuken zijn veelgenoemde klachten."

de rest: http://www.nu.nl/news/1660671/151/%27Teenslippers_schadelijk_voor_voeten%27.html

[zet uilenbril op en heft polygoon stem aan:] Jeugd! Het is weederom tijd veur verantweurd schoeisel!
klik: http://www.jeugdsentimenten.net/2004/05/18/roots-schoenen/[/zet uilenbril af en schraapt keel]
Spikey

Berichten: 160
Antwoord #1 Juli 17, 2008, 08:32:15
edit2Rapporteer  
het feit dat en dikke vatsige amerikaan geen steun van slippies krijgt, betekend niet dat ik mijn havana's ga opbergen hahahaha

80 % van de wereld loopt op slippies, ga toch weg man hahaha
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 Juli 17, 2008, 09:02:37
edit2Rapporteer  
Ja nou, kijk bijvoorbeeld Brazilië daar loopt wel 200% van de mensen op slippers, maar je ziet dus ook dat ze daar dus bijvoobeeld helemaal niet kunnen voetballen of zo. schater
Edwardo

Geen avatar

Berichten: 264
Antwoord #3 Juli 17, 2008, 09:11:46
edit2Rapporteer  
Het zal wel weer van de regering afkomen ofzo... De mensen kopen waarschijnlijk te weinig dure schoenen etc en dat is weer niet goed voor de economie he.
pimpoldi

Berichten: 818
Antwoord #4 Juli 17, 2008, 10:14:18
edit2Rapporteer  
dan hebben ze vast nog niet naar de reef slippers gekeken! top dingen!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Juli 17, 2008, 10:16:29
edit2Rapporteer  
dan hebben ze vast nog niet naar de reef slippers gekeken! top dingen!
Je hebt gelijk, totaal anders dan alle andere slippers op de wereld..
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #6 Juli 17, 2008, 10:16:36
edit2Rapporteer  
komkomkomkomkomerrrrrtijd...! Enne, ik heb mooie reefs, met vorm in de zool... Smiley
jesse.

Berichten: 946
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #7 Juli 17, 2008, 11:58:24
edit2Rapporteer  
maar ik denk dat ng best zou kunnen kloppen, er zit nartuurlijk groot verschil tussen een dun, vaag, niet mooi afgewerkt rubbere laagja van de slipper, of een mooie ''reef'' slipper... ThumpsUp
maar ja het klink idd. wel vaag.  Huh Wink
pimpoldi

Berichten: 818
Antwoord #8 Juli 17, 2008, 12:51:36
edit2Rapporteer  
ff serireus reef heeft een voetbed in de slipper! ik liep eerst op van die haviana's ofzo en dat is gewoon een plakje rubber onder je voet!
Mark1970

Berichten: 194
Antwoord #9 Juli 17, 2008, 13:22:34
edit2Rapporteer  
Ik liep laatst op m'n slippers en kreeg pardoes een bloedneus...snel mijn sneaks weer aangetrokken...
posty

Berichten: 2454
Antwoord #10 Juli 17, 2008, 13:27:41
edit2Rapporteer  
ik loop al 2 jaar alleen maar op slippers en heb geen enkele klacht!
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #11 Juli 17, 2008, 18:44:20
edit2Rapporteer  
haha ik las het vannochtend haha...het is indd komkommertijd..

Maar er zit indd wel iets in. Kijk als jij voor 99 cent slippies scoort bij de Action dan loop je je poten tot platvoeten.
Dit komt ook omdat je er half naast schiet en telkens met je tenen de slipper moet corriceren.

Maar als jij een goed gevormde ondersteunende (reef) slipper heb maakt het geen reet uit. Dan is het echt niet slecht ofzo volgensmij  Grin

Citaat
Na de zomervakantie krijg ik steevast massa's patiënten binnen met dit soort problemen.

Dit is gewoon omdat niemand weer wil begginnen met werken Tongue Tongue
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #12 Juli 18, 2008, 22:46:45
edit2Rapporteer  
Een hoop BS denk ik, want ik loop in de zomer maanden op slippers, en heb nog nooit last ergens van gehad.

En in brazilie worden ze toch best oud, waar ze alleen op havaianassa's lopen (want die veel te dure hippe slippers hier zijn daar ooit gemaakt voor de armsten)

Tevens een onderzoek in de US, waar de meeste proefpersonen minstens 3x te zwaar zijn voor hun lengte, geeft altijd problemen aan gewrichten e.d.

Wat ik ook hoorde op de radio was dat die Birkenstocks (ooit voor Eva Braun ontwikkelde pantoffels, later voor de wehkamp) wel goed zouden zijn, omdat die een voetbed hebben.

Ik zeg, pads van je board, en daar op gaan lopen loser
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #13 Juli 19, 2008, 00:28:56
edit2Rapporteer  
èndelijk iets wat ik as haageneis ken leize Schlippahz. Nâh mèn Schlippahz zitte perfekt. Die van mèn zèn van âhwe âhtaubande gemaak, zau rùik je auk je voete een stuk mindâh.
Van platvoete is ech gein sprake. Doâh de ronde vorm rol je as ut ware vaurùit. Auk met ut bochte werk zit ut goed! De laaste keâh wel ùit de boch gevlauge en een klap Schlippah gehad.  Roll Eyes
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #14 Juli 19, 2008, 00:48:54
edit2Rapporteer  
PRAUZAH!!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.