OR mako wide

stijn depauw

Berichten: 142
September 26, 2008, 23:10:34
edit2Rapporteer  
iemand een idee hoe de ocean rodeo mako boardjes geprijsd staan, heb interesse maar geen idee rond welke prijscategorie ze hangen
had ook graag dealer gekend aub

thx !
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 September 26, 2008, 23:33:49
edit2Rapporteer  
http://www.stormchaser.nl/or-mako.php
maar voor de echte prijzen moet je toch even de speciale Kitehigh kortingen bedingen.. in Ingen!
ik zit ook te loeren naar die 140 voor in de golfkes...
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #2 September 27, 2008, 05:19:33
edit2Rapporteer  
Binnen niet al te lang is er een testdag als het goed is, dus dan kan je er nog mee varen ook  Cheesy
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #3 September 27, 2008, 08:10:57
edit2Rapporteer  
Lijkt me ook wel wat, ziet er indrukwekkend uit. zou 'ie echt zo super varen joh? ben benieuwd.....
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #4 September 27, 2008, 08:30:00
edit2Rapporteer  
Wat een flauwe graphics zeg... Zonde.
Hoop dat de eigenschappen een hoop goed maken.  Grin

Mees..

Berichten: 156
Antwoord #5 September 27, 2008, 09:15:55
edit2Rapporteer  
2 vinnen??
Tsss

Berichten: 429
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #6 September 27, 2008, 09:24:21
edit2Rapporteer  
2 vinnen, maar ontzettend veel concaaf
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #7 September 27, 2008, 09:39:51
edit2Rapporteer  
Wat een flauwe graphics zeg... Zonde.
Hoop dat de eigenschappen een hoop goed maken.  Grin

Wouter loopt dus ontzettend achter met z'n site, hier 2009 graphics:
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #8 September 27, 2008, 09:50:10
edit2Rapporteer  
Kijk, dat ziet er dan wel vet uit...!!  ThumpsUp ThumpsUp
barry

Berichten: 361
Antwoord #9 September 27, 2008, 11:34:52
edit2Rapporteer  
@ stijn stuur even een mailtje naar info @ stormchaser.nl zonder spatie's
dan helpen wij je verder

rudo thanks
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #10 September 27, 2008, 12:24:11
edit2Rapporteer  
http://www.hanglos.nl/news/7FC8576A-C60E-4090-8523-FB87FCB5EB71/Kitesurfing:Test_Ocean_Rodeo_Mako_Freeride_Wide.htm l testverslagje van de 150 x 40 van dit jaar
naishdude
Gast
Antwoord #11 September 29, 2008, 13:33:48
edit2Rapporteer  
Wat een flauwe graphics zeg... Zonde.
Hoop dat de eigenschappen een hoop goed maken.  Grin


Wouter loopt dus ontzettend achter met z'n site, hier 2009 graphics:
Is deze Mako 140x40 ook zo te krijgen, ik bedoel in deze blauw grijze kleuren, want ik heb al wel US online kiteshops gezien die ze adverteren (met prijzen) maar in andere kleuren, deze vind ik wel mooi maar die op de websites aldaar vind ik niet zo geslaagd!
Weet iemand meer te vertellen?
Komt er ook een testdag op de Bdam, dit is toch niet zover van H.V.H..??
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #12 September 29, 2008, 16:03:27
edit2Rapporteer  
Grin



Wouter loopt dus ontzettend achter met z'n site, hier 2009 graphics:
Is deze Mako 140x40 ook zo te krijgen, ik bedoel in deze blauw grijze kleuren, want ik heb al wel US online kiteshops gezien die ze adverteren (met prijzen) maar in andere kleuren, deze vind ik wel mooi maar die op de websites aldaar vind ik niet zo geslaagd!
Weet iemand meer te vertellen?
Komt er ook een testdag op de Bdam, dit is toch niet zover van H.V.H..??


Dit is de titanium editie. Is 1 van de 4 mogelijke kleuren schema's voor 2009. Testdagen gaat Barry over. Maar je kan hem ook even een mailtje of belletje geven om gewoon een afspraak te maken zodra de 09 boards binnen zijn.

 

groen heb ik nog geen pic van
stijn depauw

Berichten: 142
Antwoord #13 September 29, 2008, 21:06:35
edit2Rapporteer  
Ik wil wat in de golven gaan spelen zonder extreem te willen doen, een beetje allround carven enzovoort, de echte bakken met enorm veel swell hebben we niet echt veel op de Noordzee, vandaar mijn interesse voor Mako, al gaat hij waarschijnlijk ook lekker in grotere golven

de echte surfboards zijn volgens mij ook minder makkelijk aan te leren als je gewend bent van met een Nobile te varen, enfin graag reacties hier want heb geen ervaring....heb ik met een Mako+Nobile teveel overlap ? uiteraard varen ze totaal anders maar loont het de moeite om beide boardje naast elkaar te hebben of kan je dan beter naar een echt waveboard (puntig aan de ene kant) gaan zoeken ?  sorry voor m'n domme vragen maar golfvaren is me kompleet onbekend.  Ook graag laten weten dan welk waveboard jij zo geweldig vindt aub

testvaren uiteraard, zeker omdat we nu keuze hebben tussen de nieuwe 140x40 (freeride) de 150x34 (classic) en de 150x40 (wide) => iemand deze boardjes al gevaren ?  ben echt benieuwd naar het gevoel dus graag laten weten barry mochten er testdagen komen, zoja of jullie ook naar Z-Holland komen (Zeeland)

verder tips - vaarimpressies - nuttige info laat gerust horen, ik ga in fabruari naar Cabo Verde en zou tegen die tijd graag een beetje gewenning hebben met een leuk waveboardje, de Mako zit nu bij m'n favorieten maar proberen is de boodschap

de website van Ocean Rodeo is  trouwens erg verbeterd nu...


wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #14 September 29, 2008, 22:56:44
edit2Rapporteer  
De golven op Ponta Preta (Cabo) zijn echt huge motherfuckers met aflandige wind, op de andere kant is het wel leuk spelen.
stijn depauw

Berichten: 142
Antwoord #15 September 30, 2008, 22:32:36
edit2Rapporteer  
geen reacties / adviezen ?   loser
Janus

Berichten: 524
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #16 September 30, 2008, 22:48:18
edit2Rapporteer  
Stijn,
Ik vaar met een Nobile 666 129x39 en heb ook een Mako wide gehad.
De Wide, 150x40, is echt super, geweldig in de grote golven en ook op de N-zee met een volle 7 bft en golven richting 2 - 2,5 m is dit een super board. je kan echt op de drive van de golf varen (mits je geen zwaar gewicht bent).
Ik zou wel beide boards gebruiken, voor vlak water en new school gebruik je dan je 666, wave: Mako.
Voorlopig geen directionals meer voor mij. Binnenkort de Wide 140..
MaZZeL
 
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #17 September 30, 2008, 22:52:23
edit2Rapporteer  
Hoi Stijn,
Ik heb vandaag met Wouters Mako 150*34 mogen spelen, ik ben over de OR kites zeer te spreken, maar met de boards heb ik eigenlijk geen ervaring, ik heb een tijdje de Zen Wide gehad maar daar was ik niet weg van. Normaal vaar ik op de Nobile 666 2007 en daar ben ik erg tevreden over, maar dat is nou niet echt een carvy board zoals bekend. Als je Nobile vaart dan ben je gewend hard te varen, heel veel druk op de achterpoot.
De Mako is compleet anders, ondanks de waarschuwingen en de tips zijn de eerste meters niks. Het board is stijf, heeft geen pop uit de tail, en de balans voor/achter voelt in het begin tegenatuurlijk.
Met mijn gewicht heb ik ook best wat druk nodig om goed op gang te komen met de Mako. Maar als je eenmaal gaat, zet je de rail er in en vaar je superlicht, speels, surfy en floaty. Het is zeker iets wat je een keer moet proberen, erg kicken is het om tegen een golf op te hakken en bovenin te draaien, een middenmoter als ik zet dan toch een goeie spray weg alsof het zo hoort. Snowboarden/offpiste komt zomaar in me op. Je merkt ook dat het board makkelijk de drive van de golf meepikt. Ik heb geen ervaring met directionals overigens dus het blijft een lekenoordeel.
Verder vond ik de Mako behoorlijk snel, voor m'n gevoel vergelijkbaar met de 666, dus da's tof.
OR adviseert mij de 150*40 of de 140*40, dus die ga ik zeker nog proberen.
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #18 Oktober 01, 2008, 12:42:40
edit2Rapporteer  
Keihard op je bek na de eerste meters @ El Rudo?  Grin

Had ik ook ondanks de waarschwuingen die ik kreeg, maar dacht ach zal wel meevallen. lkkr dwars er tegenin  schater
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #19 Oktober 01, 2008, 14:04:10
edit2Rapporteer  
Keihard op je bek na de eerste meters @ El Rudo?  Grin

Had ik ook ondanks de waarschwuingen die ik kreeg, maar dacht ach zal wel meevallen. lkkr dwars er tegenin  schater

Nee viel mee, ik kwam eerst niet weg (pal aanlandig). Ik ging wel giga op m'n plaat toen ik de Nobile 666 weer had aangetrokken, lekker drukken op het voorste voetje... SPLAT!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.