Gezocht NKV Communicatievrijwilliger, zoveel tijd als je wilt

NKV

Berichten: 68
November 18, 2008, 12:46:26
edit2Rapporteer  
Gezocht NKV Communicatievrijwilliger, zoveel tijd als je wilt


De NKV is per direct op zoek naar een nieuwe communicatievrijwilliger. Aangezien Bart Remie, bestuurslid communicatie, op reis gaat voor 4 maanden neem ik zijn taken als bestuurslid over. Ik was al verantwoordelijk voor een groot deel van de communicatie en het wordt nu wel erg druk. Op dit moment zijn wij met de communicatie hard bezig met het vullen van de nieuwe website, de kalender actie, de nieuwsbrief, NKV flyers voor shops, visitekaartjes, planning voor NKV aanwezigheid op evenementen volgend seizoen, aantrekken van sponsors en nog meer.  We zoeken dus iemand die lekker zelfstandig te werk kan gaan en dingen gewoon voor elkaar krijgt.

Je kan er zoveel tijd insteken als je wilt, als de afgesproken klus maar afkomt. Dus wil je je alleen met communicatie met shops bezighouden, dan kan dat gewoon. Zelf ben ik fulltime aan het werk, heb een vriendin die aandacht vraagt, kite, skate, feest en vind nog tijd om dit werk te doen voor de NKV. Het is niet alleen leuk en leerzaam, maar als je wat langer meedraait met de NKV besef je je pas wat voor belangrijk werk wordt gedaan. Er gebeurt op dit moment ontzettend veel binnen de Communicatie, daarom is het zo belangrijk dat we een nieuwe enthousiasteling erbij krijgen!

Heb je interesse of vragen? Mail dan naar [email]communicatie@kitesurfvereniging.nl[/email]

Groeten,

Michael Coussement
NKV Communicatie


« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.