De NKV Kalender 2009!

NKV

Berichten: 68
December 22, 2008, 11:01:42
edit2Rapporteer  
Hij is er eindelijk, in samenwerking met Hanglos, de NKV Kalender 2009! Deze kalender siert straks niet alleen jouw muur, maar ook de muur van al onze relaties. Bij gemeenten, provincies, milieugroepen, etc. staat de NKV in 2009 in ieder geval "in the picture".

Het idee ontstond opeens en binnen no-time hadden we een uiterst succesvolle fotocontest. We hebben 55 fotoinzendingen binnengekregen waarvan de kwaliteit alle verwachtingen overstegen. Het was voor de jury dan ook een hels karwei (tot bijna ruzies toe Smiley ) om de uiteindelijke 13 foto's te selecteren. Van de jury, naar de vormgever en daarna naar de drukker, het moest allemaal snel want hij moest er zijn voor het nieuwe jaar was begonnen. Het was even stress, maar het heeft mogen baten!

Voor NKV-leden gaat die weg voor slechts €5, voor niet-leden €7,50. (+€2,50 verzendkosten) Nog geen lid? Wordt het hier.

Bestel de NKV kalender in de Hanglos shop. Zolang de voorraad strekt.

Met kerstelijke groet en alvast een heel winderig 2009 toegewenst!

Het bestuur van de Nederlandse Kitesurf Vereniging
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #1 December 22, 2008, 16:54:25
edit2Rapporteer  
Besteld !!

*Kleine note; Doe bestellen ff met IE, met firefox kwam ik niet verder dan me winkelwagentje.
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #2 Januari 09, 2009, 01:57:48
edit2Rapporteer  
Besteld !!

*Kleine note; Doe bestellen ff met IE, met firefox kwam ik niet verder dan me winkelwagentje.

3 foto's ingestuurd.....sta er niet in...  Undecided
Ben natuurlijk laaiend en ga het NKV ondermijnen....  Cool

Nee hoor gasten, jullie doen goed werk.... ThumpsUp
Volgend jaar beter...  schater X
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #3 Januari 10, 2009, 21:14:06
edit2Rapporteer  
Ik heb er ook 3 ingestuurd.....



.... en sta er 2 keer in Grin
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #4 Januari 12, 2009, 22:33:39
edit2Rapporteer  
Ik heb er ook 3 ingestuurd.....



.... en sta er 2 keer in Grin

Bitch....  Grin
Leon aero2
Gast
Antwoord #5 Januari 15, 2009, 21:41:14
edit2Rapporteer  
Ik heb er ook 3 ingestuurd.....



.... en sta er 2 keer in Grin

Bitch....  Grin

Jij komt overal voor op het forum, dus wat dat betreft  Wink Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.