Tuig & aso's vroeg actief in Oostvoorne

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Januari 19, 2009, 11:35:19
edit2Rapporteer  
de vooruitzichten waren uitstekend voor zondag: een stevige woei en 's middags opklaringen. Daarom waren we al vroeg met twee auto's uit Limburg vertrokken.

Toen we om half 11 het parkeerterrein bij Oostvoorne opreden, was er nog niemand. De locals lagen nog in bed. Vlug omkleden, spullen pakken en de lange wandeling naar het strand maken.

We hadden net onze kites opgepompt toen een oudere heer naar ons toe kwam gelopen: "Heren zijn die zwarte Honda en zie zilvergrijze Mazda misschien van u"? Hierop gaven wij een bevestigend antwoord. "Nou, dan zou ik maar eens even gaan kijken want van beide auto's zijn de ruiten van de voorportier ingeslagen".

Wimt en ik hebben toen direct weer die lange loop terug naar het parkeerterrein gemaakt en inderdaad: ruiten ingetikt, overal glas, tassen doorzocht en spullen meegnomen.

We hebben aankomende kiters en wandelaars gewaarschuwd voor inbraak maar voor ons was het helaas te laat.

Enigzins cynisch: enkele weken geleden werd ik nog aangesproken door een ambtenaar van provincie en een suppoost van Natuurmonumenten dat zij iedereen in de gaten zouden houden in het belang van het wel en wee van de vogels. Waar zijn de ambtenaren (politie) en suppoosten (parkeerwachter) die zich bekommeren om het wel en wee van eenvoudige kiters en hen beschermen tegen tuig & aso's?

Het is verrassend dat tuig & aso's  dat niet van andermans spullen kan afblijven zo vroeg in de ochtend al actief is.  ThumpDown



El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 Januari 19, 2009, 11:45:18
edit2Rapporteer  
djeez Limblo wat ontzettend balen! er gaat een verhaal over een wit busje met vmlg oostblokkers erin, iets gezien?
Wat een lijers! Wel aangifte doen, kan online geloof ik.
En heb je een beschrijving van die ouder heer?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Januari 19, 2009, 11:49:43
edit2Rapporteer  
das mooi CUT
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #3 Januari 19, 2009, 11:55:18
edit2Rapporteer  
triest....Lynchen dat tuig ListenToMe

zijn jullie veel kwijt, of hadden jullie alles mee naar het strand?
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #4 Januari 19, 2009, 11:57:14
edit2Rapporteer  
Te asociaal voor woorden...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Januari 19, 2009, 12:03:29
edit2Rapporteer  
* tikt adres in voor kitehigh.nl knokploegbus *
onzin

Berichten: 451
Antwoord #6 Januari 19, 2009, 12:23:43
edit2Rapporteer  
mooi kloten man afschieten die gasten
Mr the Emperor

Berichten: 486
Antwoord #7 Januari 19, 2009, 12:24:18
edit2Rapporteer  
Hang 'em High..........

Kitemen

Berichten: 370
Antwoord #8 Januari 19, 2009, 12:26:03
edit2Rapporteer  
Hey Loek dat is dus echt lullig he! Bah bah denk je lekker dagje naar zee krijg je zoiets... Hele dag zeker verpest en dagen erna!
Hoop dat er niet teveel gestolen is...
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #9 Januari 19, 2009, 12:29:57
edit2Rapporteer  
Das mooi KL....TE !!!  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Wat hebben ze allemaal gejat ??? en wat is je schade ???
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10 Januari 19, 2009, 12:47:00
edit2Rapporteer  
djeez Limblo wat ontzettend balen! er gaat een verhaal over een wit busje met vmlg oostblokkers erin, iets gezien?

Dat was begin vorig seizoen. Wij (o.a. Rudo en ik) waren er toen veel door de weeks, als het doorgaans zeer rustig is daar. En heb toen een "verdachte" witte bus met een Pools kenteken gezien. Het was geen camper, nog waren het kiters. Ze zaten ook erg op te letten wat er allemaal in en uit de auto's kwamen. Veel kiters hadden helemaal niets in de gaten dat ze zo begluurd werden.

Een uur later is toen bij een forumgenoot allebei (!) zijn ruiten ingeslagen van zijn Megane. Al zijn kleren waren toen meegenomen, dat was helemaal balen gezien de temperaturen!


LimboBlandit: ontzettend balen en ik leef met jullie mee Undecided Angry
Het is iedere keer raak in het voor en najaar. Normaal gesproken door de weeks.

Ik roep dan ook allen op goed verdachte auto's in de gaten te houden. En het zijn helaas vaak de voormalige Oostblokkers. Ook bij de Slufter zijn diverse keren die kentekens gezien i.v.m. auto inbraken ThumpDown ThumpDown ThumpDown Angry

Nog een tip: leg alles uit het zicht. Ik heb het geluk dat al mijn gear in de achterbak past, en laat niets in mijn auto liggen. Zelfs mijn aftanse autoaftandse radio niet Tongue


En tja, dat vogeltuig. De politie zie ik in het weekend af en toe 4x4-en over het strand. Heb de indruk dat ze dat leuker vinden dan opletten. Overigens geen kwaad woord over de politie, die heeft al regelmatig kiters in nood geholpen.
En die natuurcriminelen. Tja criminelen zien geen andere criminelen Angry
Wie weet breken ze zelf wel in om ons weg te jagen. Dit is na de "palen des doods" de nieuwe pesterij loser
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #11 Januari 19, 2009, 12:56:18
edit2Rapporteer  
Pffff...balen zeg limbo! Denk dat die gasten vooral nu het nog rustig is zitten te azen, straks in het seizoen krijgen ze de kans niet bij oostvoorne.

Haha Michiel, zou me nog niet eens verbazen.Die gek in z'n jeepje die over lijnen heen rijd zie ik het ook nog wel doen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #12 Januari 19, 2009, 13:01:56
edit2Rapporteer  
Haha Michiel, zou me nog niet eens verbazen.Die gek in z'n jeepje die over lijnen heen rijd zie ik het ook nog wel doen.

De politie rijdt netjes om je lijnen heen, al dan niet met wat aanwijzingen van de kiter zelf.
Die groenen met hun milieuvervuilende nep-jeep (want hij loopt op diesel, en niet op LPG, aardgas, waterstof, of nog beter de benenwagen Tongue) doen het er om. En dat is niet van het laatste jaar.
Al in de tijd dat je nog met de auto het strand op mocht deden die ratten dat al Angry

Volgende keer zo'n spijkermat die je bij die Amerikaanse achtervolgingen ziet uitrollen loser
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #13 Januari 19, 2009, 13:15:05
edit2Rapporteer  
Het is nog niet warm dus er zijn niet veel wandelaars en  andere strand lief hebbers, waar door het tuig boven zijn gang kan gaan.
Ook vorig jaar was het zo.

Politie heb je niks aan i.p.v.boeven vangen geven ze bekeuring en houden ze onnodige controles buiten dat komen ze alleen een beetje crossen op het strand.
Want moeten ze anders daar? Verwachten ze dat illegalen aan komen zwemmen? Sbb of wandelaars maken wel melding als er iets vreemds op het strand is dus eigenlijk heeft politie daar niks te zoeken en moeten ze gewoon bij de parkeer plaats hun werk doen.

Lok auto neer zetten en met je tent je verdekt gaan zitten en knuppel in de hand.
Video opnamen maken tot dat je in de aanval gaat.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #14 Januari 19, 2009, 13:16:11
edit2Rapporteer  
Lok auto neer zetten en met je tent je verdekt gaan zitten en knuppel in de hand.
Video opnamen maken tot dat je in de aanval gaat.

Ja, en dan geen tijd meer hebben om te kiten loser
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #15 Januari 19, 2009, 13:37:19
edit2Rapporteer  
de aso's en tuig zijn niet alleen actief in oostvoorne...

maar ook in SA...
Ruben len10 zn gear is ook gestolen uit zn wagen...
Ik ruik een conspiracy..
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #16 Januari 19, 2009, 14:06:04
edit2Rapporteer  
Dit is voor mij een reden om niet meer naar Oostvoorne te gaan,
je hebt er totaal geen zicht op maar eigenlij is het wel te absurt voor woorden.

Kunnen we met zijn allen niet een initiatief op starten om webcam verdekt op
bepaalde plekken neer te zetten waar vaker gezeik is?
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #17 Januari 19, 2009, 14:22:54
edit2Rapporteer  
webcam yeah met een meteo stationnetje!

Ik heb vorig jaar op 2 juni rond 16:30 wel een paar vreemde snuiters zien lopen, het kàn natuurlijk wel dat ze even een frisse neus kwamen halen maar je weet het niet, mss zochten ze gewoon collega's.

dus hou je gsm/camera gereed als je iets verdachts ziet.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #18 Januari 19, 2009, 14:26:43
edit2Rapporteer  
webcam yeah met een meteo stationnetje!

Hehe, jah zou wel vet zijn. Alleen hoe ga je zoiets plaatsen en bekostigen?
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #19 Januari 19, 2009, 14:36:14
edit2Rapporteer  
sponsors op de site.
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #20 Januari 19, 2009, 14:42:20
edit2Rapporteer  
Dit is voor mij een reden om niet meer naar Oostvoorne te gaan,
je hebt er totaal geen zicht op maar eigenlij is het wel te absurt voor woorden.


Kunnen we met zijn allen niet een initiatief op starten om webcam verdekt op
bepaalde plekken neer te zetten waar vaker gezeik is?

maakt geen reed uit waar je heen gaat.
op slufter of brouwersdam heb je ook geen zicht op je auto.

Webcam heeft ook geen zin, want er moet 24/7 opname zijn.
of gaat er iemand 24/7 achter het PC-tje zitten?

mooi klote allemaal, ik moet ze niet tegenkomen. een abonnementje MCRZ is anders gegarandeerd.
Mr the Emperor

Berichten: 486
Antwoord #21 Januari 19, 2009, 14:52:00
edit2Rapporteer  
Even voor de duidelijkheid.....

Met die verdachte auto gaat het niet om mijn Nissan 'schroothoop' Sunny. Ik zit niet op een exclusief Ron abonnementje MCRZ te wachten.  Grin
vissie

Berichten: 757
Antwoord #22 Januari 19, 2009, 15:01:02
edit2Rapporteer  


Lullig.
Dit hoort niet te kunnen.. Ik hoop dat het goed komt..
OPwelke manier dan ook!
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #23 Januari 19, 2009, 15:59:26
edit2Rapporteer  
Mooi klote man, balen.
Klote eind van een kitesessie!

Wat doe je er tegen?

Geen RUK!
Geen

Berichten: 559
Antwoord #24 Januari 19, 2009, 16:10:08
edit2Rapporteer  
djeez Limblo wat ontzettend balen! er gaat een verhaal over een wit busje met vmlg oostblokkers erin, iets gezien?

Dat was begin vorig seizoen. Wij (o.a. Rudo en ik) waren er toen veel door de weeks, als het doorgaans zeer rustig is daar. En heb toen een "verdachte" witte bus met een Pools kenteken gezien. Het was geen camper, nog waren het kiters. Ze zaten ook erg op te letten wat er allemaal in en uit de auto's kwamen. Veel kiters hadden helemaal niets in de gaten dat ze zo begluurd werden.

Een uur later is toen bij een forumgenoot allebei (!) zijn ruiten ingeslagen van zijn Megane. Al zijn kleren waren toen meegenomen, dat was helemaal balen gezien de temperaturen!


LimboBlandit: ontzettend balen en ik leef met jullie mee Undecided Angry
Het is iedere keer raak in het voor en najaar. Normaal gesproken door de weeks.

Ik roep dan ook allen op goed verdachte auto's in de gaten te houden. En het zijn helaas vaak de voormalige Oostblokkers. Ook bij de Slufter zijn diverse keren die kentekens gezien i.v.m. auto inbraken ThumpDown ThumpDown ThumpDown Angry

Nog een tip: leg alles uit het zicht. Ik heb het geluk dat al mijn gear in de achterbak past, en laat niets in mijn auto liggen. Zelfs mijn aftanse autoaftandse radio niet Tongue


En tja, dat vogeltuig. De politie zie ik in het weekend af en toe 4x4-en over het strand. Heb de indruk dat ze dat leuker vinden dan opletten. Overigens geen kwaad woord over de politie, die heeft al regelmatig kiters in nood geholpen.
En die natuurcriminelen. Tja criminelen zien geen andere criminelen Angry
Wie weet breken ze zelf wel in om ons weg te jagen. Dit is na de "palen des doods" de nieuwe pesterij loser

Bij mij ook ingebroken vorig jaar, in februari, liepen er een stel zeer behulpzame duitsers, jaja echt waar, en een van hun kids had auch ein  poolschee 'lieferwagen'' gesehen.
alles was gekierd, incl droge onderbroeken. politie rijd voorbij, laten je vervolgens gewoon doodvriezen, gelukkig konden we naar huis bellen omdat die duitsers een phone bij zich hadden..
maar je word er wel ff schijt van, bij ons was de vooruit ingeslagen, incl. de hele a-stijl verrot ( dikke deuk erin) en ze hadden bij de achterdeuren een raam gesloopt. basterds
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.