Handle pas.......

To

Berichten: 928
Maart 13, 2009, 20:34:18
edit2Rapporteer  
Voor een handle pas heb je andere trapeze nodig toch.
zo eentje met eentje met een soort van plastic touw achterop, en een handelpass leash, maar waarom kan je hem niet gewoon doen zonder die dingen, het lijkt mij als je een handlepass doet dat die om je lijf heen zit:S
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #1 Maart 13, 2009, 20:36:34
edit2Rapporteer  
Als je hem zonder handlepass leash doet en je mist de paas dan vliegt je kite ervandoor Wink
Het kan trouwens ook gewoon met een Seat-trapeze hoor Wink
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #2 Maart 13, 2009, 20:38:01
edit2Rapporteer  
Voor een handlepass kun je het beste een Mystic Firestarter hebben met zon plastic touw inderdaad. Dan heb je minder kans om je bar te missen en is je percentage handlepasses die lukken wat hoger.

Je hebt dus inderdaad een andere trapeze nodig anders gaat je die handlepass niet lukken...
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #3 Maart 13, 2009, 20:40:43
edit2Rapporteer  
Voor een handlepass kun je het beste een Mystic Firestarter hebben met zon plastic touw inderdaad. Dan heb je minder kans om je bar te missen en is je percentage handlepasses die lukken wat hoger.

Je hebt dus inderdaad een andere trapeze nodig anders gaat je die handlepass niet lukken...
??? grapje toch?
Mauro

Berichten: 134
Antwoord #4 Maart 13, 2009, 20:42:22
edit2Rapporteer  
Voor een handlepass kun je het beste een Mystic Firestarter hebben met zon plastic touw inderdaad. Dan heb je minder kans om je bar te missen en is je percentage handlepasses die lukken wat hoger.

Je hebt dus inderdaad een andere trapeze nodig anders gaat je die handlepass niet lukken...
??? grapje toch?

Ghehe:P
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #5 Maart 13, 2009, 20:50:22
edit2Rapporteer  
Voor een handle pas heb je andere trapeze nodig toch.
zo eentje met eentje met een zoort van plastic touw achterop, en een handelpass leash, maar wrm kan je hem niet gewoon doen zonder die dingen, het lijkt mij als je een handlepass doet dat die om je lijf heen zit:S


eerst op Nederlandse les?............ Wink
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #6 Maart 13, 2009, 20:52:27
edit2Rapporteer  
leer eerst maar eens hoogtelopen... Wink
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #7 Maart 13, 2009, 20:54:58
edit2Rapporteer  
leer eerst maar eens hoogtelopen... Wink

flauw hoor. Wink
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #8 Maart 13, 2009, 20:57:36
edit2Rapporteer  
ik zat ook al te denken. tegen de tijd dat je toe bent om een handlepass te gaan proberen zit je meestal toch al zo lang in het kitesurfwereldje dat je hier toch al wat meer van weet.

desalnietemin heb je geen heuptrapeze nodig voor een handlepass maar dit word door practisch alle gevorderde kitesurfers gebruikt omdat dit ook buiten de handlepass al pettiger ervaren word.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #9 Maart 13, 2009, 21:00:24
edit2Rapporteer  
Je harnas heeft het minste met de HP te maken ten opzichte van al het andere materiaal dat je hebt.. Ik heb zelfs een geheimpje, moet je niet doorvertellen hoor, maar je kan ook een HP doen ZONDER harnas!!! Moet je wel ff een riem om doen zodat je de leash ergens aan vast kan maken.

Als je deze vraag stelt ben je nog niet aan een HP toe denk ik ThumpsUp
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #10 Maart 13, 2009, 21:02:21
edit2Rapporteer  
volgensmij licht het eerder aan je voetbanden als daaar gaan plastic klittebandstrapje op zit dan mis je ongeveer 50procent van je paasjes heeft het geometrie te maken en en de dynamische verbanden van parallenen kwadraten

effe zonder grappen
volgens mij is het allemaal maar om hem in het midden te houden centraal
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #11 Maart 13, 2009, 21:19:12
edit2Rapporteer  
Je harnas heeft het minste met de HP te maken ten opzichte van al het andere materiaal dat je hebt.. Ik heb zelfs een geheimpje, moet je niet doorvertellen hoor, maar je kan ook een HP doen ZONDER harnas!!! Moet je wel ff een riem om doen zodat je de leash ergens aan vast kan maken.

Als je deze vraag stelt ben je nog niet aan een HP toe denk ik ThumpsUp
Vinni, vertel me alstjeblief meer geheimpjes Grin

Maar serieus: handlepass is idd met elke trapeze te doen. Je leash moet wel lang genoeg zijn natuurlijk. Dat plastic koord is er voor dat de leash altijd aan een goede kant zit. Als je de leash aan een ringetje aan je harnass hebt en een handlepass doet zit je leash om je lichaam aan (bijv) de chickenloop. Heb je ook nog eens een stopper er op zitten en je laat je bar los dan ga je wordt je door de kracht op de leash rondgedraaid. Het is dus handig, maar niet noodzakelijk.
Nazar

Berichten: 385
Antwoord #12 Maart 13, 2009, 21:29:24
edit2Rapporteer  
Voor een handle pas heb je andere trapeze nodig toch.
zo eentje met eentje met een zoort van plastic touw achterop, en een handelpass leash, maar wrm kan je hem niet gewoon doen zonder die dingen, het lijkt mij als je een handlepass doet dat die om je lijf heen zit:S




eerst op Nederlandse les?............ Wink



doe normaal Wink
blauw12

Geen avatar

Berichten: 43
Antwoord #13 Maart 13, 2009, 21:33:49
edit2Rapporteer  
ja doe normaal
To

Berichten: 928
Antwoord #14 Maart 13, 2009, 21:35:59
edit2Rapporteer  
leer eerst maar eens hoogtelopen... Wink

heb ik geen problemen mee, ben bezig met springen enz, ik zeg ook niet dat ik toe ben aan de handle pas!! allen dat ik geintreseerd was door de pass.! ik heb nu een heup trapeze, maar als ik er aan toe ben verander ik hem wel naar een mystic.!, nu maar eerst is beter springen Grin bedankt voor de reacties,!
mag slotje op:D
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #15 Maart 13, 2009, 21:40:35
edit2Rapporteer  
Succes!!

martijn

Berichten: 2347
Antwoord #16 Maart 13, 2009, 22:12:33
edit2Rapporteer  
een handlepass heeft niets te maken met wat voor trapeze je draagt hoor. Als je nu een heuptrapeze heb kan je daar ook gewoon een hp mee doen, met alle trapeze's zal het wel lukken (een heup zal vast makkelijker gaan dan een zit).

Overigens wel zo ver dat een handlepass uitgehaakt is? Roll Eyes
To

Berichten: 928
Antwoord #17 Maart 14, 2009, 00:08:09
edit2Rapporteer  
een handlepass heeft niets te maken met wat voor trapeze je draagt hoor. Als je nu een heuptrapeze heb kan je daar ook gewoon een hp mee doen, met alle trapeze's zal het wel lukken (een heup zal vast makkelijker gaan dan een zit).

Overigens wel zo ver dat een handlepass uitgehaakt is? Roll Eyes

Meen je dat nou? is dat uitgehaakt :S dat wist ik niet hoor ! heel vreemd!
Davidoff
Gast
Antwoord #18 Maart 14, 2009, 01:26:02
edit2Rapporteer  
dude,

don't believe de hype!
je kan met elke trapeze een hp doen..
ONZIN dat je een 'Mystic' trapeze nodig hebt!

gewoon de roze bril afzetten en doen!

amen!
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #19 Maart 14, 2009, 08:06:50
edit2Rapporteer  
Word
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.