bizarre vragenlijst

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Juli 01, 2009, 12:53:01
edit2Rapporteer  
Ik krijg een mail van de NKV (?) of ik mee wil doen aan een enquete waar ff het hemd van m'n lijf gevraagd: inkomen, welke bank, merk auto, of ik een auto ga kopen... ROT OP ZEG dat gaat toch niemand wat aan - wel anoniem, maar toch even je postcode invoeren *kuch*.
Het ziet er eerder uit als de voorbereiding voor een ontzettende berg SPAM.
 ThumpDown
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #1 Juli 01, 2009, 12:58:25
edit2Rapporteer  
misschien willen ze wel een trouw lid je inkomen verhogen, je bankaccount bijvullen, je merk auto upgraden of een nieuw model geven. Ik zou het zeker invullen en beetje in de goedheid van de mens vertrouwen Wink
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Juli 01, 2009, 13:09:30
edit2Rapporteer  
Verkoopt het NKV hun ledengegevens ofzo? Daar kunnen ze veel geld voor krijgen nl.
Ik kan het mij niet voorstellen, want zo gooien ze al hun credits weg onder de kite-community ThumpDown
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #3 Juli 01, 2009, 13:11:56
edit2Rapporteer  
Als dat zo is dan ben ik er weg bij
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #4 Juli 01, 2009, 21:21:46
edit2Rapporteer  
mwah het zal we meevallen, goed voor sponsorwerving etc., dan hebben ze een mooi rapportje met het profiel van de doelgroep.
Ik blijf uiteraard lid van deze club, ze zijn supergoed bezig voor onze belangen en daar gaat het om.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5 Juli 10, 2009, 14:04:47
edit2Rapporteer  
het verhaal is als volgt:

De NKV wordt steeds meer DE autoriteit op het gebied van kitesurfen. Nationale en locale overheden benaderen steeds vaker de NKV. De media weten hun weg richting NKV goed te vinden. Ook de diverse problematiek verbonden aan het kitesurfen ( Natura 2000 / BPR verhaal ) het behoud van bestaande locaties het eventueel creëren van nieuwe .... enz enz. enz..... is een behoorlijk groeiend gebeuren.

Om al deze items op een voldoende / verantwoorde manier te kunnen verwezenlijken zijn er gewoon meer middelen nodig. Of, zoals al tijdens de laatste A.L.V. vastgesteld : De NKV moet om te kunnen blijven functioneren "professionaliseren"  .

Één van DE manieren om onze beschikbare middelen uit te breiden is het aantrekken van sponsors. Sponsoring kun je vinden a. branche / sportgebonden ( kitesurfmerken e.d.) b. Niet branche gebonden: Sponsors die zich willen verbinden met de uitstraling van de sport. ( kitesurfen is hot  Grin )
Om nu de opzet van sponsoring eens echt goed aan te pakken is dit onderwerp uitbesteed aan een professioneel bedrijf. Dit bedrijf is nu bezig met het maken van een "profiel" van onze leden. Er is duidelijk overeen gekomen dat de gegevens die hierbij verzameld worden absoluut niet voor andere doeleindes mogen worden gebruikt / verkocht mogen worden ( of wat dan ook! )
Het is puur voor een beeldvorming van de doelgroep die door een eventuele sponsor wordt ondersteund.
-MAARTEN-

Berichten: 170
Antwoord #6 Juli 12, 2009, 15:34:50
edit2Rapporteer  
Ik heb hier nooit een mail van gehad... Undecided....wil best wel meewerken aan een enquete, maar als ik geen mail krijg wordt dat moeilijk. Zag ook dat het via de site kan, maar als ik daar mijn mail adres invul zegt ie dat deze als ingebruik is.  Huh
CeesV

Berichten: 1111
Antwoord #7 Juli 12, 2009, 16:01:08
edit2Rapporteer  
Ik heb hier nooit een mail van gehad... Undecided....wil best wel meewerken aan een enquete, maar als ik geen mail krijg wordt dat moeilijk. Zag ook dat het via de site kan, maar als ik daar mijn mail adres invul zegt ie dat deze als ingebruik is.  Huh

Dat is omdat er waarschijnlijk al een link in die mail naar je email is gestuurd. Misschien nog maar een keer de inbox doorspitten. misschien krijg je NKV mail in de spam?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.