Kite enquete

Yarakite

Geen avatar

Berichten: 2
Augustus 24, 2009, 16:45:23
edit2Rapporteer  
Dag Kiters,
Ik hou mijn profielwerkstuk over kiten. Ik heb daarom een enquete gemaakt met een paar vragen en hoop dat jullie deze willen invullen.
1. Naam :
2. Leeftijd :
3. Tot welke windkracht vaar je maximaal met een 9 vierkante meter ?
4. Wat is de hoogste snelheid die je denkt te hebben gevaren? Bij welke windkracht was dat? En met welke maat kite?
5. Heb je ideeen hoe je nog harder zou kunnen varen (denk aan merk kite, vorm kite, lengte van de lijnen, vorm van het board, techniek)?
6. Heb je vaak last van stroming of is die nauwelijks merkbaar ?
7. Heb je het gevoel dat je meer snelheid hebt als je springt of als je gewoon vaart?
Bedankt voor het invullen ! Yara
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Augustus 24, 2009, 16:56:41
edit2Rapporteer  
Wat een vreemde vragen Shocked

1 en 2 vallen nog wel mee, maar de antwoorden van 3 heb je geen zak aan, 4 is perceptie, 5 kun je ook zelf opzoeken, 6 wat heb je eraan zonder te weten om welke spot het gaat? 7 die geef ik een 9+ vanwege dat ik die helemaal niet snap Tongue

Ik denk dat je eerst moet gaan nadenken: "Wat wil ik weten"?
En daarna pas vragen te formuleren. Hier heb je echt niets aan, wordt geen voldoende als je dit inlevert Undecided
DHSKite

Berichten: 302
Antwoord #2 Augustus 24, 2009, 17:22:07
edit2Rapporteer  
Wat een vreemde vragen Shocked

1 en 2 vallen nog wel mee, maar de antwoorden van 3 heb je geen zak aan, 4 is perceptie, 5 kun je ook zelf opzoeken, 6 wat heb je eraan zonder te weten om welke spot het gaat? 7 die geef ik een 9+ vanwege dat ik die helemaal niet snap Tongue

Ik denk dat je eerst moet gaan nadenken: "Wat wil ik weten"?
En daarna pas vragen te formuleren. Hier heb je echt niets aan, wordt geen voldoende als je dit inlevert Undecided

helaas 110% mee eens.. meeste vragen weet ik echt geen antwoord op..
nee, vraag 1 en 2 ook niet Tongue
gijsv2

Berichten: 248
Antwoord #3 Augustus 24, 2009, 17:25:00
edit2Rapporteer  
nu weet ik niet wat een profiel werkstuk is, (shit word ik oud?)

maar hebben we dit niet al 100* langs zien komen, met dan een verwijzing naar een online enquete tooltje?
Peterkiter

Berichten: 220
Antwoord #4 Augustus 24, 2009, 17:39:42
edit2Rapporteer  
Beetje rommelige enquete. Naam heb je niet zoveel aan in een enquete. Misschien is gewicht ook wel belangrijk voor vraag 3.
Vraag 6. is ook nutteloos als je niet weet hoe vaak iemand vaart. Ik heb ze keer per jaar last van stroming zegt niks. Misschien is het ook handig op welke spots iemand vaart Zee/Ijsselmeer/binnenland...
Dus zoek even een handleiding op hoe je een goede enquete inelkaar zet...Misschien is dit een idee:
http://www.euronet.nl/users/warnar/demostatistiek/meth/enquetes.htm
Succes!
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #5 Augustus 24, 2009, 19:41:00
edit2Rapporteer  
Ik denk dat je nog  eens goed moet gaan nadenken.

Enkele tips:

1. leg kort uit wat je met deze vragenlijst wilt onderzoeken.
2. vermijd vragen met daarin nog een of meerdere vragen (4, 6 en 7)
3. vermijd vraagstellingen waarin de respondent  enigzins wordt gestuurd.
4. voor de analyse ishet prettiger te werken met vragen met een meer-keuze-beantwoording (multiple choise). Respondenten vinden dit soort vragenlijsten ook meestal prettiger.
5. zgn "open vragen" betekent ïnterpreteren in de analysefase en zijn moeilijker quantificeerbaar.

Veel succes!
Yarakite

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #6 Augustus 25, 2009, 10:22:16
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de reactie, jammer dat de vragen bij jullie niet zijn overgekomen. Gelukkig is het in 872 gevallen wel gelukt.
Iman

Geen avatar

Berichten: 179
Antwoord #7 Augustus 25, 2009, 13:44:44
edit2Rapporteer  
Dag Kiters,
Ik hou mijn profielwerkstuk over kiten. Ik heb daarom een enquete gemaakt met een paar vragen en hoop dat jullie deze willen invullen.
1. Naam : Henk
2. Leeftijd : 83
3. Tot welke windkracht vaar je maximaal met een 9 vierkante meter ? 13bf4. Wat is de hoogste snelheid die je denkt te hebben gevaren? Bij welke windkracht was dat? En met welke maat kite?
op de kop af 48.3 km/h, dat was met een 4m2 kite, bij +-2bf

5. Heb je ideeen hoe je nog harder zou kunnen varen (denk aan merk kite, vorm kite, lengte van de lijnen, vorm van het board, techniek)?
Ja veel harder ik zat te denken aan een leuke naish-soundbarrier-proof kite, met hele lang lijnen, en een mooi gestroomlijnd stukhout. ik verwacht dan ongeveer 1206km/h te kunnen varen, op een hoogte van ongeveer 10m boven het NAP.

6. Heb je vaak last van stroming of is die nauwelijks merkbaar ?
neh voel ik helemaal niks van omdat ik vaker over de stroming zweef dan  in het water lig.7. Heb je het gevoel dat je meer snelheid hebt als je springt of als je gewoon vaart?
Wanneer ik vaar want dan heb ik nog een 36pk buitenboord motor achterop mijn board vastgeschroeft voor dat laatste beetje extra speed!

Bedankt voor het invullen ! Yara

Geen dank, Iman.

Machtig mooie enquete, mijn antwoorden staan hierboven.

in872 gevallen wel gelukt! dat lijkt mij dan inderdaad zeer betrouwbare gegevens, succes met je verslag!
Joystick

Berichten: 251
Antwoord #8 Augustus 25, 2009, 13:55:51
edit2Rapporteer  
Citaat
Geplaatst door: Yarakite 
Bedankt voor de reactie, jammer dat de vragen bij jullie niet zijn overgekomen. Gelukkig is het in 872 gevallen wel gelukt.

beweer je nou dat 872 mensen je enquête al hebben ingevuld? Topic is pas 235 keer gelezen  loser

Verder niet lullig bedoelt maar denk dat wanneer je er iets meer tijd en vooraf beetje onderzoek doet je een veel betere enquête en onderzoek krijgt.

Succes!
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #9 Augustus 25, 2009, 14:03:17
edit2Rapporteer  
Dag Kiters,
Ik hou mijn profielwerkstuk over kiten. Ik heb daarom een enquete gemaakt met een paar vragen en hoop dat jullie deze willen invullen.
1. Naam : Henk
2. Leeftijd : 83
3. Tot welke windkracht vaar je maximaal met een 9 vierkante meter ? 13bf4. Wat is de hoogste snelheid die je denkt te hebben gevaren? Bij welke windkracht was dat? En met welke maat kite?
op de kop af 48.3 km/h, dat was met een 4m2 kite, bij +-2bf

5. Heb je ideeen hoe je nog harder zou kunnen varen (denk aan merk kite, vorm kite, lengte van de lijnen, vorm van het board, techniek)?
Ja veel harder ik zat te denken aan een leuke naish-soundbarrier-proof kite, met hele lang lijnen, en een mooi gestroomlijnd stukhout. ik verwacht dan ongeveer 1206km/h te kunnen varen, op een hoogte van ongeveer 10m boven het NAP.

6. Heb je vaak last van stroming of is die nauwelijks merkbaar ?
neh voel ik helemaal niks van omdat ik vaker over de stroming zweef dan  in het water lig.7. Heb je het gevoel dat je meer snelheid hebt als je springt of als je gewoon vaart?
Wanneer ik vaar want dan heb ik nog een 36pk buitenboord motor achterop mijn board vastgeschroeft voor dat laatste beetje extra speed!

Bedankt voor het invullen ! Yara

Geen dank, Iman.

Machtig mooie enquete, mijn antwoorden staan hierboven.

in872 gevallen wel gelukt! dat lijkt mij dan inderdaad zeer betrouwbare gegevens, succes met je verslag!

Hoe verzin je het
Iman

Geen avatar

Berichten: 179
Antwoord #10 Augustus 25, 2009, 14:11:27
edit2Rapporteer  
@Marko, hoezo verzinnen? het is de waarheid! echt waar! Wink net zo de waarheid dat de TS 872 reacties heeft gekregen van kiters op zijn enquete!  schater
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #11 Augustus 26, 2009, 08:05:15
edit2Rapporteer  
slotje, dit gaat werkelijk ergens over............  schater
DHSKite

Berichten: 302
Antwoord #12 Augustus 26, 2009, 11:19:00
edit2Rapporteer  
Geniaal.. een gastje van 16 had op hanglos ingevuld:

Heb je vaak last van stroming?
Nee, ik sta op het water ik lig er niet in.. heb er nooit last van.


hahaha
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #13 Augustus 26, 2009, 11:23:07
edit2Rapporteer  
hahah  schater

36pk moter achterop je plank .
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.