Haring Hai Richardt

Als het waait ben ik niet thuis !!!! Haring met ui
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: December 28, 2009, 01:05:42 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Haring Hai Richardt

|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: Januari 06, 2010, 00:44:09 » |
|
Ik hoop het ook Woody bedankt
Voor de rest hier alles rustig.
Nog 3.5 week en dan ga ik weer naar de plastisch chirurg om te kijken of het bot een betje wil groeien. Voor de rest deze week begonnen bij de revalidatie met fysio en ergo therapie. Voorlopig werk ik nog steeds niet en zit thuis een betje te internetten en ben nu bezig met bloopers El Gouna
Het verband is er nu af en hier zijn nog wat foto,s
|

vinger 2.JPG (84,96 KB, 640x425 - bekeken 84 keer.)

vinger 1.JPG (76,12 KB, 640x425 - bekeken 89 keer.)

vinger 3.JPG (34,42 KB, 640x425 - bekeken 102 keer.)

vinger 5.JPG (49,37 KB, 640x480 - bekeken 88 keer.)

vinger 7.JPG (39,73 KB, 640x480 - bekeken 94 keer.)

vinger 6.JPG (37,36 KB, 640x480 - bekeken 73 keer.)
|
|
« Laatste verandering: Januari 06, 2010, 00:47:48 door Haring Hai Richardt »
|
Meld dit bericht aan de moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
Haring Hai Richardt

|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: Januari 10, 2010, 01:02:59 » |
|
Hallo Heiko Hier alles rustig. Nog 3.5 week en dan ga ik weer naar de plastisch chirurg om te kijken of het bot een betje wil groeien. Voor de rest deze week begonnen bij de revalidatie met fysio en ergo therapie. Voorlopig werk ik nog steeds niet en zit thuis een betje te internetten Wintersport gaat dit jaar helaas niet door en we zitten er aan te denken om een Nijl cruise te gaan doen in Egypte eind februari. Zou wel willen snowkiten maar helaas Jij nog snow kiten ????? Gr Richard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ride

One Life, Live It !!!!!!!!!!!!!!!!!
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: Januari 10, 2010, 20:43:56 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Haring Hai Richardt

|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: Maart 30, 2010, 01:29:47 » |
|
Even een update tot nu toe Ik ben vandaag naar de plastisch chirurg geweest in Alkmaar. Foto,s gemaakt en bekeken. Ik moet nog wachten want het bot was nog niet helemaal volgroeid. Vanaf 1 juni wordt de datum dat ik weer mag kiten. Wel krijg in ik in mei een oproep voor het opereren van mijn linkerhand i.v.m. de ziekte Duputryn. Ben ik ook weer 3 weken uit de roulatie http://www.dupuytren.nl/De_ziekte_van_Dupuytren/de_ziekte.html Al met al mooi kl..te allemaal en voor lopig dus nog steeds niet kiten, Gr Richard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Haring Hai Richardt

|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: Mei 18, 2010, 23:14:39 » |
|
Even een up date Ben afgelopen vrijdag geopereerd aan mijn linkerhand aan mijn pink  Heb namelijk ook nog de ziekte van duputryn http://www.dupuytren.nl/De_ziekte_van_Dupuytren/de_ziekte.htmlhttp://www.youtube.com/v/yjYRlo_Zupw&rel=0Was vandaag (dinsdag) in het ziekenhuis Kreeg eerst de fysiotherapheut die het verband eraf knipte en de wond ging schoonmaken. Wond was nog niet helemaal dicht en er zat veel bloed aan. Heb in het begin niet gekeken, maar na afloop zag het er toch wel erg bloederig uit.  Hij had gehoopt dat alles dicht was. Hij kon nog niks doen. Vervolgens naar ergo therapheut voor een spalk. 5 keer per dag spalk af en zorgen dat de rest van de vingers niet stijf worden. Voorlopig 2 keer fysio en Ergo in de week. Ergo kan evt. later naar 1 keer in de week. Mag voorlopig ongeveer 8 weken niet autorijden en geen gekke dingen (kiten) doen. Over 6 weken gaat de pen er uit en daarna moet het bovenste gewrichtje worden bewerkt met fysio en ergo. Kortom zwaar kl..te allemaal. Kiten kan ik dus ook wel weer voorlopig vergeten.  K...t !!!!! 
|
|
|
|
|
Haring Hai Richardt

|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: Juni 01, 2010, 12:22:51 » |
|
|