Nieuw kitesurf forum!

KSE

Geen avatar

Berichten: 5
April 07, 2010, 18:10:28
edit2Rapporteer  
Er is een nieuw kitesurf forum gestart. Neem eens een kijkje en maak een account aan.

Schrijf jij een van de eerste berichten en breng je andere mensen naar het forum, kan je een leuk
cadeau verwachten uit de webshop!

www.kitesurfervaringen.nl
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #1 April 07, 2010, 18:22:15
edit2Rapporteer  
Ziet er wel ok uit...maar.....

in welke behoefte voorziet deze site?
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #2 April 07, 2010, 18:35:30
edit2Rapporteer  
Tsja, mijn ervaring op Kitehigh (en een enkele keer op Hanglos) is inmiddels wel dat een forum alleen leuk is als er dagelijks veel gepost wordt. Er zijn al tal van andere kitesurfsites met een forum maar het merendeel bloed al snel dood.
KSE

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #3 April 07, 2010, 18:37:55
edit2Rapporteer  
Het feit is: er moeten zo snel mogelijk zoveel mogelijk mensen gebruik van gaan maken. Dus help mee om van deze site een geweldig forum te maken  ThumpsUp
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #4 April 07, 2010, 18:43:38
edit2Rapporteer  
Hmm sorry zie het voordeel ten opzichten van Hanglos of Kitehigh niet....
Zelfde als kitesurf.nl die gaf ook kado's voor leden en wordt nu volgens mij nooit meer bezocht! (iig niet door mij...)

Dus leuk gedaan maar probeer iets te maken wat nog niet bestaat zodat het ook iets extra's toevoegd aan de online kite experience
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #5 April 07, 2010, 18:48:13
edit2Rapporteer  
Het feit is: er moeten zo snel mogelijk zoveel mogelijk mensen gebruik van gaan maken. Dus help mee om van deze site een geweldig forum te maken  ThumpsUp

Feit is dat je eerst je site iets minder rommelig moet gaan maken en iets unieks proberen te bieden voordat je aan bezoekers kunt gaan denken.....

Nu is het niet veel meer dan een, niet al te overzichtelijk, forum en dat is gewoon te karig denk ik.
Allard

Berichten: 67
Antwoord #6 April 07, 2010, 19:35:22
edit2Rapporteer  
@KSE, leuke poging en veel succes. Maar ik blijf..........
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #7 April 07, 2010, 19:40:53
edit2Rapporteer  
Het is een leuk initiatief maar ben bang dat het daarbij zal blijven. Je site ziet er erg rommelig uit maar ook niet professioneel. Het is een standaard script (Joomla, mambo?) met een slecht gemaakt thema. Ik twijfel dan ook of je de design/script eigenschappen hebt die nodig zijn om zo een site verder uit te bouwen. Tevens wat Evan ook zegt moet je zorgen voor iets unieks en niet enkel een forum.

Heb je ook al eens nagedacht dat je nu strafbaar bent door niet je script-bron te vermelden onderaan je site?

En koop een snellere server want dit gaat veel te langzaam.
KSE

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #8 April 07, 2010, 20:05:29
edit2Rapporteer  
Site laten maken, dus niet zelf gedaan.
Kan je aangeven wat jullie precies met rommelig bedoelen.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #9 April 07, 2010, 20:36:50
edit2Rapporteer  
Site is gemaakt vanuit Joomla waarop een GNU/GPL license zit. Jouw site druist tegen de regels in van die license waardoor dat je in het slechtste geval flink wat geld kan kosten.

[edit] Ik zie dat je het inmiddels hebt aangepast.
KSE

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #10 April 07, 2010, 20:40:40
edit2Rapporteer  
bronvermelding is nu aangegeven thanks voor je hint
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #11 April 09, 2010, 19:17:21
edit2Rapporteer  
Site laten maken, dus niet zelf gedaan.
Kan je aangeven wat jullie precies met rommelig bedoelen.

Hoeveel heeft het je gekost? Want dan is het weggegooid geld. Je kunt nooit opboksen tegen kitehigh en hanglos.
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #12 April 09, 2010, 20:00:29
edit2Rapporteer  
Ik zie geen voordelen tegen over kitehigh en hanglos waar al veel meer mensen zitten en je meer info kan vinden..
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #13 April 09, 2010, 20:29:37
edit2Rapporteer  
"kitesurfervaringen"   klinkt eerder als een te oppervlakkig, niet lopend forum topic op een van de eerder genoemde fora.

Rommelig vind ik nog eufumistisch uitgedrukt. Eerder te moeilijk bedacht.. de header neemt ten alle tijden een te grote plaats in op het scherm..

Het zou mij te lang duren om aan de opzet te wennen..
Ik voel geen toegevoegde waarde om het te gaan proberen..



Ga niet teveel als een afkorting op het web.
Probeer een 'Brand' te verzinnen dat pakkend is.

KSE  veel succes
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #14 April 09, 2010, 20:35:05
edit2Rapporteer  
kitesurfer  varingen

1    2    3     4  5  6  is nét teveel  lettergrepen voor een pakkende naam.


2 of hooguit 3  moet je doel zijn...


K S Erv    Succes

Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #15 April 09, 2010, 23:20:07
edit2Rapporteer  
kitehigh 4ever Grin
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #16 April 09, 2010, 23:47:33
edit2Rapporteer  
Het moet gewoon degelijk zijn.. normale letter typen enzo.

Het zijn allemaal andere letter types en dat maakt hem te druk en dus onoverzichtelijk
KSE

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #17 April 13, 2010, 14:15:58
edit2Rapporteer  
[edit mod] Reclame voor je website mag nog maar geen spam reclame voor een webshop.
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #18 April 13, 2010, 21:13:27
edit2Rapporteer  
Je kunt nooit opboksen tegen kitehigh en hanglos.

Met deze site ben ik het met je eens. Maar ik zie zeker mogelijkheden voor nieuwe spelers op de markt.

Wat feedback van mijn kant:
- Domeinnaam, naar mijn idee had je hier toch iets beters kunnen kiezen. (En anders had je kse.nl eraan moeten koppelen, maar die is bezet).
- Server, waarschijnlijk host je de boel vanaf een shared hosting accountje. Begrijpelijk want een dedi server bakje is in dit geval ook niet nodig. Toch zou ik even een provider zoeken die een iets snellere verbinding heeft.

Edit: Het kan ook liggen aan je scripting etc. welke je inlaad op je index. Maak het allemaal zo klein mogelijk.
- Overzichtelijkheid, hier zou ik echt iets aan doen. Header sowieso kleiner, menu duidelijker. Ik mis overigens ook nog iets van een eye-catcher.
- Haal de reclame weg, zeker als je nog in een startfase zit.
- Forum lijkt er een beetje snel ingepropt vooral het inlog gedeelte.

Ik zie wel meer, maar ik zou zeggen werk eerst aan het bovenstaande!
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #19 April 13, 2010, 22:25:06
edit2Rapporteer  
Uhh... ik wou juist voorstellen dat KH en HL fuseren tot Kitelos ofzo of Hangkite.
Dat is makkelijker dan 2 fora.
Joystick

Berichten: 251
Antwoord #20 April 14, 2010, 11:01:49
edit2Rapporteer  
leuk initiatief maar zit niet echt te wachten op een nog forum.......

zie dat je ook een tapje hebt met de weersverwachting. Zie meteen hoe warm het wordt en zonnig of niet maar niet hoe hard het gaat waaien  Roll Eyes je geeft alleen een richting
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.