[Ervaring] Brouwersdam Zaterdag 31-07

ash

Berichten: 256
Logs: 0 | 33 uur
Augustus 01, 2010, 12:48:17
edit2Rapporteer  
Gisteren op Brouwersdam geweest.Voorspellingen waren 14 knp met stoten van 23knp.
Kom ik daar aan, geen 14 knopen laat staat een stoot van 23 knp.
Reddigsbrigade had zijn handen vol aan het redden van de kiters.Met hun 2 persoons  waterscooter hielpen ze de ene naar de andere in veiligheid.
1 kiter kwam naar me toe en vroeg of ik zijn plank gezien had , hij had hem zo'n 300m uit de kustlijn verloren.
Een jongetje dreef af en schreeuwde "HILFE, HILFE, HILFE", je kon de angst horen, wel zielig voor hem.
Ik ging natuurlijk zo snel als mogelijk weer het water op om hem te redden, maar iemand anders was me net voor. Zag wel zijn plank drijven en bracht deze naar de kant.
Alles toch nog goed afgelopen.
Ook al was er weinig wind, er was genoeg vermaak.
Met dank aan de reddings brigade.
http://www.ouddorpsereddingsbrigade.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=17&Itemid=28
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #1 Augustus 01, 2010, 13:41:09
edit2Rapporteer  
die reddingsbrigade gaf mij een kopje koffie toen ik met een gebroken teen in hun hokkie zat...

rare jongens.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.