wel of niet lid van de NKV

SanderH

Berichten: 135
Augustus 29, 2010, 14:39:49
edit2Rapporteer  
Vorige week donderdag heb ik mij aangemeld bij de NKV Grin
Snel daarop kreeg ik een mailtje met inf. over hoe ik mijn lidmaatschap moest bevestigen, dit heb ik toen gelijk gedaan.
Ook zaten er inlog gegevens bij de mail, maar inmiddels anderhalve week later kan ik nog steeds niet inloggen. Als ik probeer in te loggen krijg ik de volgende melding:´´Account uitgeschakeld: niet leden mogen niet inloggen. Indien u uw account zojuist heeft aangemaakt wordt uw account eerst geverifieerd door de beheerder.´´
Vrijdag besloot ik een mailtje hier over te sturen naar de NKV, ik kreeg vrij direct het volgende antwoord: ``Vanaf 9 juli ben ik een maand op Bali en dus niet bereikbaar via mail/telefoon``.
Nou die maand is dus na mijn weten al om maar dat even terzijde.

Maar ik vraag mij dus wel af of ik nou wel of niet lid ben van de NKV, vooral i.v.m. verzekering enz.
Weet iemand hoe dit geregeld wordt?

Alvast bedankt Wink ThumpsUp
lolbroek3

Berichten: 244
Logs: 0 | 312 uur
Antwoord #1 Augustus 29, 2010, 14:55:06
edit2Rapporteer  
ik ben half augustus lid geworden, en kon meteen de volgende dag inloggen met de gestuurde inloggegevens (nadat ik me account had geactiveerd via de gestuurde link)

maar de contributie is nog niet afgeschreven, ben ik nu al wel lid, of ben je pas lid als je je pasje hebt ontvangen?
Anneke

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #2 Augustus 29, 2010, 15:18:29
edit2Rapporteer  
Ik heb me ook vorige week aangemeld bij NKV en krijg dezelfde melding als Sander. Heb via de website een berichtje achtergelaten en toen daar niks op terug kwam ook de secretaris gemaild. Hopelijk horen we spoedig hoe het met de aanmelding zit...
Monkh

Berichten: 294
Logs: 0 | 403 uur
Antwoord #3 Augustus 29, 2010, 16:14:11
edit2Rapporteer  
Ik ben de 22ste (aug.) lid geworden en kon eerst ook niet inloggen, nu net wel.. Grin

Misschien hebben jullie mailtjes geholpen  ThumpsUp


Anneke

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #4 Augustus 29, 2010, 16:29:16
edit2Rapporteer  
Top, kan er nu ook in!
Iw@n

Berichten: 200
Antwoord #5 Augustus 29, 2010, 18:02:23
edit2Rapporteer  
ik kan wel inloggen, maar wacht al een hele tijd op het pasje.. met geld afschrijven waren ze een stuk sneller..... :s
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #6 Augustus 29, 2010, 18:03:18
edit2Rapporteer  
boeie... ben al 5 jaar lid en kan nog steeds niet inloggen op mn persoonlijke pagina
Wimpie
Gast
Antwoord #7 Augustus 29, 2010, 18:31:49
edit2Rapporteer  
Goh, ik heb me de 24e aangemeld, en heb nu al toegang tot mijn account. loser
SanderH

Berichten: 135
Antwoord #8 Augustus 29, 2010, 19:05:18
edit2Rapporteer  
ik kan nu inderdaad ook inloggen
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #9 Augustus 30, 2010, 09:51:55
edit2Rapporteer  
Ik ben de Secretaris en denk dat er wat verkeerd is gelopen met je mailtje. Het systeem is nu aangepast want de initiële mail wekte de indruk dat je gelijk zou kunnen inloggen. Dat is jammer genoeg niet zo, er kan pas ingelogd worden als je account in de status betaald staat. De WA verzekering gaat wel in vanaf het moment van inschrijven. Dus hoe dan ook was je verzekerd.

Over de pasjes is er al voldoende communicatie geweest. Ze zijn gedrukt en kunnen ieder moment binnen vallen. (Eind Augustus/begin September).
Martin1991

Berichten: 59
Antwoord #10 Mei 22, 2011, 18:14:59
edit2Rapporteer  
Ik heb zojuist me eigen ingeschreven net heb alleen geen automatisch incasso gegevens ingevuld omdat ik dit graag via een acceptgiro wil doen..

Ben ik nu wel aangemeld als lid of niet en krijg ik dan gewoon een acceptgiro thuis gestuurd?

Heb de bevestigingsmail wel ontvangen..

YJ

Berichten: 476
Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #11 September 02, 2011, 17:18:25
edit2Rapporteer  
Ik kreeg twee brieven en twee pasjes, maar wel één keer betaald.  Huh
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #12 September 02, 2011, 17:41:16
edit2Rapporteer  
Marktplaats
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #13 September 08, 2011, 14:04:26
edit2Rapporteer  
voor vragen / info over je lidmaatschapstatus, pasje , bijbehorende WA verzekering kun je het beste contact opnemen met support@kitesurfvereniging.nl of secretaris@kitesurfvereniging.nl
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.