[Ongeval] Borssele 10-1-2011

Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Januari 10, 2011, 16:02:30
edit2Rapporteer  
Deze collega heeft heeeeeeeeeeel veeeeeel geluk gehad.

Even van hanglos geleased. dank u.

http://www.hanglos.nl/forum/259367/kiteforum-kiteongeluk-borsele.html

Moraal: gooi je zooi direct los als je in de problemen zit met obstakels downwind, wat kan jou die kite schelen. denk aan je eigen veiligheid.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #1 Januari 10, 2011, 23:54:49
edit2Rapporteer  
We zeggen allemaal dat de pers de kitesport steeds in het nieuws brengt als er weer iets negatiefs te brengen is. Maar daar werken we zelf ook aan mee hé. Laten we nu niet overal topics gaan openen over zoiets. Breng je enkel onnodig negatieve publiciteit voor een spot.

Het viel allemaal erg mee. Je moet ook niet overdrijven met Heeeeel veeeeel geluk.
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #2 Januari 11, 2011, 05:32:21
edit2Rapporteer  
Dus moeten we (bijna) ongevallen maar stil houden?
Zoiets moet je toch juist posten...

En landen op een rots, daarna nachtje ziekenhuis incl 12 hechtingen in het gezicht vindt ik wel dat hij heeeel veeeeeel geluk had, zeg maar rustig een engeltje op zn. schouder, maar alles behalve meevallen...

Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #3 Januari 11, 2011, 08:56:05
edit2Rapporteer  
We zeggen allemaal dat de pers de kitesport steeds in het nieuws brengt als er weer iets negatiefs te brengen is. Maar daar werken we zelf ook aan mee hé. Laten we nu niet overal topics gaan openen over zoiets. Breng je enkel onnodig negatieve publiciteit voor een spot.

Het viel allemaal erg mee. Je moet ook niet overdrijven met Heeeeel veeeeel geluk.

Nou Ja! waar slaat dit op....Kitehigh is toch geen Telegraaf of wel soms.
viel erg mee?  vele hechtingen/ blauwe plekken, nacht ter observatie? is dat mee vallen?

reflex je draait nu in 1 keer de wereld om,
Ik heb geen zin in deze discussie.

pleurt er maar een slot op ik geef toch niets om ander kiters die op de stenen verrot slaan.
nou goed?


gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #4 Januari 11, 2011, 08:59:45
edit2Rapporteer  
Reflex reageert wel vaker in een reflex.
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #5 Januari 11, 2011, 09:06:31
edit2Rapporteer  
verwijder dit dan ook maar gelijk;

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?board=35.0

heeft geen enkel zin.
chico

Berichten: 1112
Antwoord #6 Januari 11, 2011, 09:16:12
edit2Rapporteer  
Ondanks 5 jaar kiten blijf ik geintresseerd in leer momentjes. Dus voor mij POST IT.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #7 Januari 11, 2011, 09:53:34
edit2Rapporteer  
Het posten van dit soort berichten laat de omgeving ook zien dat we binnen de kitesurfwereld hier heel serieus mee bezig zijn. Daarnaast kunnen vooral de beginners veel uit dit soort zaken leren.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #8 Januari 11, 2011, 17:13:56
edit2Rapporteer  
Door hiervan 20 topics te openen geef je het onnodig veel te veel aandacht. Leren van fouten is uiteraard goed maar je kan te ver gaan. Heeeel veeel geluk viel mee. Ik heb het zien gebeuren en zo erg was het niet. 1 grote snee in de kin komt door de schelpen op die stenen.

Nacht ter observatie is normaal als er schade aan het hoofd is (kans op hersenschudding).
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.