Ocean Rodeo Seeks European Sales Manager

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Mei 27, 2011, 09:11:49
edit2Rapporteer  
Even doorgepaast voor John, dit is een serieus leuke baan!

Ocean Rodeo, a leading provider of kiteboarding equipment with international distribution and recognition is now hiring for the roll of European Sales Manager to oversee our expanding European operations. Hired on a contractual basis the candidate must have their own office space and access to a phone and internet connection. Perfect written English is a must; any other language skills are an advantage. Minimum 3 years related work experience, preferably within the European kiteboarding marketplace and a passion for kiteboarding.

Primary responsibilities:
    >> Maintain and build customer relationships
    >> Service, Sales and Customer Support
    >> Open new market prospects to drive new sales
    >> Representation of brand at industry events and demo tours
    >> Oversee, manage and hire individual European country commissioned sales reps
    >> Contribute directly to European marketing plan, team rider sponsorships and
         industry event participation
    >> Oversee, manage and select Tech Team riders for local beach representation


The successful applicant must be able to work effectively across functions, balance workloads and operate with minimal direction or oversight (self-starter). Intimate knowledge and understanding of the European kiteboarding marketplace is vital. Ability to work creatively and effectively with limited resources. Candidate must be willing to travel and to work a flexible, highly rigorous schedule. Competitive compensation offered commensurate with applicants work background and industry experience.

Interested applicants are encouraged to email a cover letter and CV to sales@oceanrodeo.com, attention John Zimmerman.
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #1 Mei 27, 2011, 09:25:59
edit2Rapporteer  
En dan doel je op mij?

Hadden we dan niet samen in een hutje in Dakhla moeten zitten?
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #2 Mei 27, 2011, 11:22:53
edit2Rapporteer  
ho ho ho..... ik ben er ook nog.....

gek dat ze mij niet eerst bellen alvorens te gaan zoeken. Grin Grin
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #3 Mei 27, 2011, 12:30:32
edit2Rapporteer  
Is voor de show, ze hebben mij al gebeld, dus reageren is niet meer nodig  Grin
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #4 Mei 27, 2011, 12:45:30
edit2Rapporteer  
ho ho ho..... ik ben er ook nog.....

gek dat ze mij niet eerst bellen alvorens te gaan zoeken. Grin Grin

Ze hebben gisteren staan kijken op Kijkduin denk ik.......pfff. En daar was je niet ;-)
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #5 Mei 28, 2011, 23:03:57
edit2Rapporteer  

Beetje jammer dat mijn Englisch suks  Roll Eyes
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #6 Mei 29, 2011, 20:47:32
edit2Rapporteer  
@ teig... maar jij hebt een grote bus als pluspunt :-) Past al die gear in die je mee moet zeulen bij deze baan.... is toch weer een pre he? Grin
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #7 Mei 30, 2011, 00:09:01
edit2Rapporteer  

Beetje jammer dat mijn Englisch suks  Roll Eyes


Voor jou speciaal. Helaas sucks het Engels van Google ook...  Wink

Ocean Rodeo, een toonaangevende leverancier van apparatuur met kiteboarden internationale distributie en erkenning is nu te huur voor de rol van de Europese Sales Manager om toezicht te houden onze groeiende Europese activiteiten. Ingehuurd op contractuele basis dient de kandidaat een eigen kantoorruimte en toegang tot een telefoon en internetverbinding. Perfect geschreven Engels is een must; een andere taal is een voordeel. Minimaal 3 jaar gerelateerde werkervaring, bij voorkeur binnen de Europese kiteboarden markt en een passie voor kitesurfen.

 Primaire verantwoordelijkheden:
     >> behouden en te versterken relaties met klanten
     >> Service, Sales en Customer Support
     >> Open een nieuwe vooruitzichten van de markt om nieuwe verkoop te stimuleren
     >> Vertegenwoordiging van het merk op branche-evenementen en demo tours
     >> overzien, beheren en verhuur van diverse Europese landen in opdracht verkopers
     >> rechtstreeks bijdragen aan de Europese marketing plan, team rider sponsoring en
          evenement voor de sector participatie
     >> overzien, beheren en selecteer Tech Team renners voor plaatselijke strand vertegenwoordiging


 De succesvolle kandidaat moet in staat zijn om effectief te werken in verschillende functies, balans workloads en met minimale richting of toezicht (self-starter) te bedienen. Grondige kennis van en inzicht in de Europese markt kiteboarden is van vitaal belang. Het vermogen om creatief en effectief te werken met beperkte middelen. Kandidaat moet bereid zijn om te reizen en een flexibele, zeer strenge schema werken. Concurrerende compensatie aangeboden in verhouding met de aanvragers werk achtergrond en ervaring in de industrie.

 Geïnteresseerde kandidaten worden aangemoedigd om een ??sollicitatiebrief en CV e-mail naar sales@oceanrodeo.com, aandacht John Zimmerman.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #8 Mei 30, 2011, 08:48:58
edit2Rapporteer  
whaha OR is te huur! Zo zie je maar weer, je kan niet vertrouwen op Google translate...
Ze zoeken een verkoopleider in Europa die o.a. vloeibaar Engels kan, dus als je het niet kan lezen is het helaas niet voor jou.
feddomw
Gast
Antwoord #9 Mei 30, 2011, 09:07:02
edit2Rapporteer  
Dit lijkt mij wel wat. En ik ben native speaker, dus dat Engels zit wel goed. Ik ben nu bezig met een examen voor een MBA, maar ik zal John eens een e-mail sturen eind volgende week.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #10 Mei 31, 2011, 14:27:31
edit2Rapporteer  

Beetje jammer dat mijn Englisch suks  Roll Eyes


Voor jou speciaal. Helaas sucks het Engels van Google ook...  Wink

Ocean Rodeo, een toonaangevende leverancier van apparatuur met kiteboarden internationale distributie en erkenning is nu te huur voor de rol van de Europese Sales Manager om toezicht te houden onze groeiende Europese activiteiten. Ingehuurd op contractuele basis dient de kandidaat een eigen kantoorruimte en toegang tot een telefoon en internetverbinding. Perfect geschreven Engels is een must; een andere taal is een voordeel. Minimaal 3 jaar gerelateerde werkervaring, bij voorkeur binnen de Europese kiteboarden markt en een passie voor kitesurfen.

 Primaire verantwoordelijkheden:
     >> behouden en te versterken relaties met klanten
     >> Service, Sales en Customer Support
     >> Open een nieuwe vooruitzichten van de markt om nieuwe verkoop te stimuleren
     >> Vertegenwoordiging van het merk op branche-evenementen en demo tours
     >> overzien, beheren en verhuur van diverse Europese landen in opdracht verkopers
     >> rechtstreeks bijdragen aan de Europese marketing plan, team rider sponsoring en
          evenement voor de sector participatie
     >> overzien, beheren en selecteer Tech Team renners voor plaatselijke strand vertegenwoordiging


 De succesvolle kandidaat moet in staat zijn om effectief te werken in verschillende functies, balans workloads en met minimale richting of toezicht (self-starter) te bedienen. Grondige kennis van en inzicht in de Europese markt kiteboarden is van vitaal belang. Het vermogen om creatief en effectief te werken met beperkte middelen. Kandidaat moet bereid zijn om te reizen en een flexibele, zeer strenge schema werken. Concurrerende compensatie aangeboden in verhouding met de aanvragers werk achtergrond en ervaring in de industrie.

 Geïnteresseerde kandidaten worden aangemoedigd om een ??sollicitatiebrief en CV e-mail naar sales@oceanrodeo.com, aandacht John Zimmerman.

mooi die google translate...hilarisch, je kan je zelf daarmee behoorlijk mee voorlul zetten   schaterschater

zoiets als: I fuck horses. Pardon? yes paarden.
 how doe jou doe, en hou doe jou doe jor wife.
You are my rock in the burning. (je bent mijn rots in de branding)
I bef your partner (I beg your pardon)
I have every thing in the pliers (heb alles in de tang) schater schater schater
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #11 Mei 31, 2011, 20:34:58
edit2Rapporteer  
Eagle, heb jij nou nooit ergens spijt van?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #12 Mei 31, 2011, 20:43:35
edit2Rapporteer  
Wat dat ik mijn bek niet kan houden? Of dat ik het verkeerde vak heb gekozen? Of een grote kans gemist heb?


Nou ik er over na denk... Ik heb mijn talen kennis nooit echt behalve voor prive doeleinden uitgebuit. Except for my fluent Inglish ofcourse... Hoe bescheiden kan je zijn. Tongue

Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #13 Mei 31, 2011, 21:25:15
edit2Rapporteer  
klinkt goed, ik ga reageren !  Grin
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #14 Juni 01, 2011, 08:51:13
edit2Rapporteer  
Of, dat ik parks heb aangeschaft ipv OR rise... Neuh nog niet... Tijd zal het leren.
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #15 Juni 01, 2011, 09:07:59
edit2Rapporteer  
Jammer helaas niet werkzaam geweest in de kite industrie. Rest is appeltje eitje.
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #16 Juni 01, 2011, 21:52:19
edit2Rapporteer  
Jammer helaas niet werkzaam geweest in de kite industrie. Rest is appeltje eitje.

Dat maakt toch geen reet uit, als je maar passie hebt Grin
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #17 Juni 01, 2011, 22:11:03
edit2Rapporteer  
Ocean Rodeo Seks....lees ik elke keer, what's wrong with me? Sad
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #18 Juni 01, 2011, 22:13:47
edit2Rapporteer  
Morres, stiekum slaap je met je donkey dick in de inflate van een OR kite om lekker te kunnen pompen  Joepie
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #19 Juni 01, 2011, 22:51:01
edit2Rapporteer  
Morres, stiekum slaap je met je donkey dick in de inflate van een OR kite om lekker te kunnen pompen  Joepie
schater schater schater schater schater
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #20 Juni 01, 2011, 23:25:26
edit2Rapporteer  
Morres, stiekum slaap je met je donkey dick in de inflate van een OR kite om lekker te kunnen pompen  Joepie
OMFG hoe kom je er op Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.