Amerika kiest.

drifter

Berichten: 1757
Januari 03, 2012, 22:23:48
edit2Rapporteer  
Zodra kiten in de media komt, kunnen wij als kenners bepalen dat wat de media over kiten vertelt NIET waar is. Zouden andere onderwerpen in de media wel waar zijn?

Een belangrijke gebeurtenis momenteel in de wereld zijn de Amerikaanse presidents verkiezingen. Een mooie gelegenheid om eens te kijken of de bekende Amerikaanse media de waarheid verhullen. Jon Stewart (niet mainstream media) laat zien hoe de media omgaan met de uitslag van een stem poll; De uitslag van de poll laat zien dat Michele Bachmann en Ron Paul de lijst aanvoeren:


http://www.youtube.com/watch?v=Tb5aGgQXhXo&feature=related


Wordt Ron Paul genegeerd door de mainstream media? Hier een stukje van Russia Today.


http://www.youtube.com/watch?v=0gMpPlciq3Y


Het lijkt er inderdaad op dat ze hem uit de picture houden. Wie is Ron Paul eigenlijk, en waar staat hij voor dan?


http://www.youtube.com/watch?v=h8mMTa79Uzc&feature=related


In het kort:
-Amerika moet stoppen met hun bemoeienis in de wereld.
-Omdat we (Amerika) ons met anderen bemoeien, we anderen binnen vallen, we anderen onze wil opleggen, we anderen ''in het gezicht slaan'', kunnen we ook van die anderen verwachten dat ze ons (willen) aanvallen.
-Bespaar geld op oorlogen, bespaar geld op bureaucratie, en investeer in ons eigen land. In onze eigen mensen, onze eigen vrijheid en privacy, die drastisch is verminderd door onze bemoeienis in de rest van de wereld.
-Doen we dat niet gaan we failliet. En verliest de dollar drastisch zijn waarde en mogelijk de val van de dollar.

Ron Paul lijkt mij een zeer verstandig man. Zeker als je Amerikaan bent moeten de woorden van Paul je als muziek in de oren klinken; Weg uit de oorlog, Je baan terug, je huis terug, je vrijheid terug. Volgens de polls is er een zeer gedegen mogelijkheid dat Paul gaat winnen in Iowa. Toch lijkt  Paul te worden tegengewerkt in de main stream media, en op andere fronten:


http://www.youtube.com/watch?v=p8bPfzIF8Qg


Tonight’s final vote tally for the Iowa caucuses will take place at a secret undisclosed location, an announcement that has stoked fears of vote fraud amongst Ron Paul supporters, concerns that were heightened following a Republican insider’s claim that the GOP establishment will not allow Paul to win. http://www.infowars.com/tonights-iowa-vote-count-to-take-place-at-secret-location/

Zijn we hier getuigen van verkiezings fraude? Bij de Amerikanen? Die de wereld vrij maken van dictators en democratie brengen? We gaan het meemaken, er wordt vandaag gestemd in Iowa.

[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #1 Januari 03, 2012, 22:30:59
edit2Rapporteer  
Je gaat een serieuze poging wagen om Wimt van de troon te stoten??
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Januari 03, 2012, 22:46:18
edit2Rapporteer  
Is dat een slecht iets? Dit is tenminste niet zo warrig geschreven....
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 Januari 03, 2012, 23:11:48
edit2Rapporteer  
De US heeft weinig industrie daar ze zich gericht hadden op service industrie - en dat brengt eigenlijk niets. De inds-sutrie terughalen uit China gaat bniet lukken. Ook omdat de nodige opgeleide mensen ontbreken.

De ondergang van US zal langzaam gebeuren ondermeer doordat de betalingen van handel niet meer in USD gaan gebeuren.
Bij elke transactie wordt er een commissie afgeroomd in New York. Daar er heel veel transacties zijn is er dus heel veel commissie. En al die mensen verdiene ngeld zonder iets echts te doen.
Daarnaast is de staatsschuld en de prive schuld zeer hoog. Dus US moet Dollars bij drukken totdat de Dollar weinig waard is. Ze wijzen heel sterk naar Europa, maar hun eigen situatie is slechter dan in Europa.

Het niet gebruiken van Dollar was ook de aanzet voor de "War Against Terror" omdat Sadam had beslist zijn aardolie in EUR te verkopen. Dat heeft hem zijn leven gekost.

Nu reeds hebben China en Rusland afgesproken hun handel zonder Dollars te betalen.
Mogelijk komt daarna Brazil daar ook toe voor leveringen aan China.

Het gaat slecht in US: je kunt er al een detached huis 3 bed / 2 bad  / double garage / 5 jaar oud kopen voor 75,000 Eur in Florida op 3-5 km van het strand. Probeer dat maar eens in Nederland.

 
dr511

Berichten: 135
Antwoord #4 Januari 03, 2012, 23:42:12
edit2Rapporteer  
er is maar 1 Ron, Dus ik denk dat ze er een beetje van balen dat een politicus op het succes van de gewone man wil meeliften.

http://www.youtube.com/watch?v=CGa5ZOqvjNQ
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #5 Januari 04, 2012, 07:31:58
edit2Rapporteer  
Zo zie je maar wat voor een (financiële) dictatuur de democratie kan zijn!

Ze stoppen hem nu al!
Alle netwerken in VS worden zwaar gesponsord en dat kan niet meer, als hij het voor het zeggen heeft..

Als hij de race aan gaat met Obama is het al te laat...
JFK, M. L. King scenario's in het verschiet???
Krijgen we een aanslag op zijn (Ron Paul) leven door een zogenaamde gestoorde eenling.

Wat heeft amerika geleerd in de afgelopen 50 jaar????

NIKS, NOPPES NADA!

Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #6 Januari 04, 2012, 09:25:33
edit2Rapporteer  
WimT for president.
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #7 Januari 04, 2012, 14:08:35
edit2Rapporteer  
Veels te oud die gozer had al lang achter de geraniums moeten zitten.

Doe mij maar die Keniaanse moslim voor nog s 4 jaar Grin
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #8 Januari 04, 2012, 14:51:28
edit2Rapporteer  
It's a conspiracy... :+
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #9 Januari 04, 2012, 21:25:45
edit2Rapporteer  
Ron Paul: lange video, had er geen geduld voor,  zeker als je weet dat America down under gaat, de industrie de Echte politiek is, en dat dat binnenkort ook ten onder gaat.

Wachten op verandering dus, of meedoen met Occupy   ThumpsUp
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #10 Januari 04, 2012, 22:14:36
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=n4OyPm4v2Gg


Lijkt erop dat ik wat medestanders heb, in de gedachte dat Amerika propagandeert. Zouden ze ook propaganderen over hun 'vijanden' in de wereld? Hoe kunnen we terugkijken op de gebeurtenissen in het Midden-Oosten? Hebben we het juiste beeld van de werkelijkheid?
Irak aanvallen vanwege kernwapens die er niet zijn... De situatie met de Palastijnen. De oorlog in Libie, Afghanistan? De Arabische lente? Welke agenda speelt er hier?

De situatie is behoorlijk gespannen omtrent Iran nu. Het heeft nu al effect op de olieprijzen. Is er een WO III in wording?
Met welk doel? Teneergang van de dollar? Met welk effect op de rest van de wereld?

Zoveel vragen. Kunnen we er al een 'conspiracy theorie' op loslaten om te kijken waar dit toe leidt? Of is het woord 'conspiracy' te absurd?
We kunnen het ook de noemer 'wikileaks' geven, dat valt misschien beter in de smaak bij sommige.
Anders is er nog ''Anonymous'' natuurlijk.


http://www.youtube.com/watch?v=rTyjHgk6FNI
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #11 Januari 06, 2012, 19:09:46
edit2Rapporteer  
Het verhaal van Michael Jackson over de media:


http://www.youtube.com/watch?v=BwYQtQlGmGo&feature=related




drifter

Berichten: 1757
Antwoord #12 Januari 06, 2012, 19:29:20
edit2Rapporteer  
Bikiniisuit kwam met dit:

(Bron: wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Icke
copy paste: David Icke
De Green Party nam in 1991 afstand van hem in de politiek, toen hij zichzelf de zoon van God noemde. (Icke beschouwt ieder mens als een 'kind van God'.)
Later ging hij beweren, dat de wereld in werkelijkheid geregeerd werd door Illuminati, een soort elite aan de macht. Hij bracht hen in verband met zo ongeveer elke tot dan toe bekende complottheorie.
Vervolgens publiceerde David Icke in 1999 het boek The Biggest Secret, waarin hij beweerde dat een aantal machtige leiders in de wereld zouden afstammen van de zogenaamde Reptilians, een bepaald ras van buitenaardse wezens. Als voorbeelden van afstammelingen van deze aliens werden o.a. door hem genoemd: George W. Bush, George H.W. Bush, Elizabeth II van het Verenigd Koninkrijk, Kris Kristofferson, Beatrix der Nederlanden, Bill Clinton, Hillary Clinton, Dick Cheney, Henry Kissinger, Frank Sinatra, Winston Churchill, Al Gore en Tony Blair.)

Hahaha, Katy Perry zit ook in het complot. Satan, symbolen, aliens, reptiel ogen. Om van de tekst maar niet te spreken.


http://www.youtube.com/watch?v=F_qj31euiyY


Volgens Icke zijn The Royal Family afstammelingen van deze reptilische aliens die zich voeden met het blood en vlees van mensen.  Haha wat een grapjas die Icke.


http://www.youtube.com/watch?v=PNByUZvPVSs
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #13 Januari 06, 2012, 19:48:18
edit2Rapporteer  
http://www.niburu.nl/forum/ Veel plezier aldaar.....
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #14 Januari 08, 2012, 13:30:18
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eD_ybaXhXno#
!
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #15 Januari 08, 2012, 14:00:52
edit2Rapporteer  
Amerika staat voor democratie, maar hoe democratisch zijn ze daar daadwerkelijk als er in feite niks te kiezen valt?

Ohja, Rory. Kijk je wel uit dat er nog iets te discussiëren valt? Veel mensen haken af als ze eerst een uur lang naar filmpjes moeten gaan kijken om te je punt te begrijpen (hetzelfde geld voor lange lappen tekst).
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #16 Januari 08, 2012, 14:28:58
edit2Rapporteer  
Ik zie hier geen lappen tekst, ik zie hier ook geen filmpjes van een uur. Ik probeer het juist kort te houden om jullie precious time te besparen.

Zullen we het ze vragen Evan?
Waarom haken jullie af?
Wie zegt dat er mensen afhaken? Misschien zijn er al enkele kitehighers die verder kijken dan hun neus lang is. En verbanden gaan leggen tussen de misstanden in Amerika, en de misstanden in hun eigen leven. Op niburu doet men dat al. Weinig zin om daar op het forum te zitten.

drifter

Berichten: 1757
Antwoord #17 Januari 08, 2012, 14:52:37
edit2Rapporteer  
Je MOET niet naar filmpjes kijken. Je WILT naar filmpjes kijken.
Net zoals dat je geen belasting MOET betalen, maar dat je belasting WIL betalen.

Ik wil wegenbelasting betalen! Want ik maak gebruik van een wegen net in Nederland, ondanks dat er soms files zijn vind ik het een goed wegennet. Daar wil ik best voor betalen.
Ik wil zorgverzekering betalen! Want ik kitesurf en de kans dat ik ooit in de kreukels lig is aanwezig. Ik zou het dan fijn vinden als iemand me helpt.

Wat ik niet wil, is dat mijn wegenbelasting word gebruikt voor andere zaken dan voor een goed wegen net.
Ik wil niet dat mijn belasting word gebruikt om de rijke op deze aarde te spekken.
Ik wil niet dat mijn zorgverzekering wordt gebruikt om de farmaceutische industrie te spekken.
Ik wil niet bang zijn om savonds over straat te gaan, omdat er moslims rondlopen.

Ik wil dat niet, omdat dat helemaal niet nodig is.
Het wegennet behoeft geen miljarden whatever bedrag, slechts een gedeelte van de huidige opbrengt voldoet.
We hoeven niet afhankelijk te zijn van wat doktoren en de industrie ons voorschrijven. Want ons lichaam hardstikke goed voor zichzelf zorgen.

Ik wil niet 40 uur in de week werken + reistijden etc, als dat helemaal niet nodig is.
Ik wil geen slaaf zijn met een burgerslavennummer.
Ik ben op deze wereld om te leven in harmonie.
Ik wil mijn kinderen zien opgroeien.

Willen jullie dat dan niet?






Oxygen1

Berichten: 6
Antwoord #18 Januari 11, 2012, 15:26:26
edit2Rapporteer  

Willen jullie dat dan niet?


Allemaal leuk en aardig, maar in de meeste gevallen die je noemt heb je geen keus. Als je met een gomotoriseerd voertuig gebruikt maakt van het wegennet heb moet je wegenbelasting betalen, of je er nu bereid toe bent of niet, of je niet tevreden bent met de kwaliteit van wegen of niet. Daarnaast bepaal je verder niet wat er met je inkomstenbelasting gebeurt; de kans is groot dat dit wel aan zaken besteed wordt die jij liever niet ziet. Belasting is uiteindelijk niet zo vrijblijvend als je schets. Uiteindelijk komt het erop neer dat de overheid je dwingt een deel van je inkomen af te staan en als je dat niet doet heb je een probleem. Het geld dat je afdraagt aan belasting zou je bijvoorbeeld ook aan een vakantie kunnen uitgeven Als je een maatschappij wil waar er alleen belasting betaald wordt omdat mensen dat willen heb je 1. veel minder inkomsten, omdat mensen nou eenmaal niet zoals jij denken en 2. er geen overheid bestaat, maar alleen maar private ondernemingen waar je dan een premie aan afdraagt
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #19 Januari 11, 2012, 17:56:19
edit2Rapporteer  
Ik schets de situatie te gemakkelijk. Dat wil ik best erkennen. Maar je moet zelf de verandering zijn die je in de wereld wilt zien.

Ik hoop dat ik niet de enige ben die voelt dat dit niet het leven is zoals het kan zijn. Mogelijk raakt het onderwerp je niet zo, omdat we het hier nog relatief goed hebben. En natuurlijk kun je je eigen leven maken. Een leven waarin vaak (steeds vaker?) voor eigen belang gekozen wordt. Waar oneerlijkheid en onrecht orde van de dag zijn.

Maar hoeveel mensen zijn er niet netjes bezig hun leven te maken, en ondervinden daar nu grote weerstand in? Er zijn zovelen die hun baan verliezen, die inkomen verliezen. Net zo goed ook hier in Nederland. De kwaliteit van het leven en de gezondheid holt achteruit. Niemand zal er aan ontkomen om zich vragen te gaan stellen.

Is het werkelijk zo dat we eerst doodziek moet worden voordat we stoppen met roken?
Moeten de bommen hier eerst vallen voordat we wakker worden?
Is de mens zo ver ontwikkeld dat we niet meer willen of kunnen nadenken?


http://www.youtube.com/watch?v=uGth6IyIto4&feature=related
Oxygen1

Berichten: 6
Antwoord #20 Januari 12, 2012, 17:12:43
edit2Rapporteer  
Dit onderwerp raakt me zeker; ik heb daar tijdens mijn vakantie in Parijs lang over nagedacht. Maar dat wil nog niet betekenen dat ik ook meteen denk de wereld te kunnen veranderen. Je streven is heel nobel, en wie is er nou niet voor een harmonieus en gelukkig leven met elkaar. Het probleem is alleen dat, en dat is het intrinsieke 'probleem'  van de mensheid, mensen nu eenmaal niet allemaal hetzelfde denken, laat staan dat ze dezelfde conceptie van het goede hebben. Kijk alleen al naar de grote religies; allen streven naar een leven met de liefde van en voor een god, maar toch hebben ze elk een ander idee over hoe je dat kan bereiken. En in plaats van elkaars verschillende meningen te accepteren willen ze juist de ander veranderen omdat ze denken dat hun eigen idee het beste is. Uiteindelijk moet je toch een balans weten te vinden tussen ideologie en realisme en daarom zal je vaak ook concessies moeten doen aan je ideologie, hoe moeilijk dat ook is. Dat weet ik maar al te goed uit eigen ervaring.
marcos

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #21 Januari 25, 2012, 18:46:16
edit2Rapporteer  
helemaal mee eens Smiley
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #22 Januari 25, 2012, 19:01:53
edit2Rapporteer  
De Dollar downfall is in voorbereiding:
- China & Rusland handelen ondermekaar niet meeri n Dollars.
- India heeft Iran betaald met goud voor olie via een Turkse bank
- China zal mogelijk ook Iran voor olie met goud betalen

Dus Iran gaat nu andere zaken kopen met goud - en zo start de internationale handel met goud in plaats van Dollars.

Als normaal verwachtingspatroon zou US nu India moeten aanvallen - maar die zijn wel met 1.2 miljard mensen - dat kan wel eens goed verkeerd aflopen voor Amerikanen.
US kan wel Turkije aanvallen dat halen ze nog wel.

Er zijn evenveel Dollars in omloop buitne US and binne US. Dus als de Dollar niet meer voor internationale handel gebruikt wordt dan moet de Dollar  halveren in waarde.
marcos

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #23 Januari 26, 2012, 10:24:26
edit2Rapporteer  
http://www.chinadaily.com.cn/china/2010-11/24/content_11599087.htm

heel goed, we hoeven niet allemaal afhankelijk te zien van 1 munt, dit geeft angstig veel macht aan het desbetreffende land (lees Amerika).
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.