|
|
|
|
Haring High Richardt

|
Mijn vriendin en ik komen ook rond die tijd eens kijken in tarifa, zo rond eind september/begin oktober. We blijven wel 2 weekjes denk ik, dus helemaal top! Waar zit je en welke datum ga je precies ?????????????
|
|
|
wokmonster

|
He Richard Inderdaad Frank ontmoet. Was erg gezellig en hij is meester in de dubbele/driedubbele backroll met kiteloop. Ben nog volop aan het oefenen met de nieuwe aankoop (Speed 3 12M Deluxe). Kijk wel uit naar eind september. Neem jij een shorty of een full wetsuit mee?
Frank Stuur me ff een PBtje, kunnen we contact houden. Gister heb je niets gemist, was niet echt goede wind!
Groet Patrick
|
|
|
Haring High Richardt

|
Kijk wel uit naar eind september. Neem jij een shorty of een full wetsuit mee? Geen flauw idee eigenlijk, wat had jij in gedachten ???
|
|
|
|
|
Frank82

|
Het wordt toch wat later, boeken moet ik nog doen ivm drukte op werk en m'n vriendin is nog aan het afstuderen. Laat 't zeker weten, denk wel dat het eerder midden oktober wordt dus kleine kans dat ik jullie daar tref. Ik neem zelf overigens m'n zomerpak mee, 2mm fullsuit.
|
|
|
Frank82

|
Vlucht is geboekt, van 22 oktober tot 5 november in Tarifa! Hoop dat jullie nog wat wind voor ons overlaten  .
|
|
|
|
|
|
|
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
|
Das mooi klote voor je. Die Haring happer zit volgens mij in dezelfde hut. Maarja hij gaat eerder. Ben bang als jij aankomt dat die hut totaal uitgeleefd is of erger nog totaal afgebrand.  Zou maar op zoek gaan naar een ander onderkomen voor de zekerheid. 
|
|
|
Frank82

|
Shit hee, je hebt gelijk  . Vuilnisbak straks vol met bedorven spaanse kibbeling? En Richard, je weet dat een bidet niet bedoelt is om in te schijten he?
|
|
|
PeeWee

|
Ziet er nu anders lekker rustig uit en een windje tussen de 26 en 39 knopen!
|
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
Shit hee, je hebt gelijk  . Vuilnisbak straks vol met bedorven spaanse kibbeling? En Richard, je weet dat een bidet niet bedoelt is om in te schijten he? Inderdaad, hiet zitte wij ook,  ik zou gelijk wat anders gaan boeke,  nu het nog kan. je kom in een uitgewoond kraakpand terecht als wij er zijn geweest 
|
|
|
|
|
PeeWee

|
Ziet er nu anders lekker rustig uit en een windje tussen de 26 en 39 knopen! En Zo Is dat !!!! Je kan nog mee Peterrrr, thuis bloife is duurder, de laatste kaarte Kan jammer genoeg niet Ries. Ik zit aan mijn max. met drie vakanties dit jaar. (kaap verde, franse alpen en Corfu)
|
|
|
Haring High Richardt

|
Nog 4 weken prrecies en dan zitten we er !!!!!!!!!!!!
Nog 5 weken en we zijn weer thuis, Yesssssssssssss !!![/color]
|
|
|
Evan
Administrator

Logs: 108 | 1040 uur
|
Al die heisa voor 1 weekje vakantie? Kijken jullie uit dat je de verwachting niet zo gigantisch hoog opstuwt dat de vakantie alleen nog maar kan tegenvallen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PieNO

|
Nog 4 weekkies ben je weer terug. Wij ook. Kom je nog een downwinder maken naar el Gauna ries.  Effe snel een paar hamburgers naar binnen schuiven en dan snel weer terug voor het donker. 
|
|
|
|
|
PieNO

|
Slapen gaat niet worden Ries...Afgelopen jaren heb je zo hard lopen snurken dat alle muren zijn gescheurd...Die kamelenneukers zijn maanden bezig geweest om alles te repareren...Beng bang dat je de poort niet meer inkomt..
|
|
|
TBK

|
Je kan ook nog thuis blijven, heerlijk genieten van een mooi pianoconcertje van Judith !  Kiezen is altjd moeilijk, wordt de trip naar Tarifa nu gecanceld ?
|
|
|
Volg ons op de sociale media