kitekings ontour the komplete story 2011 elgouna

MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Januari 28, 2012, 10:54:15
edit2Rapporteer  
eindelijk hier is hij dan het hele verhaal vastgelegd on camera
goede dagen slechte dagen mooie dagen
al met al bijna 50 minuten kijkplezier voor als je zaterdagavond toch niks op de buis heb
dus pak lekker een borrel en wat voor  op tafel en ga ervoor zitten

richard speciaal voor jouw vriend slijm slijm buk buk

JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


http://youtu.be/5Aa0r88W7As
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #1 Januari 28, 2012, 11:22:40
edit2Rapporteer  
Werd een keer tijd. We zitten er alweer bijna. Grin

Filmpie duurt gelukkig niet zo lang vriend. Je hebt er echt een avondvullend programma van gemaakt. Drankie, bakkie popcorn erbij en daarna naar bed. Cool
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #2 Januari 28, 2012, 11:31:59
edit2Rapporteer  
hey vriend gezellig toch
voor als je toch niks te doen hebt effe lekker nagenieten
vind vooral die nice turns mooi
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #3 Januari 28, 2012, 11:44:36
edit2Rapporteer  
Top film beun.  ListenToMe ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ,slijm buk buk vriendtje  InLove InLove InLove InLove InLove InLove

Keurig gemonteerd met die vooral door jouw  gemonteerde bekende korte sjots  ThumpsUp Cool Joepie YeSS

Giga achtergrondmuziekie erbij kijkt heeeeerlijk weg  ThumpsUp  ThumpsUp  ThumpsUp

Kon niet wachten tot vanavond en heb hem gelijk maar bekeken met een bakkie pleur erbij  ThumpsUp en ik heb gelijk mijn droogpakkie erbij aangedaan i.v.m. de sfeer en de warmte die het allemaal uitstraalt.  ThumpsUp

Gelukkig tijdens de film nog even lekker kunnen schijten van emotie.  loser  Cool Joepie YeSS

Ik sta op het punt om alles voor Tarifa te anuleren en weer te boeken voor El gouwna, maar iets houdt me tegen, weet jij wat mij tegenhoudt ???????  Grin loser Sad Cool Joepie YeSS ThumpsUp ThumpDown

TBK

Berichten: 2050
Antwoord #4 Januari 28, 2012, 11:58:23
edit2Rapporteer  
Helemaal niets houdt je tegen Ries bovendien heb je nog steeds niet geboekt  voor Tarifa en
met een kinderklasssie in de augustus zie ik jou nog niet naar Tarifa gaan. Grin
Dan moet je hun brood gaan smeren, ze instoppen als ze slapen gaan en helpen bij het aankleden iedere ochtend. schater
Wat let je doe is iets geks ga naar El gouna ! ThumpsUp

Top film Beun kon je 'm een beetje comprimeren, hij was bijna geschikt als bioscoopfilm als ik het zo hoorde ! ThumpsUp ThumpsUp Joepie Grin schater
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #5 Januari 28, 2012, 13:15:06
edit2Rapporteer  
Tot 25 min. gekomen, nu moet ik weg. Maar een en al harde actie!!!
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #6 Januari 28, 2012, 14:44:13
edit2Rapporteer  
Ik ga vanavond met bier en popcorn bekijken!
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #7 Januari 28, 2012, 14:46:37
edit2Rapporteer  
Niet in slaap vallen he  Grin
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #8 Januari 28, 2012, 14:47:12
edit2Rapporteer  
Ben tot 6 minuten gekomen gaaaap, misschien als ik echt niks te doen heb kijk ik um af.  Roll Eyes
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #9 Januari 28, 2012, 15:01:36
edit2Rapporteer  
Ging best snel... zitten, kijken, en weer wakker worden van het geluid van een tuktuk! ThumpsUp
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #10 Januari 28, 2012, 18:44:28
edit2Rapporteer  
Wat een top film meneer Hans Spielberg de 2e. Denk dat Je hiermee vele Oscars in de wacht sleept. Heb nu al zin in onze trip van september 2012.
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #11 Januari 28, 2012, 20:47:04
edit2Rapporteer  
jazeker pieno word heel gezellig dit jaar
veel filmen en foto's maken varen zuipen en alles weer opnieuw en dat 7 dagen lang da's moeilijk
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAA
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #12 Januari 29, 2012, 01:46:59
edit2Rapporteer  
Lekker filmpie met korte actie shots Beuntje ThumpsUp mss motten we dit jaar maar een statiefje meenemen, want er zitten er een paar met parkinson bij Grin, maar dat heb je nou eenmaal op onze leeftijd hè. Goprootje gaat iig mee naar el Gouwna, mits ik hem nog niet verloren ben voor die tijd!! Joepie. Kunnen we leuke shotjes vanaf het water maken. Heb er best wel zin van gekregen mot ik zegguh. Hoeveel naggies nog????
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #13 Januari 29, 2012, 22:07:30
edit2Rapporteer  
Ik heb hem vanmiddag voor de 9e keer gezien en wederom tranen in mijn ogen van emotie  ThumpsUp Cool Joepie YeSS Sad InLove Cool Joepie YeSS  YeSS Joepie Cool Joepie YeSS Joepie

Toch,....................................   iets houdt me tegen, maaaaar wat ?????
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #14 Januari 29, 2012, 23:02:54
edit2Rapporteer  
ga nou gewoon mee richard word heel gezellig veel leuker dan tarifa
word ook lekker druk daar in elgouna
zal ons kontakt vast bellen om het halve vliegtuig te reserveren
ga nou met ons mee richard krijg je echt geen spijt van
en wie moet nou al die gasten in toom houden
nou ben ik de oudste
en als ze dan weer naakt gaan zwemmen en bommetje in het zwembad doen wie kan het weer uit gaan leggen dat  ze nie weten wat ze doen en dat ze in holland met en bussie worden opgehaald
toe richard kan het echt nie alleen
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #15 Januari 30, 2012, 01:24:11
edit2Rapporteer  
Laat jij je matties nou echt in de steek Ries??? ThumpDown ThumpDown ThumpDown. Niet Tof!!
Gewoon voor de alllllllllllerlaatste keer meegaan. Is ook Veeeuuuls te gevaarlijk voor jou daar in Tarifa in je uppie.
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #16 Februari 06, 2012, 14:54:40
edit2Rapporteer  
Wat een lekker filmpie!!  schater  Joepie zeker als je het beeld op zwart zet en alleen naar het commentaar luistertztt  Grin

GEWELDIG John de bont!!! Jij bent geen urenschrijver  Huh maar stand in voor Jan...

alleen die schattingen vwb de hoogte van de sprongen,,, hoeveel Sambuka's hadden jullie achter de holle kiezen??

Beun, lekker zonnetje op het bolletje  Cool
Jeroentje geweldig originele afstapjes en notenkrakers schater 
Ik verheug me nu al op elgoena twee12  Shocked
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.