Idefixe
Moderator

|
Vanaf dit weekende weer in de aanbieding: Bij voldoende wind is het door de invoering van de zomertijd vanaf as zaterdag ook weer mogelijk om doordeweeks goede avondsessies te boeken. Let op: deze aanbieding is alleen geldig bij voldoende wind en loopt tot eind oktober 2012.
|
|
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo

|
Vanaf dit weekende weer in de aanbieding: Bij voldoende wind is het door de invoering van de zomertijd vanaf as zaterdag ook weer mogelijk om doordeweeks goede avondsessies te boeken. Let op: deze aanbieding is alleen geldig bij voldoende wind en loopt tot eind oktober 2012.
dit riekt naar reclame ......... als Tom reclame wil maken, kan hij gewoon advertentieruimte kopen ..... net zoals alle andere productaanbieders .... 
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo

|
NKV mag gratis reclame maken!
Oh ja ........? En waarom dan wel ...... als ik vragen mag...? Werpt de NKV zich niet op als belangenbehartiger voor de Nederlandsche Kitesurfsportbeoefenaars? En wat is dan het grootste belang van die Nederlandsche Kitesurfsport beoefenaar ....? Juist wind! We hebben al bijna 4 windloze weekenden achter de rug ..... dat kan, nee dat moet de NKV zich aantrekken!
|
|
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo

|
 Flikker op met je weekend wind... Ik ben bijna nooit vrij in het weekend... en ben ik dat wel, dan zijn de stranden overvol!!!!  doe maar gewoon veel door de weeks... dan kan ik na mijn dagdiensten ook lekker los gaan! flikker zelf op met je door-de-weekse-wind....ik heb elk weekend vrij....werk maar 3 1/2 dag per week, heb 8 weken zomervakantie, 3 weken voorjaarsvakantie, 2 weken kerstvakantie, 1 week carnavalsvakantie, lang paasweekend, lang hemelvaartsweekend, lang pinksterweekend.....  zou je dus denken " die haalt de 50 sessies per jaar ezie "........... dacht het niet ....  ik zit vaak in m'n badkuip te surfen met in mijn hand een plastic soldaatjes geplakband op een houten ijslollystokje..... in de badkamerdeuropening staat een ventilator die voor een steady 28 knopen zorgt .... en door met mijn kont soepel en langzaam op en neer te gaan zorg ik voor mooi binnenrollende waves ......  Als ik deze sessies meereken haal ik de 50 nog net ......  dus niet zeuren Adelaar-Jantje ...... voor elke sessie moet ik 450 kilometertjes afleggen .....dus .... IK WIL WEEKENDWIND
|
|
|
Ocean-Limbo

|
Ik sleep de NKV voor de rechter en eis voor elk weekend dat ik niet heb kunnen kiten een schadeloosstelling van ... pak em beet ...... 300 euro .... 30 euro voor niet verreden maar wel getankte liters benzine .... 7 euro: is de wekelijkse abonnementsprijs die ik wel heb betaald maar niet heb genoten ... 5,70 voor 2 flesjes sportdrank die ik wel heb gekocht maar niet heb kunnen nuttigen..... en de rest is het geestelijk lijden dat ik weer een heel windloosweekend heb moeten doormaken ..... ik eis weekend windzet dat maar op de agenda van de komende NKV ledenvergadering ....
|
|
|
|
|
Langbeest

|
gedaan, maar die bellen niet terug
|
|
|
Ocean-Limbo

|
Moet je daarvoor niet eerder het KNMI voor aanklagen?
nou, ......dit vind ik zoooooo slap ...... iemand anders de schuld geven voor windloze weekends ... iedereen weet dat de KNMI zich vooral focust op het in de wereld zenden van weerswaarschuwingen die meestal toch niet uitkomen .... Nee wind .... en dan vooral weekendwind is echt een zaak van de NKV .....
|
|
|
Eagle-Jan

Logs: 2 | 2 uur
|
hey Limbosnorro... Ik heb voor dit jaar 110 vakantie dagen... maar als het gaat zoals vorig jaar heb ik er volgend jaar 150. ok ok heb er dit jaar al 16 sessie gehad... waarvan 4 brrrr hier.... Dus mag ik niet klagen. @ idefixe... nou maar hopen dat deze aanbieding ons geen windeieren oplevert... of nou juist wel?  Laat het als je blieft volgend weekend waaien... dus niet komend weekend!!!
|
|
|
Karel79

Logs: 0 | 2 uur
|
110 vakantie dagen? wtf, hoe doe je dat? Of tel jij je 52 weekenden als vakantie dagen ofzo? voorlopig blijven we in de greep van dat hoge druk gebied... dus no wind
|
|
|
Eagle-Jan

|
110 vakantie dagen? wtf, hoe doe je dat? Of tel jij je 52 weekenden als vakantie dagen ofzo? voorlopig blijven we in de greep van dat hoge druk gebied... dus no wind ploegendienst, kompensatie... en niet of nauwlijks vrij kunnen krijgen... dan stapelt het zich snel op
|
|
|
dani-el

|
150 vakantie dagen!! Dat heb ik de komende 5 jaar zo ongeveer :-) Relaxed!
|
|
|
feddomw
Teamlid

|
110 vakantie dagen? wtf, hoe doe je dat? Of tel jij je 52 weekenden als vakantie dagen ofzo? voorlopig blijven we in de greep van dat hoge druk gebied... dus no wind ploegendienst, kompensatie... en niet of nauwlijks vrij kunnen krijgen... dan stapelt het zich snel op Met alle respect, the system is broken als je zoveel dagen kan opsparen.
|
|
|
Eagle-Jan

|
110 vakantie dagen? wtf, hoe doe je dat? Of tel jij je 52 weekenden als vakantie dagen ofzo? voorlopig blijven we in de greep van dat hoge druk gebied... dus no wind ploegendienst, kompensatie... en niet of nauwlijks vrij kunnen krijgen... dan stapelt het zich snel op Met alle respect, the system is broken als je zoveel dagen kan opsparen. dat is de overheid z'n schuld... je denkt toch niet dat ik 60% ga betalen om mijn vrije dag in te leveren?... Allemaal de schuld van die wijsneuzen in den haag.
|
|
|
feddomw
Teamlid

|
110 vakantie dagen? wtf, hoe doe je dat? Of tel jij je 52 weekenden als vakantie dagen ofzo? voorlopig blijven we in de greep van dat hoge druk gebied... dus no wind ploegendienst, kompensatie... en niet of nauwlijks vrij kunnen krijgen... dan stapelt het zich snel op Met alle respect, the system is broken als je zoveel dagen kan opsparen. dat is de overheid z'n schuld... je denkt toch niet dat ik 60% ga betalen om mijn vrije dag in te leveren?... Allemaal de schuld van die wijsneuzen in den haag. Ik weet niet wiens schuld het is, maar het is in ieder geval niet common sense. Mijn zwager is arts: bijna 20 jaar studeren en geen cent verdienen, weekend diensten, nachtdiensten, maar kon geen dagen "opsparen". Hij gaat nu eindelijk goed verdienen, en nog steeds geen tot weinig vrije dagen. Ik kocht eens een auto van iemand die in Den Helder bij de Marine brandweerman was. Moest 48u non stop op de kazerne zijn. Dat telt als 4 dagen werken. Twee dagen werken en twee nachten op kosten van Defensie slapen: vervolgens een week weer vrij. System broken. Hij klusten 3 dagen bij al loodgieter. Zijn huis was groter dan de mijne en zijn auto ook.... dat is de overheid z'n schuld... je denkt toch niet dat ik 60% ga betalen om mijn vrije dag in te leveren?... Allemaal de schuld van die wijsneuzen in den haag. [Edit] quote-fixMODS: je hebt de quote nou juist gebroken, niet gefikst.... een deel hierboven heb ik niet gezegd.....
|
|
|
Eagle-Jan

|
Ik hoef niet zo nodig een grote auto, een grotere woning... vakantie dat wil ik. maar met deze crisis it isn't going to happen. omdat de overheid zich gewoon teveel bemoeid met de arbeids markt...
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
110 vakantie dagen? wtf, hoe doe je dat? Of tel jij je 52 weekenden als vakantie dagen ofzo? voorlopig blijven we in de greep van dat hoge druk gebied... dus no wind Voordeel is dat het lekker warm is en dat de zeetemp daarmee hopelijk wat sneller mee stijgt. Of heeft dat meer met de zeestromingen te maken wellicht (?)
|
|
|
Evan
Administrator

Logs: 108 | 1040 uur
|
@ feddo, maak er dan niet zo'n zooitje van en tik gewoon onder de quote code, niet ertussenin want dan is het voor niemand meer te achterhalen wat je zelf geschreven hebt en wat niet.
|
|
|
feddomw
Teamlid

|
@ feddo, maak er dan niet zo'n zooitje van en tik gewoon onder de quote code, niet ertussenin want dan is het voor niemand meer te achterhalen wat je zelf geschreven hebt en wat niet.
Dat heb ik ook nog nooit gedaan. Ik druk altijd op het quote-knopje en tik altijd daar onderaan..... zie al mijn andere posts, nog nooit iets anders gedaan... Boeien, waar blijft die wind?
|
|
|
|
|
Volg ons op de sociale media