Beginners omgeving Utrecht

jpheuvel

Berichten: 14
Antwoord #25 April 12, 2013, 20:31:08
edit2Rapporteer  
Om dit topic even uit z'n winterslaap te schoppen:
Komende zondag gaan de Utrechtse kiters weer het water op, locatie nog onbekend. Zijn er nog "nieuwe" kiters uit regio Utrecht die zin hebben om aan te haken bij een gezellige groep Utrechters?
Reageer even op dit topic en stuur je 06 in een PM en we voegen je toe aan onze Whatsapp!

Tot zondag!!
riesie

Berichten: 111
Antwoord #26 April 12, 2013, 21:30:18
edit2Rapporteer  
Hallo utreg,
Ik woon in Vleuterweide  en vind het ook wel gezellig om eens te carpoolen. Ik stuur een pm JP.
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #27 April 12, 2013, 22:46:38
edit2Rapporteer  
Ook ik kom uit de buurt van Utrecht (Harmelen) en kite nu een jaartje of 7. Kan dus al aardig upwind varen  Smiley en nog wat dingen die je gaat doen als je het op en neer varen zat wordt. Altijd gezellig om met anderen te varen dus vanaf nu hou ik dit topic in de gaten.
Calimero

Berichten: 244
Logs: 0 | 342 uur
Antwoord #28 April 12, 2013, 23:12:46
edit2Rapporteer  
Ik doe mee...na jaren te hebben gewindsurft, afgelopen jaar overgestapt naar t kiten. Ben ongeveer een maand geleden weer voor t eerst geweest. Mijn nieuwe droogpak testen....en kwam zowaar weer op hetzelfde strand uit waar ik begon.
Mijn vaste stek is absoluut horst....t liefst wil ik dit weekend ook weer, maar de wind werkt zoals t er nu naar uitziet, niet echt mee...
Matthijskite

Berichten: 53
Antwoord #29 April 13, 2013, 16:19:29
edit2Rapporteer  
Hey!

Ik woon ook in Utrecht! Kite zo'n 5 jaar nu ongeveer. Zondag kan ik helaas niet maar wil graag in de app.. Zal mijn nummer even sturen
-Martijn-

Geen avatar

Berichten: 139
Antwoord #30 April 13, 2013, 16:20:28
edit2Rapporteer  
Ik wacht tot het water nog een paar graadjes warmer is... Smiley
lolbroek3

Berichten: 244
Logs: 0 | 312 uur
Antwoord #31 April 13, 2013, 18:25:31
edit2Rapporteer  
Hey,

Ik woon in Amersfoort, dus wil me graag aansluiten bij de app. Ik kite nu 3 jaar, maar helaas door tijd gebrek en een stage in het buitenland erg weinig gekite het afgelopen 1,5jaar.... (En natuurlijk was er geen wind op momenten dat ik wel tijd had  Angry)
Zal mijn nummer even PMen!
jpheuvel

Berichten: 14
Antwoord #32 April 13, 2013, 19:25:59
edit2Rapporteer  
Het wordt al gezellig! ik ga nu iedereen aan de Whatsapp toevoegen. Als je nog gemist wordt geef mij even een seintje. Morgen gaan we (hopelijk) het water op. Later vanavond hakken we de knoop door over waar in de Whatsapp.

Ps. iemand interesse in een Cabrinha Rival 2011 133*42 in nieuwstaat?
Calimero

Berichten: 244
Logs: 0 | 342 uur
Antwoord #33 April 13, 2013, 19:58:55
edit2Rapporteer  
Morgen kan ik niet...wellicht van de week een x begin van de avond op horst. Gooi t dan wel op de whatsapp!
kees69

Berichten: 280
Antwoord #34 April 16, 2013, 22:07:43
edit2Rapporteer  
Sluit me ook graag aan, kom uit De Meern en kite al een aantal jaartjes. sluit me op dit moment nog ff bij Martijn aan, nog ff wachten dat me tenen er nog niet afvriezen in het water
Calimero

Berichten: 244
Logs: 0 | 342 uur
Antwoord #35 April 17, 2013, 09:50:54
edit2Rapporteer  
Ik ga donderdag naar Horst. Ik zal er rond 16.30u/17u zijn. Eerste strand. Ik ben te herkennen aan mijn zeer charmante Gul Astro droogpak ;-), 12m geel/wit/zwarte cabrinha vector, 9m blauw/witte Cabrinha Convert of 7m rood zwarte convert. Geen idee wat ik optuigen ga...aangezien de wind erg vlagerig gaat worden....Ik hoop t met mijn 9 baas te kunnen... maar zal ter plaatse wel kijken... Nog meer liefhebbers???
kvs

Berichten: 3
Antwoord #36 April 30, 2013, 11:54:49
edit2Rapporteer  
Ik sluit me ook graag aan. Ik zit in Utrecht oost, met auto (meerijden mag). Ben redelijk flexibel in m'n werk (eigen baas) dus ik ga als de wind goed is. In ieder geval nog de komende twee weken, dan een non-kite reisje en daarna nog 3 weken Tarifa.

Niveau is nog niet zo best: ik kom net de plank op, kan dan een klein stukje varen. Maar gisteren in Wijk aan zee bleek het ook met dat kleine stukje tegen te vallen :-) Wind 12+ (liever iets meer) - 23 knopen.

Spots: ik dacht in eerste instantie aan Horst & Muiderberg, maar gezien m'n niveau misschien toch maar gewoon een halfuurtje extra rijden voor goede wind & een staplaatsje in het water (Oostvoorne schijnt ideaal te zijn).
wspek

Berichten: 14
Antwoord #37 Mei 01, 2013, 21:49:07
edit2Rapporteer  
Hey mensen,

Wie mag ik een PM sturen om mij toe te voegen aan de WhatsApp groep? Via een ander kiteforum heb ik al geprobeerd contact te zoeken met jpheuvel. Naast het feit dat dat forum niet meer wil laden, krijg ik geen gehoor van bovengetekende.

Ook ik ben een beginner. Afgelopen winter in Brazilë leren varen. Volgende stap is upwind Smiley Heb onlangs mijn eigen gear gekocht. Aankomend weekend als laatste nog even een wetsuit scoren. Zou mooi zijn als ik al met enkelen van jullie het water op zou kunnen! Ook ik heb trouwens een auto FYI.

Tot snel!
Waldo

kvs

Berichten: 3
Antwoord #38 Mei 02, 2013, 11:16:26
edit2Rapporteer  
Ook van mij het verzoek om even contact met me op te nemen om me toe te voegen aan de whatsapp groep. Jpheuvel laat idd (vooralsnog) niets van zich horen.

Zaterdag a.s. (in de vroege ochtend) ziet Oostvoorne er (nu nog) wel aantrekkelijk uit trouwens.

Groet,
Klaas
Kreeftje

Berichten: 12
Antwoord #39 Juni 09, 2013, 11:16:24
edit2Rapporteer  
Een goedemorgen,

Ook ik ben opzoek naar mensen uit (omgeving)Utrecht die willen kiten (& beginner zijn Grin).
Ik woon in Lombok - heb mn eigen gear + een auto. Qua ervaring ben ik een totale beginner op het board (wel redelijk wat ervaring met de kite zelf & een 4-uur cursus gedaan).

Hoe is het momenteel georganiseerd - en waar kan ik me aansluiten?

Groet,
Roderic
Daantje83

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #40 Juni 18, 2013, 16:50:28
edit2Rapporteer  
Hoi hoi,

Fijn een forum om mensen te ontmoeten!!

Ik ben zelf een beginner heb 3 lessen gevolgd en de waterstart lukt en ook een klein stukje varen. Ik zoek mede beginners om samen lekker aan te rommelen! Ik heb sinds kort een eigen kite dsu dat moet goed komen.
Ik woon in Vleuterweide en heb een auto tot beschikking dus alle vrijheid!
Tot nu toe heb ik geoefend in Oostvoorne.

Wie durft het aan!!
MerelB

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #41 Juni 23, 2013, 12:12:13
edit2Rapporteer  
Hee hoi!

Ikzelf ben een beginner, maar heb t meeste al aardig onder de knie! Ben nu sprongetjes aan t oefenen. Ik woon in Utrecht bij t Griftpark en ben daarom idd opzoek naar groepje kiters in de buurt! Ik sluit me graag aan! Heb alleen af en toe een auto.

Cheers!
Merel
WimKL

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #42 Juni 23, 2013, 12:56:50
edit2Rapporteer  
Dag mensen,

Hier nog iemand uit de buurt en verslaafd is aan kiten! Ik heb het vorig jaar geleerd op Aruba en sinds kort in het bezit van m'n eerste setje.

Op Aruba was ik bezig met upwinden en springen. Gister voor het eerst in Nederland gekite op Zandvoort. Toch ff anders die golven hier!

Aankomende week zijn de wind voorspellingen op windguru niet echt heel denderend, maar mocht het weer los gaan dan geef me een berichtje en ga ik graag mee! Met 20/25 kts vaar ik het liefst! Ik woon in Terwijde, Utrecht.

Nog een vraag aan de mensen die het weten. Ik ben pas langs Haarrijnse plas gefietst en staat op het info bordje dat je niet mag zeil, windsurfen en kitesurfen binnen de strand zone. Dan moet/mag je toch met een Noorder- of Zuiderwind lekker kunnen varen daar?

Groeten! Wim.
lolbroek3

Berichten: 244
Logs: 0 | 312 uur
Antwoord #43 Juni 23, 2013, 13:10:11
edit2Rapporteer  
Stuur JP even een PM, hij voegt jullie wel toe aan de whatsapp dan Wink
Ade

Geen avatar

Berichten: 4
Logs: 0 | 74 uur
Antwoord #44 Juni 23, 2013, 22:50:28
edit2Rapporteer  
Hi!
Ook ik kom uit Utrecht en heb de kite-kriebels ook zeker te pakken. Geen natuurtalent en de afgelopen jaren niet frequent genoeg met kiten bezig geweest. Wel redelijk wat gelest en gehuurd op de Brouwersdam, maar ook op Fuerteventura, Garda meer en Egypte. Kwa kitecontrole zit het dus wel goed en ik kan ook 'gewoon' varen (en op mijn bek gaan... ;-) ) Hoogte lopen geeft soms nog wat problemen, maar omdat het toch elke keer weer beter gaat, dit weekend eindelijk een kite & board aangeschaft! Deze zomer er dus maar eens serieuze tijd insteken!
Omdat ik alleen besloten heb om te leren kiten en ik vooralsnog geen vrienden heb kunnen overhalen lijkt het me wel zo gezellig om aan te haken bij anderen. Ik heb geen auto, woon in Lombok/Nieuw-Engeland. Ik heb nu alleen een 9m, dus enigszins beperkt wat condities betreft.
Ik stuur JP zo wel een PM voor de whatsapp.
Ciao! Adrianne
Kreeftje

Berichten: 12
Antwoord #45 Juni 25, 2013, 19:53:12
edit2Rapporteer  
PM gestuurd. Ben benieuwd.
15 Juli overigens eerst 3 maanden naar Lamu - Kenia Grin  Constante wind, witte stranden - lekker oefenen daar.
jpheuvel

Berichten: 14
Antwoord #46 Juni 30, 2013, 13:20:09
edit2Rapporteer  
Hi all,

ik heb volgens mij iedereen nu toegevoegd. Het eenvoudigste is mij een PM te sturen met je 06 zodat ik je direct aan de Whatsapp kan toevoegen.

Inmiddels bestaat de groep al lang niet meer uit (alleen) maar beginners! De oude groep kan al aardig kiten en we hebben een lekker diverse groep opgebouwd!

Groeten JP
Rolandpeelen

Berichten: 40
Antwoord #47 Juni 30, 2013, 19:07:22
edit2Rapporteer  
Ik knal je ook even een PM'etje. Ik heb een cinquecento, kan nog 1 iemand bij met kitespul. Vaar normaal vaak op zandmotor, vlak water wakestyle sessies.
TommH

Berichten: 68
Antwoord #48 Juli 04, 2013, 21:59:30
edit2Rapporteer  
Ik heb je ook fftjes een PM gestuurd maar nog geen antwoord! Smiley
s-t-e-v-e-n

Berichten: 12
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #49 Juli 04, 2013, 22:39:47
edit2Rapporteer  
Goedeavond!

Ook vrij recent begonnen na een lange tijd intensief powerkiten en mega veel uren wakeboarden. Ik kom uit een dorpje tussen Culemborg en Tiel. Utrecht kan ik vrij snel zijn! Heb eigen spullen. Nu alleen wachten op de wind. Tot nu toe -Zandmotor -Horst en -Mirns geweest. Tevens heb ik een ruime auto voor 3x kitegear.

Gr.  Steven.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.