Beginners omgeving Utrecht

Henry1974

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #50 Juli 17, 2013, 14:15:07
edit2Rapporteer  
Oi!

Ik ben een ervaren kiter, level 3+. Zoek kite partners, vooral om downwinders mee te doen. Ik woon in utrecht, meestal op kijkduin of wijk a zee. Andere locaties ook mogelijk.

grts,

Henry
AmberKite

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #51 Juli 26, 2013, 20:15:58
edit2Rapporteer  
Dag allemaal,

Ik ben beginnend kiter en woon in Utrecht. Ik zoek maatjes om mee te gaan kiten bij bv strand horst, aangezien ik in Amersfoort werk is dat zeker een handige kitespot! Nu heb ik geen eigen vervoer en dat maakt de zaken wat lastiger... Ik hoop dat ik met iemand mee zou kunnen rijden de komende weken om mijn kiteskills wat verder onder de knie te krijgen! Ik weet inmiddels goed weg te starten en redelijk upwind te varen, maar moet nog behoorlijk wat (kilo)meters maken..!

Vanaf zondag een mooi windje voorspeld... Ik werk normaal tot 5 uur dus wil komende week na die tijd me richting het water begeven! Hoor graag of er iemand hetzelfde van plan is!

Amber
Jeroen25

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #52 Juli 29, 2013, 12:03:47
edit2Rapporteer  
Dag Allemaal,

Ben een beginnende kiter (2,5 maand nu) die vanuit Utrecht regelmatig (wil gaan) kite. Als het vanavond mee zit qua wind, zal ik vanavond gaan (alleen), maar ook woensdag avond (niet alleen). Tot gister gebonden aan het huren, maar nu eigen spul (blij!!!) dus wat meer vrijheid.

Heb een auto, en er kunnen altijd mensen mee rijden. Laatste keren op kijkduin (zandmotor) gevaren.

Mochten mensen zin hebben, mail of bel (06 11 322 327). 

Is er trouwens al een utrecht whatsapp groepje oid? Zoniet: Is daar interesse in, dan zal ik het even opzetten (dat is namelijk erg moeilijk...)?

Gr,
Jeroen
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #53 Juli 29, 2013, 14:48:18
edit2Rapporteer  
Jeroen, er is een whatsapp groepje omg Amsterdam. Vanavond ga ik met redmar (hier ook actief) naar Zandvoort. Als je interesse hebt moet je maar ff een prive bericht sturen.

/edit; plannen voor vanavond staan nog niet echt vast. Maar als je wil gaan vanavond hoor ik t wel.
Bonskie

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #54 Augustus 03, 2013, 10:49:01
edit2Rapporteer  
Hallo Allemaal,

Zou ik vandaag met iemand mee kunnen rijden naar een kite spot vanaf utrecht?

Groetjes,
Bonnie

TimK

Geen avatar

Berichten: 94
Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #55 September 18, 2013, 17:37:51
edit2Rapporteer  
Hey,

ik wil morgen (do 19-09) richting oostvoorne om te kiten. iemand die mee wil? heb vervoer. ben zelf een beginner (net les gehad) en zoek vooral iemand zodat ik niet zo alleen ben met oplaten e.d.

groet

TIm

Edit:

Vertrek rond 1 uur / half 2 uit Nieuwegein voor wie er mee wil stuur een pb of reageer ;-)
Menno82

Berichten: 69
Antwoord #56 Oktober 09, 2013, 11:21:49
edit2Rapporteer  
Hi, Misschien vanmiddag even Strand Horst? iemand?? groet,

Menno (Utrecht)
Tomba

Berichten: 4
Antwoord #57 Oktober 10, 2013, 09:26:03
edit2Rapporteer  
Hoi ringnalda ik had vandaag naar horst gewild alleen de wind is behoorlijk ingekakt, zelf voor mij (beginner met 12 meter).
Ik hou Telstar nog wel in de gaten mocht de wind nog even opsteken ( 10 tot 15 kn)
jpheuvel

Berichten: 14
Antwoord #58 Oktober 10, 2013, 11:33:23
edit2Rapporteer  
Hi allemaal,

Ik zie een hoop nieuwe namen en reacties. We hebben al 2 jaar een actieve Utrecht whatsapp. Hij is is inmiddels gesplitst in de  "niet lullen maar kiten"  en " Uteregs kite geklets" groep.
Stuur mij even een PM met je telefoon nummer en of je ook in het geklets groepje wilt of enken de meetup groep. Ik kan je direct in de groep gooien.

Groeten JP

Ps. ik heb misschien wat berichten gemist, stuur me gewoon nog een berichtje als ik je gemist heb.
Menno82

Berichten: 69
Antwoord #59 Oktober 13, 2013, 00:08:33
edit2Rapporteer  
Hi JP,

Ok leuk, ik heb je een mail gestuurd.

gr.

Menno
Julesz

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #60 Oktober 20, 2013, 14:11:40
edit2Rapporteer  
Helloo,

Ben opzoek naar kitemaatje(s) in de omgeving van utrecht om samen naar spots te gaan en elkaar te helpen.

Woon in IJsselstein, ben beginner: kan waterstarten en 2 kanten opvaren.

Binnenkort heb ik een een eigen set.
Heb een auto en tankpas dus kan 1-2 ppl meenemen voor free carpooling.

ben van plan om redelijk fanatiek te gaan oefenen, iigv nog zolang het warm genoeg is en zodra het weer warm genoeg is.

Denk aan spots als:  muiderberg, ijmuiden, oostvoorne.

pm mail of post me als je een lift nodig hebt of een newbie wilt helpen!

Gr jules
Menno82

Berichten: 69
Antwoord #61 Oktober 20, 2013, 19:41:18
edit2Rapporteer  
Hi Julesz,

Ben ongeveer van het zelfde niveau.

Lijkt me gezellig, en handig om met meerdere te gaan.

Dus laat maar weten als je zin hebt, in het weekend kan ik meestal niet Sad

Maar morgen ga ik naar Ijmuiden. Smiley

Groet!

Menno

Julesz

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #62 Oktober 27, 2013, 10:30:53
edit2Rapporteer  
bump,
me and menno hebben onze utrecht beginnersgroep leven ingeblazen.
We kunnen altijd nog meer leden gebruiken!

Gr Jules
the coon

Berichten: 162
Antwoord #63 Oktober 27, 2013, 10:35:54
edit2Rapporteer  
Count me in,,
Annechien

Geen avatar

Berichten: 3
Logs: 0 | 98 uur
Antwoord #64 Oktober 27, 2013, 20:34:18
edit2Rapporteer  
Nicee.. dit forum! Vanaf morgen heb ik een complete kite set, ben nog beginner (kan waterstarten en beetje upwind varen), maar zou heel graag nog een paar keer gaan voordat de winter doorzet...
Menno en Julesz, als jullie nog gaan deze of volgende week en er is nog een plekje vrij in een auto vanaf utrecht, hou ik me aanbevolen Smiley

Groet, Anne
Menno82

Berichten: 69
Antwoord #65 Oktober 28, 2013, 20:32:07
edit2Rapporteer  
Hi Anne,

Wij zijn afgelopen vrijdag nog geweest!  Misschien ga ik morgen even naar strand Horst, of Ijmuiden

Ligt een beetje aan de wind, en tijd...


Menno
ietser

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #66 Oktober 29, 2013, 16:18:50
edit2Rapporteer  
Ook ik woon in Utrecht en ben beginner, net 3 lessen achter de rug. Ik wil me graag aansluiten bij de Utrecht-beginnersgroep van Julesz en Menno om met anderen te leren kiten. Net in het bezit van een complete kite-set en ook voorzien van een auto.
Menno82

Berichten: 69
Antwoord #67 Oktober 29, 2013, 19:39:03
edit2Rapporteer  
Gezellig! Wordt een mooi clubje zo! Smiley

Vrijdag middag gaan we hoogst waarschijnlijk.

Ik zal even een whatsapp groep aanmaken, interesse..? stuur even in een privé bericht je 06.
Julesz

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #68 Oktober 29, 2013, 21:46:29
edit2Rapporteer  
Hiep hiep, al 4 leden van de die-hards (tis bijna november) beginners groep utreg.

Gaan vrijdagmiddag!!!
lolbroek3

Berichten: 244
Logs: 0 | 312 uur
Antwoord #69 Oktober 29, 2013, 22:54:34
edit2Rapporteer  
We hebben met een aantal kiters uit de omgeving Utrecht (beginners tot gevorderden) 2 whatsapp groepen. Als jullie erbij willen moeten jullie JPheuvel even een PM met je nummer sturen Wink Of mij en dan gooi ik ze wel in de app Wink
Julesz

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #70 December 19, 2013, 20:05:57
edit2Rapporteer  
haha, onze beginners Kiteclub Utreg is bloedfanatiek. Morgen gewoon kiten Grin -> op naar januari (met dit weer zeker)
mikey1991

Geen avatar

Berichten: 106
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #71 December 19, 2013, 22:42:13
edit2Rapporteer  
hoe meer ziel hoe meer vreugd ik ben morgen middag op wijk aan zee Grin ik kom uit zaandam Smiley
kitertjuh

Berichten: 1133
Antwoord #72 Januari 20, 2014, 09:18:33
edit2Rapporteer  
Zo even wat leven hier in blazen.

Ben sinds kort vanuit het mooie Brabant naar Utrecht verhuisd. Dus kite met Utrechtse kiters is nooit verkeerd. Wie gaat waar wanneer de wind komt?
Patrick1982

Berichten: 51
Antwoord #73 Januari 20, 2014, 14:03:33
edit2Rapporteer  
Hej Allen in dit topic.

Het nieuwe jaar is begonnen. Hopelijk krijgen we in 2014 veel wind!

Vorig jaar heb ik via deze site en topic al een  paar oproepjes geplaatst omdat ik kite-maatjes zoek voor de omgeving Amersfoort en Utrecht om samen te kiten of naar evenementen te gaan, van elkaar te leren en te carpoolen naar evenementen of om te kitesurfen.

Ben zelf 31 jaar en beginnende kitesurfer, heb al sinds mn 8e gekite op het strand en heb dus zeker ervaring met powerkites/powerkiten wat ik soms ook nog doe.

Moet nog materiaal aanschaffen dit voorjaar om daarna met lekker wind zelf lekker veel uren te maken om ervaring op te doen.

Mijn dichtstbijzijnde kite-spots zijn strand Horst (Harderwijk) en Muiderberg. Omdat ik familie ne vrienden in het noorden heb ben ik ook regelmatig te vinden op Mirns en Workum waar ik tevens les heb gehad bij de kiteschool daar.
Uiteraard is het mogelijk om andere spots te ontdekken (noordzee of ijsselmeer).

DUS wie zoekt nog een kitemaatje of welke groep (zijn whatsapp groepen) zoeken nog n mede kiter om met elkaar een leuke kitemomenten te beleven en van elkaar te leren, samen te carpoolen en naar evenementen te gaan...

Als we nu alvast contact houden etc is het makkelijker om als de wind er weer is elkaar te bereiken.

Daarbij heb ik graag wat advies over mn kite en board aanschaf!

Hoor graag van jullie.

MvG

Patrick
Liniminie

Berichten: 23
Logs: 0 | 160 uur
Antwoord #74 Januari 20, 2014, 21:29:02
edit2Rapporteer  
Hoi allemaal,
we kiten deze winter lekker door Smiley mensen die op t moment door de week kunnen ff melden, ik zit ff zonder werk Sad Ben geen beginner meer inmiddels maar hoe meer zielen hoe meer vreugd! Als je mee wilt stuur me een bericht, heb vervoer en 2 extra plekken. Ik beslis altijd pas op t laatste moment waar ik heen ga (daar waar de beste wind is). Vraag wel benzine bijdrage, deze hobby is al duur genoeg Smiley))
@patrick ik heb net nieuwe kites gekocht heb setje 7 en 9 met bar in de aanbieding voor weinig Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.