Beginners omgeving Utrecht

Jay Cabrinha

Berichten: 187
Logs: 0 | 169 uur
Antwoord #75 Maart 14, 2014, 15:30:03
edit2Rapporteer  
Woon in stad utrecht, zoek nog een kite maatje. Zaterdag 15 maart. 11u met de auto naar schevingen zuid om te kiten. 17kn tot 23 kn wind dan daar denk ik. Heb nog een plaatsje in de auto over. Gaat er iemand mee? Ben beginner, 36 jaar oud.en ga net een beetje lekker upwind. CU!
Schuurtje

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #76 Mei 20, 2014, 22:41:03
edit2Rapporteer  
Ik ben al redelijk gevorderd, kite al een jaar of drie en woon in Utrecht stad. Zoek ook kitemaatjes. Team me up please Smiley
kitertjuh

Berichten: 1133
Antwoord #77 Mei 22, 2014, 12:18:33
edit2Rapporteer  
Het is een beetje stil in utrecht denk ik?
Jay Cabrinha

Berichten: 187
Logs: 0 | 169 uur
Antwoord #78 Mei 22, 2014, 16:16:32
edit2Rapporteer  
gaat er iemand mee wil naar Brouwersdam, Ouddorp. Zaterdag 7:30u vertrek ik met de auto uit de Croezelaan in Utrecht.

Ik heb helaas geen whatsapp.
Julesz

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #79 Juni 30, 2014, 17:33:23
edit2Rapporteer  
Beetje leven in het utrecht forum blazen:

Het beginners kiteclubje van utrecht van najaar 2013 is inmiddels licht gevorderd (nu bezig met springen, backrollen, kiteloopen) en bestaat een paar fanatieke gezellige kiters.

Als het waait gaan we meestal naar de spot die we het beste vinden voor de wind en sessie:
ijmuiden, kijkduin, slufter, muiderberg, oostvoorne, schellinhout

Voor kiters uit omgeving utrecht die de app willen joinen om af willen spreken, carpoolen pm mij of menno.
Calimero

Berichten: 244
Logs: 0 | 342 uur
Antwoord #80 Juni 30, 2014, 19:36:11
edit2Rapporteer  
Bedoel je de niet lullen maar kiten groep?
Jay Cabrinha

Berichten: 187
Logs: 0 | 169 uur
Antwoord #81 Juli 01, 2014, 12:20:08
edit2Rapporteer  
Ik moet maar weer een echte smart  phone kopen dat ik ook kan app-en. Anders sluit ik me zelf steeds vaker buiten. Grin
Jay Cabrinha

Berichten: 187
Logs: 0 | 169 uur
Antwoord #82 Oktober 01, 2014, 15:49:03
edit2Rapporteer  
Laast down winder gemaakt met 3 andere leden van de inmiddels niet meer zo Beginners omgeving Utrecht groep.
Ade

Geen avatar

Berichten: 4
Logs: 0 | 74 uur
Antwoord #83 Oktober 09, 2014, 22:44:42
edit2Rapporteer  
Inmiddels zijn er volgens mij meerdere whatsapp-groepen in Utrecht, wat alleen maar beter is: meer kiters!! :-) We hebben niet veel plek meer in onze groep, maar alleen kiten is natuurlijk niks aan. Stuur mij maar PM (met wat info over jezelf) als je erbij wilt!

(FYI: JP was overigens beheerder van onze groep, maar dit heb ik overgenomen. Is wel zelfde cluppie..)
saddink

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #84 December 05, 2014, 19:49:47
edit2Rapporteer  
Zijn er nog liefhebbers die zondag van de prima wind willen gaan genieten?(Ik zat te kijken naar maasvlakte maar kan nog veranderen) Ik heb een prachtige 106 die nog twee extra zielen kan vervoeren.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #85 December 05, 2014, 20:40:42
edit2Rapporteer  
Beginners, Maasvlakte??
saddink

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #86 December 06, 2014, 11:52:03
edit2Rapporteer  
Beginner is natuurlijk een ruim begrip. Ik vind mezelf een beginner en ik kan beide kanten opvaren, (redelijk) hoogte houden en een beetje springen. Maasvlakte lijkt me prima aangezien het zeewater een paar graden warmer is dan het IJsselmeer (en ik hou van golven Tongue).
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #87 December 06, 2014, 12:14:57
edit2Rapporteer  
Beginner is natuurlijk een ruim begrip. Ik vind mezelf een beginner en ik kan beide kanten opvaren, (redelijk) hoogte houden en een beetje springen. Maasvlakte lijkt me prima aangezien het zeewater een paar graden warmer is dan het IJsselmeer (en ik hou van golven Tongue).

Als beginner heb je niets te zoeken op de Maasvlakte, sla een afslag eerder af en ga naar Oostvoorne. Zelfde temperatuur qua water maar veel beter geschikt voor een beginner.
saddink

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #88 December 06, 2014, 12:33:38
edit2Rapporteer  
Oké bedankt voor de tip Marc_87, wat is/zijn precies de verschil(len) tussen autostrand en maasvlakte?
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #89 December 06, 2014, 12:40:29
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/Strand%20Slufter
http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/Oostvoorne%20Autostrand
Reneluiten

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #90 Mei 21, 2015, 11:55:19
edit2Rapporteer  
Beetje oud topic maar toch even proberen voor ik nieuw dingetje aanmaak...zijn er nog mensen uit Utrecht (stad of omgeving) die regelmatig gaan kiten? Ben beginner (eigen spullen, 6 lessen gehad, kan wat meters maken) en zoek leuke mensen die willen aanhaken. Zelf helaas geen autootje...groet en wie weet tot ziens. Rene
BroodjeKoffie

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #91 Juni 24, 2016, 22:49:53
edit2Rapporteer  
En ik mag het stokje weer overnemen een jaar later.. Nog mensen actief hier? Heb jpheuvel net al een PM gestuurd met mijn nummer voor de WhatsApp groep. Hopelijk tot snel allemaal!

Groeten,
René
JoepSlangen

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #92 September 03, 2016, 19:36:50
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Mijn naam is Joep Slangen en ik start maandag met mijn studie in Utrecht. Ik ben bijna 21 en al een aantal jaar aan het kiten, maar pas de laatste weken echt erg actief. Ik ben op zoek naar een kitebuddy en de beste spots in de buurt van Utrecht. Ik heb helaas geen auto, dus als er mensen met het OV gaan dan hoor ik het graag!

Ik kan prima downwind beide richtingen opvaren en schuin upwind lukt ook al aardig, maar verder dan dat kom ik niet, dus tot nu toe is het nog steeds lekker langs het strand upwind lopen.

Ik hoor graag iets van jullie!

Met sportieve groet Joep Slangen
JurrianW

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #93 September 04, 2016, 21:51:17
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Wij hebben een WhatsApp groep met enthousiaste beginnende kiters. Het zijn voornamelijk jonge mensen. De meesten komen uit Zuid-Holland, omgeving Rotterdam. Als het waait spreken we met met elkaar af om ergens te gaan kiten. Er wordt gekite op onder andere Rockanje, Zandmotor, Brouwersdam, maar we staan natuurlijk ook open voor nieuwe spots! We zijn vandaag weer met een aantal mensen uit de WhatsApp groep naar Brouwersdam geweest, was een heerlijk dagje!

Stuur, als je ook in de WhatsApp groep wilt, mij even een mailtje met je telefoonnummer, dan voeg ik je toe.

Groeten,
Jurrian
TymonK

Berichten: 54
Logs: 0 | 104 uur
Antwoord #94 September 14, 2016, 12:09:55
edit2Rapporteer  
Allen - ik ben ook beginnende kiter omg Utrecht (Maarssen). Tot nu toe vaak naar Horst/Muiderberg. Utrecht-specifiek whatsapp groep misschien handig? Stuur maar PB als jullie dat leuk vinden dan maak ik de groep. Tot nu toe 2 leden, Mart en ik.

De Rotterdam groep van Jurrian is natuurlijk ook prima, maar voor mij qua locatie minder handig, dus vandaar het initiatief om ook een Utrecht groep te maken

Ennuh.... zaterdag as aardige voorspellingen voor Muiderberg. Ik ben daar vanaf 1400 te vinden denk ik!
TymonK

Berichten: 54
Logs: 0 | 104 uur
Antwoord #95 September 16, 2016, 09:36:06
edit2Rapporteer  
Er is nu dus een whatsapp groep voor kiters omg Utrecht. Wil je erbij - PB!

Helaas zijn de windverwachtingen voor dit weekend nogal mager... :-(
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.