KTE Brouwersdam @ Eurofun/De Kous

Evan
Administrator

Logs: 70 | 1002 uur
Antwoord #25 Augustus 18, 2012, 08:51:21
edit2Rapporteer  
Denk dat Marc voorlopig niks meer test, hij was behoorlijk aan het hinkepoten, samen met Kevin de Smidt overigens (die een stukje bot heeft laten vastzetten wat al bijna een jaar los hing in zn enkel).

Tom heeft zijn broek ook weer terug, compleet met inhoud Wink

Ik kan helaas niks zeggen over de wedstrijden die gisteren gevaren zijn, daarvoor was ik er te laat maar heb toch nog tot 18u goed gepowerd met mn eigen 18m kunnen varen in shorty. Daarna begon het eeuwige wachten op "Hidden lines", ze kwamen er om 20:30u pas achter dat ze de film vergeten waren mee te nemen naar het event. Typisch iets wat je kon verwachten van het organisatieniveau, want ze stonden vrolijk met muziek te beuken naast dat tent waar de film afgespeeld werd voor dat handjevol mensen dat niet meer in de tent paste. Heerlijk is dat, film kijken met stereogeluid.

Dit organisatie-sfeertje kon je doortrekken na de film, want ze probeerden ons al om 11u bij de NKV tent weg te hebben waar er een gigantisch chille jamsessie bezig was met gitaar-viool duo op een heerlijk zwoele zomeravond. WTF, een event OP het strand in the middle of nowhere waar je om 11u al het strand af geknikkerd wordt, heel typisch dit. Bedankt event-security, jullie weten echt hoe een surf-event hoort te zijn Sad

Zo, vandaag maar eens wat vroeger die kant op in de hoop een betere low-end kite te vinden dan mn X4 18m, ik ben bang dat ik daarvoor niet meer bij Naish hoef te zijn.....
Michiel.
Moderator

Logs: 36 | 92 uur
Antwoord #26 Augustus 18, 2012, 09:53:50
edit2Rapporteer  
Zo, vandaag maar eens wat vroeger die kant op in de hoop een betere low-end kite te vinden dan mn X4 18m, ik ben bang dat ik daarvoor niet meer bij Naish hoef te zijn.....

Heb je de Fly getest dan? Wink

Volgens de oosterburen moet je van grote merken de North Dino hebben. Naast waanzinnig low-end ook goed voor old school.
Uiteraard is de 21m speed3 deluxe nog steeds de koning, maar de lei's veel reactiever en goedkoper Wink

Wat een matige organisatie zeg!!! Tongue
paul56

Logs: 11 | 160 uur
Antwoord #27 Augustus 18, 2012, 19:54:39
edit2Rapporteer  
ennnn vergeet als optie niet de Ozone Zephyr: waanzig goede low-end kite. Met daarnaast een fanatisch high end Joepie
markus

Logs: 59 | 502 uur
Antwoord #28 Augustus 19, 2012, 18:23:43
edit2Rapporteer  
http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?t=2377076&p=761354

http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?t=2377077&p=761355

Mooie plaatjes ook.
Marc_87
Moderator

Logs: 22 | 219 uur
Antwoord #29 Augustus 19, 2012, 20:30:24
edit2Rapporteer  
Zo ook weer terug van de KTE, ondanks wat kleinigheden met de organisatie en weinig wind en een enkel die niet mee werkte toch erg veel lol gehad en het was lekker gezellig. Het weer maakte in ieder geval veel goed.

Weet iemand vanaf hoelaat de spullen te testen zijn @ de Dam morgen?

Kijken, kijken, niet kopen. The story of your life heb ik het idee. Wink

Slaat natuurlijk nergens op, als ik veel test kan ik ook meer advies geven aan andere mensen en weet ik zelf ook wat lekker vaart.
TIASOF

Logs: 3 | 105 uur
Antwoord #30 Augustus 19, 2012, 23:44:08
edit2Rapporteer  
En toch was het gezellig!

feddomw
Teamlid

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #31 Augustus 20, 2012, 13:33:15
edit2Rapporteer  
Zo ook weer terug van de KTE, ondanks wat kleinigheden met de organisatie en weinig wind en een enkel die niet mee werkte toch erg veel lol gehad en het was lekker gezellig. Het weer maakte in ieder geval veel goed.

Weet iemand vanaf hoelaat de spullen te testen zijn @ de Dam morgen?

Kijken, kijken, niet kopen. The story of your life heb ik het idee. Wink

Slaat natuurlijk nergens op, als ik veel test kan ik ook meer advies geven aan andere mensen en weet ik zelf ook wat lekker vaart.

Is je gevoel voor humor samen met je enkel gesneuveld, Marc? Uiteraard bedoelde ik het niet serieus, vandaar ook de Wink

Beter blijf je lekker alles testen, hebben we in ieder geval een onafhankelijke mening erbij, ouwe Cabrinha fanboy. LET OP: Wink
Marc_87
Moderator

Logs: 22 | 219 uur
Antwoord #32 Augustus 20, 2012, 17:31:14
edit2Rapporteer  
Mijn gevoel voor humor is niet weg hoor, maar je had beter een deze smiley kunnen gebruiken:
Dat was duidelijker geweest.
Idefixe
Moderator

Antwoord #33 Augustus 21, 2012, 21:40:13
edit2Rapporteer  
aankomend weekend staan we met de NKV tent @ Mirns. Je bent van harte welkom!
« vorige volgende »
Ga naar:  

Colofoon