Is hier nu echt niets aan te doen? bijv 3 a 4 nederlandse scholen een vergunning geven om les te mogen geven op Mirns?

Ik vaar veel op Mirns en zie het geklooi de laaste tijd wel erg toenemen. Oke onze sport is razend populair en het wordt steeds drukker op de spots terwijl er geen spots bij komen. Het ging een tijdje goed op Mirns. Lessers aan de rand van het natuurgebied. Maar je ziet ze nu weer her en der staan. Denk dat het bord wat op Mirns staat aangepast moet worden en op een betere zichtbaardere plek geplaats moet worden. Op het bord duidelijk aangeven waar gelest mag worden. D.m.v. Boeien in het water dit duidelijk aangeven. In dit gebied alleen lessen en geen geoefende kiters toelaten. Op deze manier is er geen wederzijdse irritatie. Blijft allemaal moeilijk. Op drukke dagen zijn er op Mirns 300-400 kiters, Het strand is klein dus de irritatie groot. Maarja 1 voordeeel het droogpakkie weer komt er weer aan dus lekker rustig voor de doorgewinterde kiter.
Ik kan niet wachten op de herfst. Vind het echt een kutzomer.
Ik kan niet wachten op de herfst. Vind het echt een kutzomer.
Die herfst werkte vroeger heel goed,maar tegenwoordig is het in die tijd ook al een drukte van belang.
Moeilijk te realiseren,maar die buitenlandse kitesurfscholen zouden verboden moeten worden wat mij betreft,zou alweer een stuk opluchten.
Volg ons op de sociale media