New Skywalker Kiteboard 2012

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #50 Juli 26, 2012, 17:20:45
edit2Rapporteer  
Loopt ook al een topic op kiteforum, hier oa iemand die 4 boards besteld heeft en maar 2 geleverd gekregen , zie link
http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?t=2376055&p=757872



Thanks, gelijk ook gereageerd.
Erg jammer dat er dus nog meer gedupeerden zijn.
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #51 Juli 27, 2012, 22:02:42
edit2Rapporteer  
Het is misschien kinderachtig,

Maar ik ben maar eens via facebook begonnen met te spammen op zijn nieuwe bedrijfpagina 'Eternity Longboards'.

Hopen dat het gelezen wordt door zijn klanten. Topic van het kiteforum er ook maar bij gepost.


http://www.facebook.com/pages/Eternity-Longboards/133869656735855
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #52 Juli 27, 2012, 22:42:12
edit2Rapporteer  
Prima actie!
Heb ik ook al gedaan, ook op zijn eigen account.

Laten we nog ff de kans geven dat hij kan reageren. Daarna wellicht kitehigh effect proberen Wink
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #53 Augustus 01, 2012, 13:32:30
edit2Rapporteer  
Er is weer nieuwe informatie. Het heeft er nu alle schijn van dat het gewoon failliet is gegaan, omdat de eigenaar zijn skateboard longboardmerkje interessanter vond over de rug van de Skywalker klanten. Citaat van kiteforum (zie topic link hierboven in de discussie)

Citaat
We run a kitesurfschool in Sweden and ordered boards for the school. They never showed up. Months passed and we never heard anything. And the complete silence from Skywalker have made us really angry. Meanwhile they answered other customers and sent quotations as everything was normal.

There was an attempt and suggestion to send just the boards without accessories since they did not have money to buy the accessories. But nothing happened.

The owner of Skywalker Kiteboarding is Andrzej Makowiecki.

Last year delivery and communication were fast and accurate. This year everything has been a mess. Really bad customer service and no communication whatsoever. Andrzej is blaming helth problems, financial problems and other things, but apparently he put a lot of energy into his new partnership / co-owned company Eternity Longboards, which is a part of Skywalker Kiteboarding.

Facebook-group is removed. Andrzej blocked us on friends-list. But Andrzej is alive and riding his longboards on events, competitions and happenings. Just as nothing was wrong.

Its fucking amazing.

Everyone that is affected of boards that has not been delivered should send a message to:

http://www.facebook.com/andrzej.makowiecki
and
Sales@skywalkerkiteboarding.com

We do not know if Andrzej at all is opening his facebook, but this guy is owner of longboardshop in Warzaw and has contact with Andrzej:

http://www.facebook.com/naotro

So probably one of the few ways to get messages through is to write to any of above. Phonenumbers are not working.

And also file a report to the European Cross Border Consumer Complaint, ECCNET.
RRA

Berichten: 148
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #54 Augustus 01, 2012, 14:27:38
edit2Rapporteer  
Sneu einde voor een bedrijf wat ooit leuke , betaalbare boardjes maakte.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #55 Augustus 01, 2012, 14:41:24
edit2Rapporteer  
Sneu einde voor een bedrijf wat ooit leuke , betaalbare boardjes maakte.

Wat mij het meest irriteert is dat de bevlogen oprichter en eigenaar het aan iemand anders overdraagt, en die maakt er vervolgens een potje van.

Achter gezien beter geweest om gewoon het bedrijf te stoppen, maarja dat is achteraf altijd makkelijk te zeggen Undecided

Overigens was de innovatie dit jaar ook weg. De nieuwe hardware zou van Yeti komen, het board identiek aan dat van 2011 (waaraan de eerste eigenaar nog heeft gewerkt)
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #56 Augustus 02, 2012, 13:35:40
edit2Rapporteer  
Echt een slechte zaak van Skywalker. ThumpDown Walgelijk!  ThumpDown
Ik heb opeens geen zin meer om zelfs dat Skywalker board uberhaubt meer te varen.  loser
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #57 Augustus 02, 2012, 13:44:01
edit2Rapporteer  
Ik snap er ook helemaal niets van!!!! Ik ben het echt even helemaal kwijt.
Hij heeft 2 maanden geleden, net voor mijn trip naar Kos, het nieuwe board opgestuurd om vervolgens te kunnen testen. Hardware had hij nog niet binnen.
Ik heb het board getest en hoor vervolgens helemaal niets meer van hem.
Hij reageert niet op facebook en/of mail berichten en geloof mij dat ik aardig heb lopen spammen en zal het zeker nog niet opgeven.
Snap dus echt niet want juist dit jaar had ik het idee dat hij erg ambitieus was.
De pads/straps zouden veranderen en er zou ook speciaal dames board komen.
Schijnbaar mag ik mij gelukkig prijzen met het laatste Skywalker board.
Ben nu bijna bang dat er iets mee gaat gebeuren ;-)

JAMMER !!!!


Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #58 Augustus 02, 2012, 13:49:54
edit2Rapporteer  
Boardje wijkt in de basis niet af van de 2011 X-series Hard. Alleen de tips zijn iets anders vorm gegeven, en natuurlijk de graphics zijn er weer op vooruit gegaan. Maar in de basis is er niets verandert (en dat hoefde ook niet, board was al prima)

Had begrepen via kiteforum.com dat hij Yeti (leverancier van de pads) al niet kon betalen. Dat was de reden dat het nog niet geleverd was blijkt achteraf.


Nog steeds blijf ik van mening dat hij geen kiteboarder was in hard en nieren, en dus ook niet stoked kon zijn van het merk wat zijn vader in de markt heeft gezet...

En kijk nu, zijn skateboardmerk Eternity bestaat nog steeds, en daarmee zie je hem constant getagged worden op facebook bij allerlei skateboard evenementen.
Verder heb ik nog nooit een foto van hem gezien m.b.t. kiteboarden Angry
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #59 Augustus 09, 2012, 17:38:22
edit2Rapporteer  
Zojuist contact gehad met de vorige eigenaar van Skywalker.
Hij is ook de vader van de huidige eigenaar, en zijn verhaal klonk mij plausibel wat er allemaal mis is gegaan.

Bij deze kan ik alvast laten weten dat er geen faillissement is aangevraagd, m.a.w. het merk is iig niet ter ziele!

Zover bekend zijn er drie bestellingen niet afgeleverd wereldwijd. Op dit moment wordt er aan gewerkt dat die mensen zo snel mogelijk hun geld terug krijgen.

Verder hoor ik positieve geluiden over de toekomst van het merk.
Zodra ik meer informatie heb laat ik het hier weten!
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #60 Oktober 01, 2012, 13:17:04
edit2Rapporteer  
Na een lange tijd wachten toch nog goed nieuws voor mij Smiley
De vorige eigenaar (vader van de 'huidige eigenaar') baalde zo erg van wat zijn zoon gedaan heeft met zijn merk Skywalker dat hij de gedupeerde zelf wil terugbetalen. Bij mij heeft dit afgelopen week dus gedaan!

Kortom, echt een top actie van de oorspronkelijke eigenaar om mij kosteloos te stellen door zelf geld te retouneren!
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #61 Oktober 01, 2012, 14:21:12
edit2Rapporteer  
Dat is wel netjes, toch nog een mazzeltje Jannis Smiley
stefan@

Berichten: 618
Logs: 0 | 464 uur
Antwoord #62 Oktober 01, 2012, 15:52:30
edit2Rapporteer  
Dat is idd heel netjes, en jij hebt ook weer een zorg minder
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #63 Oktober 01, 2012, 17:34:52
edit2Rapporteer  
Heeft wat voeten in aarde gehad, maar er zijn tenminste nog mensen met principes!
Ondanks dat het lang geduurd heeft wel netjes.

Verwacht geen boards meer dit jaar.
Volgend jaar gaat hij het hele programma vernieuwen!
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #64 Oktober 01, 2012, 17:47:24
edit2Rapporteer  
Ben iig blij om te lezen dat het is opgelost, jammer dat er dit jaar niks meer wordt gelanceerd. Ik vind de boardjes lekker varen tegen een hele goede prijs. Hoop dat er in 2013 weer mooie en nieuwe boardjes komen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #65 Oktober 01, 2012, 21:51:37
edit2Rapporteer  
Het enige wat ik kan zeggen is dat hij grootse plannen heeft...Wink

Voor nu moeten we het op een persoon op deze aardbol na met de 2012 en oudere modellen doen! Ik ervaar dat nog steeds niet als een straf Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.