Wie heeft ervaring met deze ?

Straight edge

Berichten: 526
Januari 21, 2014, 00:50:46
edit2Rapporteer  
http://safeye.nl/sj4000


De allernieuwste camera uit de SJ-collectie. Het mag duidelijk zijn: Deze camera levert echte topkwaliteit. De actioncam is te plaatsen waar je maar wil. Ook te gebruiken als dashcam! Plaats hem achter je voorruit, of op je snowboard, (motor)fiets, helm, skateboard, duikbril, surfplank en alles wat je maar kan bedenken. De standaard meegeleverde behuizing is tot maar liefst 30 meter(!!) waterdicht en kan bijna alle omstandigheden dus wel aan.

Voor de kenners onder ons: Deze actioncam SJ4000 is qua vormgeving en functionaliteit afgeleid van de GoPro. De kwaliteit is nagenoeg hetzelfde, de kosten liggen veel lager. Waar je bij een GoPro al minimaal 300 euro kwijt bent, heb je voor deze camera niet zo'n grote portemonnee nodig. Niet overtuigd? Bekijk de eigenschappen en het YouTube filmpje hieronder en overtuig jezelf.

Andere kleur? Dat is mogelijk! De keuze is uit zwart, blauw, wit, geel, goudkleurig en grijs/zilverkleurig. De levertijd is dan ongeveer twee weken. Vermeld de gewenste kleur bij je bestelling.

Eigenschappen
- Een waterdichte hoes, waarmee je tot 30 meter onder water de mooiste beelden kan filmen!
- NTK96650+AR0330 hardware (top kwaliteit!)
- Klein maar scherp schermpje waarop je video's direct kan terugkijken of bekijken tijdens het filmen.
- Verwisselbare accu, zodat je (als de accu leeg is) direct verder kan met filmen door er een volle in te doen.
- Opnemen tijdens het opladen van de accu
- 12-megapixel HD groothoeklens
- HDMI HD output
- Webcam functie (als je hem aansluit op PC)
- Ondersteund micro SD-kaarten tot max. 32 GB (niet meegeleverd)
- Diverse opname mogelijkheden: 1080P   720P   WVGA
- Verschillende fotomogelijkheden: Enkele foto (single shot) of meerdere foto's achter elkaar (snapper).
- Video encryptie mogelijk
- Tot 70 minuten opnemen met 1 accu.
- Klein van formaat en in verschillende kleuren leverbaar

Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #1 Januari 21, 2014, 09:35:29
edit2Rapporteer  
ziet er prima uit voor die prijs
Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #2 Januari 21, 2014, 10:44:06
edit2Rapporteer  
Dat dacht ik ook ja
Safeye

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #3 Januari 21, 2014, 18:52:47
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Of dit is toegestaan weet ik niet, vergeef mij als dat niet zo is, maar ik zag in mijn statistieken een aantal bezoekers via deze website komen. Leuk om te zien!

Ik wil de kitesurfers op dit forum tegemoet komen. Voor ieder lid wil ik een korting aanbieden, i.p.v. 139 euro voor de camera bied ik hem voor leden hier aan voor 125 euro. Scheelt weer een stuk. Mochten er leden zijn die al een camera hebben besteld, e-mail mij even en je krijgt het verschil terug.

Gebruik op de website kortingscode "kitehigh" en je krijgt de korting automatisch. Er zijn er nu nog een aantal beschikbaar, op 14 februari wordt de volgende lading camera's geïmporteerd. Actie is daarom geldig tot 13 februari, dus...voor degene die het willen.
alexander1965

Berichten: 142
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #4 Januari 21, 2014, 19:47:12
edit2Rapporteer  
Zijn er al leden die deze camera hebben vergeleken met een go pro hd 3? De prijs lijkt mij interressant. En zijn de onderdelen van gopro zoals mount ook te gebruiken voor deze?
Safeye

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #5 Januari 21, 2014, 19:57:52
edit2Rapporteer  
Alle GoPro mounts zijn met deze camera te gebruiken (zelfde kliksysteem). Laten we wel eerlijk blijven: deze camera vergelijken met een GoPro HD 3 is hetzelfde als Coca Cola vergelijken met Freeway cola van de Lidl.

De kwaliteit van een SJ4000 is hartstikke strak en duidelijk (genoeg filmpjes op YouTube inmiddels), maar een GoPro levert betere kwaliteit. Heb je een groot budget? Koop een GoPro voor 300 euro. Maar als je gaat voor iets goedkopers, dan is deze camera absoluut zijn geld waard.
alexander1965

Berichten: 142
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #6 Januari 22, 2014, 09:46:22
edit2Rapporteer  
Alle GoPro mounts zijn met deze camera te gebruiken (zelfde kliksysteem). Laten we wel eerlijk blijven: deze camera vergelijken met een GoPro HD 3 is hetzelfde als Coca Cola vergelijken met Freeway cola van de Lidl.

De kwaliteit van een SJ4000 is hartstikke strak en duidelijk (genoeg filmpjes op YouTube inmiddels), maar een GoPro levert betere kwaliteit. Heb je een groot budget? Koop een GoPro voor 300 euro. Maar als je gaat voor iets goedkopers, dan is deze camera absoluut zijn geld waard.

Een mooi en eerlijk antwoord. Dank.
Safeye

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #7 Februari 06, 2014, 21:38:47
edit2Rapporteer  
Door een aanbieding is de korting voor kitehigh niet meer nodig. We hebben de camera op dit moment in de aanbieding voor 119 euro.

Techmoan (een bekende Engelse reviewer voor actioncams) heeft van de week de camera gereviewed en dit geplaatst op YouTube. Zie hier het resultaat:
http://www.youtube.com/watch?v=xnHDu-oW7_Y
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.