2014 Liquid Force Supreme Harness

Gehaktdag

Berichten: 549
Antwoord #75 Oktober 26, 2014, 14:07:02
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp
Gehaktdag

Berichten: 549
Antwoord #76 November 22, 2014, 17:05:03
edit2Rapporteer  
Nog iets gehoord?
Slis

Berichten: 563
Antwoord #77 November 22, 2014, 18:09:53
edit2Rapporteer  
Hi Gehaktdag,
de verkopende partij heeft diverse malen geprobeerd contact met je te leggen.

want deze had mij ook over je bericht ingelicht,
het kan 3 oorzaken hebben.
1: de trapeze die je hebt is net een maat te klein of net 1 maat te groot
2: hij zit niet strak genoeg, en dan zit er speling in.
3: oorzaak 3 is nog even niet bekend... want LF is aan inventariseren of er nog meer zelfde klachten zijn
want je bent voorlopig nummer 2.

ik zal er maandag nog eens achteraan mailen,
en gelieve voortaan even gewoon via de mail

info@lfkites.nl

thnx

daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #78 Juni 08, 2015, 19:14:38
edit2Rapporteer  
Hoi allemaal,

Ik moet het ff kwijt. De band van mijn LF Supreme trapeze is na 3 maanden gaan rafelen. Er is nu ca 30% weggerafeld! Na 3 maanden gewacht te hebben op antwoord te horen gekregen dat het geen garantie is. Er zou zand tussen de band gezeten hebben of ik zou de trapeze te los hebben gevaren. Pure flauwekul...De tip van LF is om de rafels met een aansteker eraf te schroeien... Lekker veilig.

Voor mij nooit meer LF....Nog niet eens een paar sokken  ThumpDown


HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #79 Juni 08, 2015, 19:33:48
edit2Rapporteer  
Bij mij ziet die band er ongeveer hetzelfde uit, (wel ouder als 3 maand) sowieso her en der al wel wat slijtage te zien op de trapeze, maar zolang hij het nog doet vind ik het wel prima
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #80 Juni 08, 2015, 19:43:23
edit2Rapporteer  
Hoi allemaal,

Ik moet het ff kwijt. De band van mijn LF Supreme trapeze is na 3 maanden gaan rafelen. Er is nu ca 30% weggerafeld! Na 3 maanden gewacht te hebben op antwoord te horen gekregen dat het geen garantie is. Er zou zand tussen de band gezeten hebben of ik zou de trapeze te los hebben gevaren. Pure flauwekul...De tip van LF is om de rafels met een aansteker eraf te schroeien... Lekker veilig.

Voor mij nooit meer LF....Nog niet eens een paar sokken  ThumpDown





Dat is inderdaad erg slecht te noemen! Aangezien je binnen de 6 maanden zit ligt de bewijslast bij de verkopende partij. Dus gewoon terug gaan voor garantie of je geld terug!
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #81 Juni 08, 2015, 20:57:12
edit2Rapporteer  
Ow.... ik was van plan dit jaar misschien nog een nieuwe trapeze te kopen, en deze stond op de lijst om te testen....
daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #82 Juni 08, 2015, 21:37:11
edit2Rapporteer  
Je kunt hem altijd testen, maar kijk uit voor zand... Straks moet je hem betalen  schater

@ Marc...goeie! Ik heb hem helaas in Duitsland gekocht. Maar ik ga ze stalken. Thnx voor de tip!
jerryvanrhee

Berichten: 237
Logs: 0 | 270 uur
Antwoord #83 Juni 09, 2015, 10:24:25
edit2Rapporteer  
Bizar zeg. Zelf vaar ik met een Mystic Warrior 3 Trapeze, en deze is na 3/4 jaar nog steeds in nagenoeg perfecte staat!
daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #84 Juni 09, 2015, 14:49:36
edit2Rapporteer  
Zeker bizar. Mijn mystic trapeze is helemaal afgeragd, maar de banden zijn nog prima!

Waar ik me het meest aan erger is de reactie en houding van LF

Ik heb inmiddels weer contact met LF via de dealer. LF zegt dat het wel aan mij moet liggen want ze hebben 1000en trapezes verkocht in Europa en ik ben de enige die klachten heeft. Bijzonder dat HaPe aangeeft hetzelfde rafelen te ervaren, HaPe, zou je aub foto's kunnen maken van jouw band en kunnen posten? Of mailen, ik pm je wel ff mn mailadres.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #85 Juni 09, 2015, 14:54:30
edit2Rapporteer  
Dat gelul over zand.... Je zit godver in het water met dat ding  schater

Mijn Prolimit ziet eruit alsof hij 10 jaar oud is, maar de banden zijn nog prima. Ik kreeg overigens geen garantie op de compleet afbladderende buitenkant (die in het volgende modeljaar 'opeens' veranderd was) dus dat was ook de laatste keer voor mij.
meccaloha

Berichten: 219
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #86 Juni 09, 2015, 15:23:23
edit2Rapporteer  
Had hem nu maar gewoon in NL gekocht bij de Local LF Dealer!!
Nu probeer je goedkoop in Duitsland uit te zijn en heb je er ellende mee..
Ik misbruik deze harnas ook al meer dan een jaar en hij ziet er nog prima uit.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #87 Juni 09, 2015, 15:24:07
edit2Rapporteer  
Mijn Prolimit ziet eruit alsof hij 10 jaar oud is, maar de banden zijn nog prima. Ik kreeg overigens geen garantie op de compleet afbladderende buitenkant (die in het volgende modeljaar 'opeens' veranderd was) dus dat was ook de laatste keer voor mij.

Die trapeze met de "stoffen" buitenkant hebben ze in 2011, 2012 en 2013 gehad. Ik heb die van mij uit 2011 tot afgelopen zomer aangehad en er is bijna niets afgebladderd. Dus het moet wel aan jou liggen want ik ben met een trapeze gewoon heel lomp.

De nieuw is anders en daar kan niets meer vanaf bladderen.
daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #88 Juni 09, 2015, 18:00:19
edit2Rapporteer  
Had hem nu maar gewoon in NL gekocht bij de Local LF Dealer!!
Nu probeer je goedkoop in Duitsland uit te zijn...

Nope, verkeerde aanname.. trapeze was in NL uitverkocht in mijn maat...
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #89 Juni 09, 2015, 23:35:54
edit2Rapporteer  
Mijn Prolimit ziet eruit alsof hij 10 jaar oud is, maar de banden zijn nog prima. Ik kreeg overigens geen garantie op de compleet afbladderende buitenkant (die in het volgende modeljaar 'opeens' veranderd was) dus dat was ook de laatste keer voor mij.

Die trapeze met de "stoffen" buitenkant hebben ze in 2011, 2012 en 2013 gehad. Ik heb die van mij uit 2011 tot afgelopen zomer aangehad en er is bijna niets afgebladderd. Dus het moet wel aan jou liggen want ik ben met een trapeze gewoon heel lomp.

De nieuw is anders en daar kan niets meer vanaf bladderen.

Je hebt gelijk. Net zoals altijd  ThumpsUp
Slis

Berichten: 563
Antwoord #90 Juni 14, 2015, 10:25:53
edit2Rapporteer  
Beste Daantjes, ik vind het bijzonder vervelend om te horen dat je niet de service heb gekregen die je heb verdient... bij deze bied ik jou natuurlijk een nieuwe band aan, en ik zal het aankaarten bij het land waar je de trapeze uiteindelijk heb gekocht.

Wat betrekking rafels weg schroeien ben ik het eens, kijk maar naar de uiteindes van de band, dit is ook dicht gesmolten. dus als er rafels ontstaan altijd dicht schroeien.

mijn e-mail adres: info@lfkites.nl
En dan ga ik het in orde maken.

Mochten andere mensen ook klachten hebben m.b.t dit
gewoon mailen, en ik draag er zorg voor.

Overigens Daantje, je had best wel even contact op kunnen nemen
nadat het andere land geen service heeft geboden... dan had ik je sowieso verder geholpen!

Maar bij deze ;-)
daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #91 Juni 15, 2015, 16:10:54
edit2Rapporteer  
Beste Slis,

Netjes van je. Zeker omdat ik de trapeze niet bij jou heb gekocht maar bij een ander verkooppunt.
Ik stuur je een mailtje!

gr Daan
Kite500

Geen avatar

Berichten: 17
Antwoord #92 Augustus 08, 2015, 17:20:47
edit2Rapporteer  
Heeft iemand enig idee met welke maten je de M past? Ik heb broekmaat 32/34.
Slis

Berichten: 563
Antwoord #93 Augustus 13, 2015, 14:06:30
edit2Rapporteer  
met broekmaat 32/34 moet M prima zijn.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.