Kiten op el coche in venezuela (isla margarita)

sebaba

Geen avatar

Berichten: 9
September 30, 2007, 04:04:49
edit2Rapporteer  
Heej,
ik ga over drie weken naar el coche in isla margarita om voor 2 weken vakantie te vieren met mn vriendin. Uiteraart gaan de kites mee. Ik moet nu een hotel boeken en er is een vette aanbieding in Hotel Punta Blanca (zo'n all in vakantie, lekker cheap). Geen flauw idee of dit hotel aan het kitestrand ligt of niet, weet iemand dat toevallig. Een halve dag googlelen maakt me niet wijzer.

Een ander hotel waarvan ik weet dat die aan een kitestrand zit, Hotel Coche Pradise, zit al vol.
Iemand vette ervaringen in El Coche? En belangrijker, is hotel Punta Blanca prima om zo uit je hut de ze in te kiten terwijl mn vriendin een boekje leest en cocktail drinkt. Misschien zitten die hotels allemaal naast elkaar. Ik neem aan dat je niet aan alle kanten van het eiland kan kiten. Misschien zit Punta Blanca net aan de slechte kant?

By the way, niet geheel onbelangrijk. Kan iemand me wat vertellen over de windcondities op dat eiland tussen oktober en november?
groeten
Koenani

Berichten: 76
Antwoord #1 September 30, 2007, 05:39:38
edit2Rapporteer  
wat dacht je van google maps/earth waar je de ardressen kan intypen. Dan kan je zien of het dicht bij het kitestrand licht.
Ian

Berichten: 219
Antwoord #2 September 30, 2007, 16:07:01
edit2Rapporteer  
check kitebeaches.com
audi

Berichten: 752
Antwoord #3 April 27, 2014, 12:59:17
edit2Rapporteer  
Hotel is direct aan het kite strand en er is ook een kiteschool met rescue
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.