Waar Kiten in Groningen?

floris765

Geen avatar

Berichten: 1
April 16, 2014, 19:14:58
edit2Rapporteer  
Hallo

Ik woon sinds dit jaar in Groningen, kom uit Scheveningen en kiteboard al 5 jaar.
Wat ik mij afvroeg is waar er in de buurt van Groningen mooi gekite kan worden en welke windrichting kan per spot? Dat ik daar straks niet sta met aflandige wind haha Grin
Thanks

Groetjes
Floris
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 April 16, 2014, 19:30:12
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/spots/Nederland
heelside_harold

Berichten: 85
Antwoord #2 April 16, 2014, 19:50:48
edit2Rapporteer  
He Floris, wat grappig ik woon ook pas dit jaar in Groningen. We kunnen misschien wel samen een keer op pad en spots kijken en eventueel even lekker knallen.
Volgens mij gaan heel veel mensen naar Workum en Mirns en zag ook delfzijl voorbij komen.
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #3 April 16, 2014, 20:39:27
edit2Rapporteer  
zuid-zuidwest zijn we meestal bij het strandje zuidlaardermeer.
oost-zuidoost strandje blauwestad.
west tot noord strandje schildmeer.

dat is voor als we niet veel tijd hebben en ff willen knallen. al deze spots zijn erg vlagerig, maar dat went van zelf 
verder gaan we regelmatig naar een aantal spots op de op de wadden (lauwersoog delfzijl termunten) en idd naar t ijselmeer.

morgenmiddag zijn er sowieso wat kiters opp het zuidlaardermeer te vinden aan het eind van de middag. ik ook  Wink
hier het topic om af te spreken omg groningen http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=12044.19250

succus.

ohja, welkom in groningen ThumpsUp
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #4 April 18, 2014, 02:04:22
edit2Rapporteer  
Oh en.. Floris en Harold.. weet even dat in Groningen de mooiste kiters van het land wonen. Zonder kapsones, Gronings recht door zee.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.