Contact met best

Big_roy

Geen avatar

Berichten: 10
April 19, 2014, 23:26:42
edit2Rapporteer  
hoi ik heb een best waroo kite 9m waar ik wat problemen mee heb ondervonden daarom wil ik in contact komen met iemand van BEST ik heb de hele dag op google gezocht maar kan nix vinden is er misschien hier iemand van BEST of is er iemand die weet hoe ik in contact kan komen met iemand van BEST  ????
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #1 April 20, 2014, 00:48:30
edit2Rapporteer  
http://www.bestkiteboarding.com/en/contact-us/
Repete

Berichten: 123
Antwoord #2 April 20, 2014, 07:29:24
edit2Rapporteer  
Ik vaar ook Best en heb in de afgelopen jaren zowel telefonisch (bellen naar de US) of via de mail contact met ze gehad. De mail via de link hierboven is het  makkelijkst en je krijgt altijd antwoord. Anders een verkooppunt hier in NL proberen?
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #3 April 20, 2014, 09:42:15
edit2Rapporteer  
Weet je zeker dat het een Waroo is? Of een 10m?
Je kan je vraag ook gewoon hier stellen natuurlijk....
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #4 April 20, 2014, 09:51:58
edit2Rapporteer  
Vroegah hadden ze een forum op hun website.
Nog steeds zo te zien: http://forum.bestkiteboarding.com/
Wat is het probleem?
Big_roy

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #5 April 20, 2014, 10:35:19
edit2Rapporteer  
thanks voor de reacties ik heb zeker een waroo inderdaad geen 10m maar een 9 m mijn fout maar het probleem is dat ik een dagen geleden na een lange winter wachten gaan kite e dus wet suit aan kite mee(en toebehoren) op het strand me kite uit gevouwen en beginnen met pompen de eerste tube ging perfect 2 tube liep leeg(raar want ik heb de kite heel op geruimd en zorg vuldig uitgevouwen opgehangen in me slaapkamer voor de winter)maar goed kan altijd 1 tube lek is al gek als je zo zorg vuldig met je kite om gaat maar het kan gebeuren dus even checken en tube 3 op pompen en ja hoor die loopt ook leeg tube 4 ook leeg dus vet balen maar toch nog even de leading edgs op pompen om te kijken of die nog goed is en nee hoor die loopt ook leeg dus ik naar de surf shop en blijkt het een kwaal te zijn van best blade en nobile versie 2010 omdat die alle drie bij de zelfde fabriek de bladders koopt en er een verkeerd stofje gebruikt zou zijn zal er door warmte zwakke punten in de bladders ontstaan waardoor die bij op nieuw op pompen lek gaan ik wil contact met BEST op nemen omdat ik dit heel jammer vind en omdat het een fabrieks fout is vind ik dat niet zo BEST dus wil ik dit graag proberen op te lossen en kijken of ze mij daar in willen helpen / te gemoed kunnen komen
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #6 April 20, 2014, 10:55:38
edit2Rapporteer  
Punt
Repete

Berichten: 123
Antwoord #7 April 20, 2014, 10:58:22
edit2Rapporteer  
Voor een 2010 kite weet ik niet of ze dat nog doen. Zelf ook dit probleem gehad en je kunt spare parts krijgen bij http://www.ventilador.com
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #8 April 20, 2014, 11:18:24
edit2Rapporteer  
Zat je deflate wel dicht? Wink
Big_roy

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #9 April 20, 2014, 11:26:21
edit2Rapporteer  
hahahahahaha ja die zat dicht schater ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.