Be Traceable - Kitehigh steunt de KNRM

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
April 23, 2014, 08:36:31
edit2Rapporteer  
Dat de KNRM goed werk verricht zal iedereen de afgelopen weken niet ontgaan zijn met de vele levensreddende acties die ze verricht hebben. De KNRM is een non-profit organisatie die puur en alleen kan bestaan door vrijwilligers en donaties.

Nog lang niet alle kiters zijn donateur of hebben hun gegevens op het materiaal staan om onnodige zoekacties te voorkomen. Daarom steunt Kitehigh vanaf nu de KNRM door het hele jaar een banner te vertonen.



Als je het water op gaat, kan het gebeuren dat je je kite, boardof ander materiaal kwijtraakt.
Je maakt het iedereen (ook jezelf!) makkelijker als je jouw mobiele telefoonnummer op je materiaal zet. Je hebt je materiaal snel terug en je bespaart de redders nodeloze en zeer kostbare zoekacties. Laat bovendien de Kustwacht/KNRM niet onnodig naar jou zoeken, wanneer jij veilig aan wal bent maar je board nog rond drijft.
 
Bel direct de Kustwacht/KNRM 0900-0111

De KNRM heeft een speciale BE TRACEABLE sticker om op je board/boot en/of materiaal te plakken, waarop je jouw naam en mobiele nummer kunt invullen.

De sticker kun je hier bestellen: http://www.knrm.nl/preventie/het-water-op/surfers/



Vergeet ook niet de KNRM te steunen door 'redder aan wal' te worden:
https://www.knrm.nl/steun-ons/donaties/donateurschap/word-redder-aan-de-wal/

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 April 23, 2014, 20:08:18
edit2Rapporteer  
Top actie!
Zo draagt de kite community ook zijn steentje bij!
Freekiter

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #2 April 23, 2014, 23:13:12
edit2Rapporteer  
en zo hoort het, goed dat kitehigh het goede voorbeeld geeft,  nu de andere forums en niet te vergeten het NKV
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 April 23, 2014, 23:20:02
edit2Rapporteer  
Ik heb deze stikker al vanaf de eerste actie op mijn board zitten! Helemaal top van de KNRM.
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #4 April 24, 2014, 10:25:22
edit2Rapporteer  
Na de laatste acties zat ik de beelden te bekijken en dacht "GVD, elke keer roepen dat ik het even moet doen en nog niet geregeld"
toen maar de overige nutteloze schermen gesloten, en eindelijk een maandelijkse machtiging gegeven aan de helden van de KNRM.
we geven duizenden euro`s uit aan onze verslaving, maar vergeten deze helden te steunen.

hoop dat er nu weer paar mensen hetzelfde hadden als ik en die machtiging even invullen.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #5 April 24, 2014, 15:13:10
edit2Rapporteer  
Na de laatste acties zat ik de beelden te bekijken en dacht "GVD, elke keer roepen dat ik het even moet doen en nog niet geregeld"
toen maar de overige nutteloze schermen gesloten, en eindelijk een maandelijkse machtiging gegeven aan de helden van de KNRM.
we geven duizenden euro`s uit aan onze verslaving, maar vergeten deze helden te steunen.

hoop dat er nu weer paar mensen hetzelfde hadden als ik en die machtiging even invullen.

-like
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #6 April 24, 2014, 18:30:11
edit2Rapporteer  
me to ...
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #7 April 25, 2014, 15:40:02
edit2Rapporteer  
Heb deze stickers ook vanaf de eerst actie, maar het blijft een top actie!  ThumpsUp
Zeeland135

Berichten: 155
Antwoord #8 April 26, 2014, 08:26:59
edit2Rapporteer  
Heb de stickers ook al vanaf het begin. En op je board blijven ze goed zitten, op je kite redelijk. Maar je kan zo weer nieuwe krijgen zonder enig probleem.
Ben toen ook gelijk donateur geworden. En de belastingdienst betaald mee  ThumpsUp
Ik voel me bijna beschaamd als ik zie wat ze allemaal wel niet doen voor mijn schamele €100. Je mag 1 keer per jaar op de boot als je dat wilt en je krijgt een leuk magazine. Dus volgende keer ga ik er maar wat meer van maken, dan houden ze er ook nog wat aan over.  YeSS
-jurjen-

Geen avatar

Berichten: 4
Logs: 0 | 5 uur
Antwoord #9 April 27, 2014, 20:18:53
edit2Rapporteer  
Goede actie ListenToMe
Is het  trouwens een idee om een standaardplek te kiezen waar je de sticker op je kite plakt.
Weet iedereen waar ie moet kijken
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #10 April 27, 2014, 20:34:46
edit2Rapporteer  
Goede actie ListenToMe
Is het  trouwens een idee om een standaardplek te kiezen waar je de sticker op je kite plakt.
Weet iedereen waar ie moet kijken
t zijn stickers voor op je board.
-jurjen-

Geen avatar

Berichten: 4
Logs: 0 | 5 uur
Antwoord #11 April 27, 2014, 20:45:29
edit2Rapporteer  
Goede actie ListenToMe
Is het  trouwens een idee om een standaardplek te kiezen waar je de sticker op je kite plakt.
Weet iedereen waar ie moet kijken
t zijn stickers voor op je board.



Zorg dat je traceerbaar bent!
Als je met klein (surf)materiaal het water op gaat, kan het gebeuren dat je je zeil, kite, board, boot of ander materiaal kwijtraakt. Kijk hier voor meer tips voor kiters.

Je maakt het iedereen (ook jezelf!) makkelijker als je jouw mobiele telefoonnummer op je materiaal zet. Je hebt je materiaal snel terug en je bespaart de redders nodeloze en zeer kostbare zoekacties. Laat bovendien de Kustwacht/KNRM niet onnodig naar jou zoeken, wanneer jij veilig aan wal bent maar je board nog rond drijft.

Bron:
http://www.knrm.nl/preventie/het-water-op/surfers/
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #12 April 27, 2014, 21:43:07
edit2Rapporteer  
Goede actie ListenToMe
Is het  trouwens een idee om een standaardplek te kiezen waar je de sticker op je kite plakt.
Weet iedereen waar ie moet kijken
t zijn stickers voor op je board.



Zorg dat je traceerbaar bent!
Als je met klein (surf)materiaal het water op gaat, kan het gebeuren dat je je zeil, kite, board, boot of ander materiaal kwijtraakt. Kijk hier voor meer tips voor kiters.

Je maakt het iedereen (ook jezelf!) makkelijker als je jouw mobiele telefoonnummer op je materiaal zet. Je hebt je materiaal snel terug en je bespaart de redders nodeloze en zeer kostbare zoekacties. Laat bovendien de Kustwacht/KNRM niet onnodig naar jou zoeken, wanneer jij veilig aan wal bent maar je board nog rond drijft.

Bron:
http://www.knrm.nl/preventie/het-water-op/surfers/
succes met de stikkers plakken op je kite.
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #13 April 27, 2014, 22:37:23
edit2Rapporteer  
Gewoon lid worden, geen discussie.
KNRM

Berichten: 13
Antwoord #14 April 28, 2014, 09:47:25
edit2Rapporteer  
Voor op de kite raden wij een stukje spinnaker tape aan. Bij verkoop van de kite of als je een nieuw nummer krijgt is het dan weer makkelijk te verwijderen!
Flupke

Berichten: 68
Antwoord #15 April 28, 2014, 16:39:30
edit2Rapporteer  
stickers aangevraagd, als deze binnen zijn dan is er een sponsor bij vanuit belgenland!
warpx

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #16 April 29, 2014, 12:14:15
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de tip! Ik ben nu ook redder aan de waal en heb de stickers bestelt!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #17 April 29, 2014, 17:13:25
edit2Rapporteer  
Heb ze binnen! Toppie!
Dwallie

Geen avatar

Berichten: 5
Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #18 April 29, 2014, 21:47:20
edit2Rapporteer  
Ben al een aantal jaren redder aan de wal, nu weet ik weer waarom!! Stickers vandaag ook binnen gekregen! Super initiatief!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.