65 + verkeerd lijntje, 2 (dodelijk) ongevallen in Normandie < 1 mnd

bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #25 Juni 08, 2014, 14:21:01
edit2Rapporteer  
@rdeheld dat klopt (volgens mij) niet. De oudste die t leerde was judy op 72 jarige leeftijd uit de UK (zie post/foto hieronder v KB4girls forum). Zo n 5 jaar geleden was ik in zeeland bij n kb4girls meeting en daar spraken enkele meiden erover.




In de Kitegirlmagazine van 2012 is een artikel gekomen "kitesurfing and the older woman". Geschreven door prof Joyce Stalker. Ze is tegen 70, verbonden aan universiteit van Waikato, Nieuw Zeeland. Ze schrijft: "Als ik kite, zit mijn man als een echte cheerleader aan de kant voor support".
Bron: lees hier het artikel: http://www.kb4girls.org/media/kunena/attachments/1673/Kitesurfingandtheolderwoman.pdf

@rdeheld, (ik denk zo, onze) helden zijn niet echt de westerop-jes, pulido's. Maar stiekum "role models" als Stalker. Ik wil niet dat ze "in hun harnas" de laatste adem uitblazen, maar eerder op een zonnige-(oosten)wind-loze dag als vandaag + in bed, en dan denken :" NOU DAT WAS LEKKER!" ;p


(denk trouwens dat n attack voornamelijk bij mannen voorkomt, of niet?)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.