Tubemount 2.0 Crowdsourcing gezocht om mijn uitvinding in de surfshop te krijgen

Tracer

Berichten: 34
Juni 18, 2014, 22:25:01
edit2Rapporteer  
Ik heb na 2 jaar ontwikkelen een stabiele, betrouwbare mount ontwikkeld om je action cam aan je kite te hangen. Je filmt daarmee niet jezelf (een klein stipje) maar andere mensen op het water (of het ijs, of het strand...). Door de kite achter (of voor) iemand te laten meevliegen kun je helicoptershots maken voor een fractie van de prijs!

Nu ben ik benieuwd hoeveel mensen interesse zouden hebben in deze mount, en wat je er ongeveer voor zou willen uitgeven.

Om een mockup (proefprodukt) van het prototype te maken, en vervolgens een mal voor de serieproductie in china, is geld nodig. Dit wil ik misschien met crowdsourcing financieren. Daarbij kun je van te voren je eigen Tubemount 3.0 bestellen en ben jij straks een van de eersten die hem heeft! Ik ben dus ook benieuwd wie hier in zou willen investeren, zodat dit product uiteindelijk in de surfshops komt te liggen. Laat weten of je zo'n mount van te voren zou willen bestellen! Ik verwacht dat je er dan begin 2015 mee kunt varen...

Dit filmpje geeft een kleine impressie wat er zoal mogelijk is... meer beelden volgen spoedig op dit forum! Laat vooral ook horen wat je van de beelden vindt.


http://youtu.be/PxVjRw7VFRI


Groet,

Hans Haenen
Dutchmovieworks
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #1 Juni 18, 2014, 23:35:21
edit2Rapporteer  
Misschien laten zien hoe de mount eruit ziet?
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #2 Juni 19, 2014, 19:04:58
edit2Rapporteer  
Denk je dat begin 2015 echt realistisch is?
Als je nog moet beginnen met funding, proefproductie, productie en distributie te organiseren dan  moet er nog een hoop werk verzet worden.

Wel leuk initiatief!
Ben benieuwd naar de plaatjes.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.