Kite Buddy: Horst, Muiderberg, Mirns Workum

Patrick1982

Berichten: 51
Juli 25, 2014, 09:34:28
edit2Rapporteer  
Hallo kiters,

Binnen hele korte tijd ga ik eigen spullen aanschaffen. Het is nu vooral een kwestie van uren maken en veel op het water om de waterstart er goed in te krijgen die nog niet lekker verloopt.
Heb flink wat lessen gehad maar t is nu een kwestie van zelf veel op het water zitten.


Ik zoek mede kiters die geregeld samen willen kiten, ervaren kiters die mij kunnen helpen bij het begin, beginners om samen aan te klooien en gewoon mensen om samen gezellig mee te kiten of samen naar evenementen te gaan.

Ik woon in Nijkerk (bij Amersfoort) en ben geregeld in een lang weekend in Groningen en Friesland te vinden.
Mijn homespots zullen vooral Horst, Muiderberg en Almere zijn.
Maar ook Mirns, Workum en Hindeloopen zal ik geregeld bezoeken.

Mocht jij nog plek hebben voor een beginnende kitebuddy en om samen onze hobby te delen en uit te voeren dan hoor ik het graag!

MvG

Patrick

KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1 Juli 25, 2014, 10:12:06
edit2Rapporteer  
Volgens mij plaats je dit topic elk jaar Wink Als ik je een tip mag geven: schaf gewoon dat spul aan en rij naar een spot. Er zijn altijd genoeg mensen op het strand, delen allemaal dezelfde hobby met je en vrijwel iedereen is bereid je vragen uitgebreid te beantwoorden en je even het water in te helpen.
dunkel

Geen avatar

Berichten: 89
Antwoord #2 Juli 25, 2014, 11:25:19
edit2Rapporteer  
you'll never walk alone. Gaan met die banaan, geef even aan dat het de eerste keer is dat je die nieuwe kite oplaat, iedereen helpt je graag. En nog een tip: ga even een paar dagen achter elkaar, als het dan niet lukt met die waterstart...
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #3 Juli 25, 2014, 18:05:38
edit2Rapporteer  
Hallo kiters,

Binnen hele korte tijd ga ik eigen spullen aanschaffen. Het is nu vooral een kwestie van uren maken en veel op het water om de waterstart er goed in te krijgen die nog niet lekker verloopt.
Heb flink wat lessen gehad maar t is nu een kwestie van zelf veel op het water zitten.


Ik zoek mede kiters die geregeld samen willen kiten, ervaren kiters die mij kunnen helpen bij het begin, beginners om samen aan te klooien en gewoon mensen om samen gezellig mee te kiten of samen naar evenementen te gaan.

Ik woon in Nijkerk (bij Amersfoort) en ben geregeld in een lang weekend in Groningen en Friesland te vinden.
Mijn homespots zullen vooral Horst, Muiderberg en Almere zijn.
Maar ook Mirns, Workum en Hindeloopen zal ik geregeld bezoeken.

Mocht jij nog plek hebben voor een beginnende kitebuddy en om samen onze hobby te delen en uit te voeren dan hoor ik het graag!

MvG

Patrick




nog even geduld en dan kan http://kitebuddyapp.com/?c4Le uitkomst bieden
wvnl

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #4 Juli 31, 2014, 14:32:14
edit2Rapporteer  
Maar het blijft 'eng' om zomaar naar het strand te rijden. Als mede-beginner snap ik dat wel. Aan de andere kant, volgens mij heeft iedereen het moeten leren.

Check je PM trouwens
darky001

Berichten: 330
Antwoord #5 Juli 31, 2014, 15:44:39
edit2Rapporteer  
zeg maar wanneer je zin hebt gaan we es aan de vliegers hangen.
heb je al gear....
gerardn

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #6 Augustus 07, 2014, 15:12:35
edit2Rapporteer  
Goedendag,

Ik heb wel spul, maar ben nog een beginner.
Zaterdag lijkt goed te worden.. @Patrick.. zin om in Workum aan de slag te gaan?
Michael M

Geen avatar

Berichten: 21
Antwoord #7 Augustus 17, 2014, 11:56:03
edit2Rapporteer  
Hallo, wie gaat er vandaag naar Horst? Ben een beginner.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.