moet ik lijm gebruiken om een strut te plakken ?

apetalus

Berichten: 20
Juli 31, 2014, 20:14:41
edit2Rapporteer  
Hallo medekiters,

Ik heb door onnozel gedrag( kite verkeerd opgelaten waardoor het in het prikkeldraad kwam) mijn cabrinha crossbow 13  lek gemaakt . Nu zitten er een paar gaatjes in m'n LE en strut en vraag ik me af of ik lijm (welke ?) moet gebruiken om de strut en de LE te repareren ?

alvast bedankt voor jullie reactie

feddomw
Gast
Antwoord #1 Juli 31, 2014, 20:29:46
edit2Rapporteer  
Tear-Aid kan op beiden geplakt worden, dus op doek en bladders. Topspul.

Maar als er veel gaten in zitten zou ik een nieuwe bladder kopen. Dat is uiteraard een persoonlijke keuze. Maar je hebt dus meerdere gaten in doek en in ieder geval je LE Bladder en een strut bladder?
alexander1965

Berichten: 142
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #2 Augustus 01, 2014, 07:16:14
edit2Rapporteer  
Is tear-aid hetzelfde als de standaardplakkers (1 doorzichtig en 1 grijs en wat steviger) die je standaard bij een Cabrinha krijgt. Of zijn dat alleen plakkers voor het doek of de buitenkant van de tubes? Anders kan je die gebruiken.
apetalus

Berichten: 20
Antwoord #3 Augustus 01, 2014, 08:45:06
edit2Rapporteer  
Er zaten 3 gaatjes in het doek en ik vermoed 1 in bladder van strut en 1 in LE . Het doek heb ik geplakt met plakkers die bij m'n cabrinha equipment zaten . Aan beide kanten van het doek zonder lijm wat mijn inziens voldoende is .
marcel70

Berichten: 6
Antwoord #4 Augustus 01, 2014, 10:19:37
edit2Rapporteer  
ik heb een klein scheurtje in de LE gemaakt met glufix (lijm van kitefix). Heb van een donor kite een stukje uit de leadind edge geknipt en dat er op geplakt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.