Gestolen Kite+spullen Wijk aan Zee

Titus

Geen avatar

Berichten: 5
Logs: 0 | 6 uur
Augustus 24, 2014, 00:44:34
edit2Rapporteer  
Vandaag gestolen Naish Shockwave 9 m incl bar samen met autosleutels. lagen rustig op het strand terwijl ik in het water lag. voor Timboektoe.
tevens hebben ze uit mijn auto telefoon en portemonnee mee genomen. Auto gelukkig wel laten staan.
als iemand een geel blauwe Shockwave tegen komt hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Titus
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #1 Augustus 24, 2014, 09:29:14
edit2Rapporteer  
Dat is echt @&%!* voor jou. Ik hoop dat je nog iets van je spullen terugkrijgt maar verwacht er weinig van... Cry

Ik wil hier beslist niet de wijsneus of moraalridder spelen maar: je sleutels op het strand bij je spullen leggen is er bijna om vragen ...... Roll Eyes

Ik neem tegenwoordig alleen de spullen mee op het strand die ik ook op het water nodig heb .... dus geen extra kite of extra board .... het enige dat op het strand bijft liggen is de lege kitetas met daarin mijn boterhammen en een flesje sportdrank.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #2 Augustus 24, 2014, 09:50:10
edit2Rapporteer  
ik laat ook niks meer liggen, hooguit een tas met eten en drinken. Autosleutel gaat aan een touwtje.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #3 Augustus 24, 2014, 10:24:19
edit2Rapporteer  
Das mooi kl..te !!!  ThumpDown

Sleutel van de auto toch maar weer om mijn nek doen. Deed het de laatste paar keren ook in de kite tas en heb geluk gehad.

En ik dacht altijd dat de bunker het gevaarlijkst was om te parkeren maar dat maakt duss geen reedt uit !!  loser

Ik hoop dat je je spullen weer terug krijg. Marktplaats goed in de gaten houden  ThumpsUp
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #4 Augustus 24, 2014, 11:45:38
edit2Rapporteer  
Timboektoe zelf ook nog gevraagd, misschien ligt het wel daar binnen?
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #5 Augustus 24, 2014, 12:08:46
edit2Rapporteer  
Klotezooi
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #6 Augustus 24, 2014, 12:24:33
edit2Rapporteer  
Das mooi klote zeg.  ThumpDown

Maar ik ben het helemaal eens met Limbo, geen spullen op het strand laten liggen en de sleutel om je nek of iig bij je op het water. Die gasten lopen er op, zien je het water op gaan en hebben intussen al gespot waar je spullen liggen. Blij dat je auto er nog staat. Kan zijn dat het jonge gasten zijn zonder rijbewijs dus op een scooter ofzoow.  Sad 
markymarc

Berichten: 296
Logs: 0 | 488 uur
Antwoord #7 Augustus 24, 2014, 12:25:32
edit2Rapporteer  
Beter een keer extra lopen; dan spullen onbeheerd op het strand achterlaten..

Ik gisteren ook gedaan...Helaas maar tis niet anders.

En zeker geen autosleutel in je tas laten zitten, tenzij je een lada rijdt misschien! schater

Succes met je zoektocht....Hoop dat je t terug vindt.. ThumpsUp
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #8 Augustus 24, 2014, 14:44:33
edit2Rapporteer  
T is Toch godskolere  niet normaal meer Angry . Maar ja, helaas moet ik het met Limbo en de anderen eens zijn. Sterker nog, ik neem niet eens meer een tas met pomp mee uit de auto als ik naar te populaire spots toe ga... Ik prop m'n kite+ bar in m'n trapeze en leen van een ander de pomp en heb een copie van m'n electronicsche sleutel aan m'n nek hangen.
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #9 Augustus 24, 2014, 18:05:55
edit2Rapporteer  
tim, ik denk niet dat ze de rest nog ff hebben afgegeven, nadat ze ook de auto hebben leeggehaald!! Huh

Teringlijers zijn het. Motten gewoon van andermans spullen afblijven!!!

Moeten we allemaal doen, geen pomp meenemen en andermans pomp gebruiken.  Undecided Huh. Dan houden wij tenminste onze spullen.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #10 Augustus 24, 2014, 19:01:38
edit2Rapporteer  
@Eagle-Jan........nee jij bent lekker sociaal zeg.
wimbers

Berichten: 398
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #11 Augustus 24, 2014, 20:05:51
edit2Rapporteer  
Ik heb deze zomer bij de action 4 pompen van 5 euro elk gekocht. daar kan ik even mee door, en dat is niet zo erg als het weg is..

mijn tas laat ik op populaire plekken wel in de auto, en ik heb een niet elektronische sleutel van mijn auto bij laten maken die in mijn pak gaat.

dus op het strand ligt hooguit een cheapo pomp, een zakje brood en een fles drinken.

als je daar je kick uit wilt halen is het je gegund Smiley

FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #12 Augustus 24, 2014, 20:07:49
edit2Rapporteer  
Kijk, dat is slim. Wel erg jammer dat het zo moet!!! ThumpDown
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #13 Augustus 24, 2014, 20:34:31
edit2Rapporteer  
Ik leg er altijd een berg zand op, nooit gezeur mee want dat nodigt gewoon minder uit.

Wel heel erg zuur trouwens, ik snap niet eens dat ze uit zichzelf in een tas gaan kijken en laat staan meenemen!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #14 Augustus 24, 2014, 20:55:29
edit2Rapporteer  
@Eagle-Jan........nee jij bent lekker sociaal zeg.
hoezo?  ik vraag altijd netjes of ik een pomp mag lenen. Ik ga nooit uit eigenbeweging zonder toestemming in iemands tas graaien. Al ligt de pomp er naast dan vraag ik het eerst. Oh en als iemand z'n board of kite kwijt raakt breng ik t altijd netjes naar de kant, t is ook voorgekomen dat ik de eigenaar ook naar de kant heb gesleept. Dus als t er op aankomt dan ben ik best sociaal ja. Maar je mag me ook minder sociaal vinden...
Titus

Geen avatar

Berichten: 5
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #15 Augustus 24, 2014, 21:02:03
edit2Rapporteer  
thanks voor de support Wink

Een ding is zeker de sleutel gaat voortaan netjes mee in een waterdichte zakje in mijn wetsuit.

Weet iemand of de webcam bij Timboektoe ook gegevens opslaat? dat moeten daar namelijk de dieven op staan, ik zal morgen ook wel even contact opnemen met Timbioektoe zelf om het te vragen.

maar mocht dus iemand een Shockwave 9M tegenkomen dan hoor ik het graag.

morgen in ieder geval een afspraak staan bij de politie voor aangiften hoop dat er nog iets via de verzekering geregeld kan worden. zie de kans zelf wel erg klein in maar je weet het nooit.

FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #16 Augustus 25, 2014, 00:27:49
edit2Rapporteer  
Ik zou mijn auto er maar niet meer neerzetten trouwens, als ze de sleutel nog hebben!!
Ronald6

Berichten: 18
Antwoord #17 Augustus 25, 2014, 00:46:52
edit2Rapporteer  
wat goed dat je dit meld.

Ik neem vaak 2kites en 2boarden mee en laat  dus altijd wat op het strand liggen.
Vandaag ook nog.
Maar ik zie toch echt niet alleen mijn spullen onbeheerd op het strand liggen. 
wat jammer dat dat dus niet meer kan.

Is je kite nog ergens aan te te herkennen aan een plakker of zo ?
misschien kunnen we je dan nog een beetje helpen.

Gr Ronald   
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #18 Augustus 25, 2014, 06:38:43
edit2Rapporteer  
wat goed dat je dit meld.

Ik neem vaak 2kites en 2boarden mee en laat  dus altijd wat op het strand liggen.
Vandaag ook nog.
Maar ik zie toch echt niet alleen mijn spullen onbeheerd op het strand liggen. 
wat jammer dat dat dus niet meer kan.

Is je kite nog ergens aan te te herkennen aan een plakker of zo ?
misschien kunnen we je dan nog een beetje helpen.

Gr Ronald  
niet meer kan? Nooit gekund...
kitem

Geen avatar

Berichten: 81
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #19 Augustus 26, 2014, 14:21:04
edit2Rapporteer  
Hmmm, ik leg wel spullen op het strand en tot nu toe ging dat goed. Misschien toch maar auto sleutel om mijn nek hangen volgende keer...
RonaldFX

Geen avatar

Berichten: 562
Logs: 0 | 335 uur
Antwoord #20 Augustus 26, 2014, 16:11:17
edit2Rapporteer  
Ik heb deze zomer bij de action 4 pompen van 5 euro elk gekocht. daar kan ik even mee door, en dat is niet zo erg als het weg is..

mijn tas laat ik op populaire plekken wel in de auto, en ik heb een niet elektronische sleutel van mijn auto bij laten maken die in mijn pak gaat.

dus op het strand ligt hooguit een cheapo pomp, een zakje brood en een fles drinken.

als je daar je kick uit wilt halen is het je gegund Smiley



Ook eens een action pomp gehaald maar die begaf 't al na 2x pompen  ThumpDown
Nijlpaard.

Berichten: 104
Antwoord #21 Augustus 26, 2014, 16:18:17
edit2Rapporteer  
Kijk, belachelijk dit he?

Waarom spullen jatten van een ander?
Écht écht belachelijk.. geen woorden voor hoor dit..
matty

Geen avatar

Berichten: 112
Antwoord #22 Augustus 26, 2014, 16:36:35
edit2Rapporteer  
Kijk, belachelijk dit he?

Waarom spullen jatten van een ander?
Écht écht belachelijk.. geen woorden voor hoor dit..
Gejate kite levert toch snel 500 euro op en pakkans is minimaal. Het verbaast mij meer dat het niet veel vaker gebeurd.
wimbers

Berichten: 398
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #23 Augustus 26, 2014, 16:43:59
edit2Rapporteer  


Ook eens een action pomp gehaald maar die begaf 't al na 2x pompen  ThumpDown

daarom had ik er meteen maar 4 gehaald Smiley maar tot zover nog steeds de eerste.
stefan@

Berichten: 618
Logs: 0 | 464 uur
Antwoord #24 Augustus 26, 2014, 16:51:18
edit2Rapporteer  
Ook iets om in de gaten te houden zijn de ''used products'' winkels , een used products winkel uit Arnhem adverteerd op Mp met gezocht, kites,boards etc, 

(en een idee om de serie nummers van je kites op een briefje te schrijven)

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.