Kitemovie Zandmotor

Buur

Berichten: 989
Augustus 24, 2014, 18:26:52
edit2Rapporteer  
Ouwe lullen op Kitehigh weten dat Buur vroeger regelmatig foto's deelde van kitend Nederland. Vandaag het debuut van de eerste kitemovie van Buur zijn hand. Die toch weer wist 2 hobby's goed te combineren en jullie daar ook nog eens blij mee kan maken. In iedergeval de riders op de film die van te voren niet wisten dat ze in een BuurProductie zouden komen( ik wist het ook niet haha).
Veel kijk plezier met deze onbedoeld lekkere movie.     
Riders: Liset, Youram, Jeroen, Tom, Guus, Paul, Stefan en de rest


http://youtu.be/2DfvquUp9S4
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #1 Augustus 24, 2014, 18:45:36
edit2Rapporteer  
Waar zijn al die handlepasses nou dan Yoram ? Afgezien van die poging tot railey to blind zie ik geen enkele paas van jou
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #2 Augustus 24, 2014, 19:14:09
edit2Rapporteer  
Haha we hadden idd niet verwacht in een film te komen of gefilmd te worden, maar altijd leuk Buur, top  ThumpsUp
Was toch een mooi dagje om te cruisen ondanks het windje waar alleen de vlaagjes in goed waren haha. Maar toch mooi al die crashses  Grin

Haha Henk niet, zelfs die to blind zie je verkeerd, dat moest iets anders worden (omdat er werd gefilmd), maar bedacht me al dat het niet ging werken haha.

Kom je next time met wat meer wind weer filmen @zm trouwens?  Smiley
ash

Berichten: 256
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #3 Augustus 24, 2014, 19:39:33
edit2Rapporteer  
erg leuk om te bekijken met die lekker beat erbij.
En natuurlijk een prachtige locatie.
Dit is waar het toch om draait, zon, wind en plezier totdat je niet meer kan.

Buur

Berichten: 989
Antwoord #4 Augustus 24, 2014, 19:51:45
edit2Rapporteer  
Ik kom vast nog wel eens op de ZM kiten, en misschien een filmpie schieten... Alleen mijn computer vind het niet altijd leuk die HD

En helaas keurt YouTube mijn muziekkeuze  ThumpDown voor de ads die in beeld komen... dus komt er een ander muziekje onder haha...  ThumpsUp
denk dat er rond 22.00 een ander muziekje onder zit 
Radical Ronnie

Berichten: 386
Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #5 Augustus 25, 2014, 08:20:06
edit2Rapporteer  
Leuk filmpje!  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.