Beginners september

Bas92

Geen avatar

Berichten: 5
Augustus 26, 2014, 11:32:58
edit2Rapporteer  
Hooi!

Ik ben vier jaar geleden begonnen met mijn eerste kitelessen. Al die jaren niet meer opgepakt. Nu afgelopen zomer toch maar eens mijn eigen spullen aangeschaft en nogmaals een lesje genomen. Nu wil ik graag verder oefenen met andere beginners.

In september heb ik wat meer vrije tijd en wordt het weer (als het goed is) wat mooier. Tijd om te gaan oefenen dus! Ik stel voor om een whatsapp groep te maken met mensen die ook beginners zijn en in september samen willen oefenen. Ik vind het niet erg om te verplaatsen, zolang het een beetje in de buurt is van de randstad. Als ik van tevoren weet dat ik ga kiten kan ik een auto regelen en eventueel mensen ophalen.

Heb je interesse, laat het even weten!

Groet,

Bas
Niels.de.Harder

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #1 Augustus 27, 2014, 08:27:38
edit2Rapporteer  
Hey Bas,

Is Schellinkhout een optie voor jouw? Of Muidenberg bij een wind uit het noorden?
Misschien kunnen in de week van 15 sept tm 21 sept een keer afspreken.

Ik kan heen en weer varen, maar hoogte lopen wil nog wel eens mis gaan.

Stuur me even een email (niels116@hotmail.com).
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #2 Augustus 27, 2014, 20:07:51
edit2Rapporteer  
Ik ga meestal oostvoorne/b-dam
Ik stuur wel een pb met mijn telefoonnummer als u beheerder wil worden van whatsapp groep

En er komt helaas erg mooi weer aan volgens onze gerrit
https://www.facebook.com/video.php?v=926615724020653
Bas92

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #3 Augustus 28, 2014, 09:48:14
edit2Rapporteer  
Jeej mooiweer!

Er is ondertussen al een whatsappgroep gevormd. Ik heb je nummer doorgegeven zodat je toegevoegd kunt worden.
Frankoss

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #4 Augustus 28, 2014, 12:23:28
edit2Rapporteer  
Hoi allemaal,

Ik ben ook beginnend, en kan elke week wel 3x kiten, september ga ik wel op vakantie, maar daarna kan ik weer.

ik kom uit Bergen op zoom, dus alles is voor mij 1 uur rijden ( niet erg )

laat maar weten,

p.s stuur anders een pb

mvg,

Frank
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.