Tips

Straight edge

Berichten: 526
Augustus 31, 2014, 11:32:50
edit2Rapporteer  

Tijdlijnfoto's
Terug naar Album · Foto's van Kiteboardschool.nl · Pagina van Kiteboardschool.nl


Helaas zijn eergisteren avond onze boards, wetsuits en trapezes gestolen.

Voor de kiters onder ons, wij kunnen jullie hulp goed gebruiken. Als je de volgende spullen te koop ziet staan dan zouden we dat graag van je horen:

ION Element en Strike wetsuits (zwart)
ION Echo en Apex harnesses (zwart)
ION witte helmen
ION groene impact vests
North Gambler en Spike boards.
Alles hierboven zijn 2014 modellen, enkele van de pakken zijn 2013.

Ook kun je ons helpen door dit bericht te delen zodat er meer mensen op hun hoede zijn.

Mede dankzij Eurofuncenter BV en North Kiteboarding Benelux kunnen we vandaag weer op volle toeren draaien! Dank daarvoor.

They don't kill our good vibe, vandaag en van het weekend weer volop wind en kitesurflessen!

Thijs en Roel
Vind ik leukVind ik leuk ·  · Delen · 29 augustus
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #1 Augustus 31, 2014, 21:07:01
edit2Rapporteer  
Thijs & Roel,

Balen mannen!
Zet op elk onderdeel een zoekwekker aan.
Bij mij heeft dat/dit me board terug gevonden!

Suc 7    (succes is net te weinig)

Frank (azijn man! :-)) )
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #2 Augustus 31, 2014, 23:49:14
edit2Rapporteer  
Hi thijs,
Hoe en waar  is het gebeurd?
Waren jullie verzekerd, (of kun je je hiertegen verzekeren)?
Had je het kunnen voorkomen?

(@Frank, dit is diefstal, geen kwijtraken, of was bij jou ook diefstal?). Hoe heb jij dan je boord teruggevonden, iemand m "netjes" teruggebracht?

Ik ben gewoon nieuwsgierig. 3 weken geleden is bij mij ingebroken (thuis). Ipad gestolen, findiphone aangezet, en ja hoor de dief had m binnen 24 uur aangezet. Ik kreeg een mail met zijn adres en postcode. Politie gebeld en doorgegeven. Dagen later hoorde ik dat politie er niks mee doet, een oude man had de deur open gedaan en die wist v niks, ik ben al mijn kitefotos van de afgelopen 5 jaar kwijt.

Balen Sad

HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #3 September 12, 2014, 20:28:29
edit2Rapporteer  
zoekwekker.nl gaat een aantal site's af die spullen aanbieden..

Jij geeft je criteria's op en als er een advertentie aan voldoet krijg je een mailtje.

Bij mij was het dat ik mijn board op rockanje kwijt geraakt was.
zoekwekker aangezet. drie weken later kwam mijn board langs. met kras en beschadigde vinnetje.
Ik had er foto's van.

afspraak met de aanbieder gemaakt,  de plank bekeken en hem mijn foto's laten zien..
Hij gaf aan dat hij op meerdere fora het vinden van de plank had aangegeven, maar hij kende kitehigh en hanglos niet.
Zonder veel problemen het board meegekregen, hem vinders loon gegeven.

Als de diefstal niet door profs maar door gelegenheidsrovertjes is gedaan heb je kans dat ze de spullen via internet proberen te slijten...

Suc 7   met het terug krijgen

Frank
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.