Heeft er iemand een North TS-M vin recht?

rhmulder

Geen avatar

Berichten: 23
September 01, 2014, 11:50:13
edit2Rapporteer  
Gisteren heerlijk gevaren met mijn North directional, maar helaas een vin verloren. Bij onze vrienden van North is helaas geen losse vin te bestellen, alleen een complete set voor 99 euro. Heeft er toevallig iemand nog een North TS-M vin rechts 2013/2014 liggen, die ik kan overnemen?
feddomw
Gast
Antwoord #1 September 01, 2014, 14:41:59
edit2Rapporteer  
Ik schat je kans hierop vrij klein in..... Beter maak je een foto van je andere fin (thruster setup neem ik aan) en vermeld je welk board het is.

Is het FCS of Future bij North inmiddels? Want elke surfshop verkoopt wel een set vinnen die passen, zeker als je alleen de sidefins en niet de centerfin wil vervangen.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 September 01, 2014, 16:59:42
edit2Rapporteer  
Check ff op Marktplaats/golfsurfen... allicht geen North vin maar wel heb je zeer waarschijnlijk een vergelijkbare vin voor nog geen tientje!
feddomw
Gast
Antwoord #3 September 01, 2014, 19:50:58
edit2Rapporteer  
Noordzee Boardstore heeft ook redelijk cheap FCS. Maar omdat TS er een mist, denk ik dat 'ie toch echt een setje moet hebben, EJ. Want als de enkele vervangingsvin niet precies hetzelfde is....
rhmulder

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #4 September 01, 2014, 21:49:14
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de tips. Vanmiddag toch even bij van den bergsurf langsgweest. Bleek er toch in de materiaalbak nog 1 te liggen, die ik mee kon nemen voor 17 euro. Erik, bedankt!  Probleem opgelost en kan weer lekker varen met mijn North Nugget.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.