Kitesurfende programmeur!

Reinoud

Geen avatar

Berichten: 1
September 01, 2014, 13:36:35
edit2Rapporteer  
Hallo daar!

Ik ben nieuw op dit forum. Ben in november in Brazilie begonnen met kiten, na 20 jaar te hebben gewindsurft. Veel vrienden gingen kiten, dus ik moet er aan geloven! Woensdag weer lekker een weekje naar El Gouna om wat nieuwe tricks te leren Smiley. Windsurfen blijf ik uiteraard ook gewoon doen bij een goede zuidwester op Wijk!

Ik ben bezig met een nieuw idee online, en zoek een enthousiaste kitesurfende programmeur. Het idee heeft ook met surfen te maken. Momenteel heb ik het bedrijf www.huishurenibiza.nl, echter na 3 jaar wil ik iets nieuws gaan doen, waar nog meer mijn passie ligt. Ibiza gaat erg goed, maar is inmiddels voor een groot deel geautomatiseerd, en er werken wat leuke dames voor ons.

Ik hoor graag of iemand iemand kent die eens zou willen babbelen. Moet wel een ervaren programmeur zijn. PHP, Mysql, Javascript, HTML-5, etc en hij moet dus surfen dan past ie mooi in het team! Ik werk en woon in Amsterdam, en dat is ook wel een pre.

Hoor graag of er iemand zou zijn die eens verder zou willen praten!

gr Reinoud
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #1 September 02, 2014, 19:25:55
edit2Rapporteer  
Leuke, die huishurenibiza.nl  ThumpsUp

Ik ken wel iemand, maar die werkt nu voor een nieuw project van mij  Grin Zoek je iemand die je een full-time dienstverband wilt aanbieden? Wat wil je precies.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.