Neopreen lijm

P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
September 01, 2014, 16:01:28
edit2Rapporteer  
Hey mede kiters vraagje,

De rugplaat van m'n 2013 Prolimit Hydrogen wetsuit begint bij de naad te scheuren of is al op sommige plekken gescheurd, nu wil ik het proberen te lijmen. Na ff google kon ik wel wat neopreen lijm vinden van bijv bisonkit maar mischien kunnen jullie mij beter vertellen wat ik nodig heb. Het pak is gemaakt uit Lime-stone neopreen mischien maakt dat ook nog wat uit.

bluebit

Berichten: 224
Antwoord #1 September 01, 2014, 16:26:21
edit2Rapporteer  
neopreen lijm kun je bij elke surfwinkel kopen, werkt prima!
bertvh

Berichten: 224
Antwoord #2 September 01, 2014, 20:16:52
edit2Rapporteer  
idd neopreenlijm werkt prima, maar naar ervaring als je pak al 3-4 seizoenen oud is is het onbegonnen werk want meestal is er na het volgende gebruik wel ergens anders een scheur!
zie wel dat uw pak nog vrij jong is, is dan mss proberen waard!
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #3 September 01, 2014, 20:36:03
edit2Rapporteer  
Ja het is zo als ze het  mooi noemen een high end wetsuit ,nu  zo'n 70 sessies plezier van gehad en hij zit nog steeds lekker maar wil eigenlijk nog 70 sessies erbij knallen voordat ik nieuw pak gaat aanschaffen. Heb voor in de winter droogpak dus als het echt koud wordt haal ik die weer uit de kast.
martindj

Berichten: 111
Logs: 0 | 297 uur
Antwoord #4 September 03, 2014, 22:40:20
edit2Rapporteer  
Ik gebruik zelf neopreenlijn van black witch, werkt prima. Al meerdere keren kleine scheurtjes in wetsuits mee geplakt en blijft goed zitten.
audi

Berichten: 752
Antwoord #5 September 04, 2014, 08:15:07
edit2Rapporteer  
Ik ga altijd gewoon naar mijn lokale surfwinkel waar ik mijn spullen altijd koop.
Daar lossen ze dit soort problemen zo op.  ThumpsUp
En hoef geen hele pot of tube te kopen die na een paar weken weer uitgedroogd is.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #6 September 23, 2014, 14:58:17
edit2Rapporteer  
Ik gebruik zelf neopreenlijn van black witch, werkt prima. Al meerdere keren kleine scheurtjes in wetsuits mee geplakt en blijft goed zitten.

Idd werkt erg goed. Zodra het droog is, is het helemaal versmolten met het neopreen en een sterke verbinding.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.