niet thuis uit proberen! Ja... Ja...

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
September 19, 2014, 18:49:16
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=N-ESaA6kzxw#t=182


[edit] https -s
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 September 19, 2014, 19:10:58
edit2Rapporteer  
No way dat ik dat na ga doen.
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #2 September 19, 2014, 19:18:50
edit2Rapporteer  
Beetje jammer dat we hier geen bergen hebben, lijkt me wel wat Grin
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 September 19, 2014, 19:39:44
edit2Rapporteer  
Beetje jammer dat we hier geen bergen hebben, lijkt me wel wat Grin
in Manhattan aan de Maas hebben we gelukkig een Euromast, een Nationale nederlanden, een de Rotterdam... niet zo hoog... maar hoog genoeg om te oefenen toch? Anders eerst beginnen op de Slufter van de duinen af.  (daar weet Evan alles van af Wink  )
CouchKiter

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #4 September 19, 2014, 20:28:41
edit2Rapporteer  
Sukkel; was zijn board vergeten. Anders had ie op het water gelijk door kunnen gaan. Dát was dan gaaf geweest.
Big Vin

Berichten: 282
Antwoord #5 September 20, 2014, 00:45:53
edit2Rapporteer  
Dat was idd nog epischer geweest!
feddomw
Gast
Antwoord #6 September 20, 2014, 09:26:51
edit2Rapporteer  
Ik ben daar geweest, dat is echt een berg met steile wand en listige thermiek. Bizarre stunt dit, maar laten we wel wezen, ook echt levensgevaarlijk. Op een of andere manier voelt dit veel gewaagder aan dan Richman die aan een boot met zijn kite de lucht in is getrokken naar ook levensgevaarlijke hoogte....

Als een lijntje breekt is het echt einde oefening.
Dobbelsteen

Geen avatar

Berichten: 296
Antwoord #7 September 20, 2014, 10:12:18
edit2Rapporteer  
Voor die lijnen zou ik nu niet zo'n schrik hebben. Ze hebben het veel harder te verduren op het water, daar verandert de kracht continu. In de lucht heb je enkel jouw gewicht die er aan hangt en misschien af en toe een windstootje die jouw kite omhoog trekt.

Maar eigenlijk zie ik niet zo goed in wat er dan zo gevaarlijk aan is? (enkel ervaring met van hoge duinen afspringen, dat wel Grin) Kan iemand het mij uitleggen?
Kan er opeens een luchtzak zijn waardoor hij neerstort? Of bij sterke wind dat hij gewoon zo hard weggewaaid wordt dat hij gewoon niet meer kan sturen gelijk wat hij doet?

En met gevaarlijk bedoel ik dan afgezien van het feit dat hij van een berg vliegt en dus enorme ballen nodig heeft Grin.
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #8 September 20, 2014, 23:41:20
edit2Rapporteer  
het ging bijna mis kort voor de afsrpong. ik vind dit eerder dom dan spectaculair.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.