kiteboard maken website?

superdirk

Geen avatar

Berichten: 16
September 24, 2014, 14:40:35
edit2Rapporteer  
hoi,
helaas na diefstal boot flinke schade moeten opknappen......maar dat terzijde
ik heb daardoor dus glasverzel hars en topcoat over

nu begin ik net met kitesurfen en heb wel een board maar dacht ga er zelf 1 maken voor de dagen met wat minder wind zodat ik iets eerder kan varen

ik zoek me suf op google voor een goede bouwbeschrijving

dacht zelf 3 lagen triplex verlijmen lees wel dat dat het eenvoudigste is als je net begin ermee
hoe bepaal je de shape heb je meteen rockertafel nodig of kan het ook eenvoudiger
enz
enz

wie weet er goede site waar dat uitgelegd word?
lees wel wat over servaas modellen maar die vind ik ook nergens
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #1 September 24, 2014, 15:33:10
edit2Rapporteer  
Ik denk dat het handig is om een goedlopend verhaal te maken met de daarbij behorende leestekens.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 September 24, 2014, 18:12:52
edit2Rapporteer  
op dit forum staat een heleboel informatie, wellicht vind je dat niet zo 1 2 3 in google... maar browse gerust eens door de vele topics in het Zelfbouw & reparatie forum.

Ik weet dat in iig 1 van de topics ook iemand een board uit 3 lagen triplex heeft gemaakt. Ook staat ergens een pdf met de outline van een kitesurf board.. en een simpele rockertafel komt in een meerdere topics voor. Gewoon je plaaten leggen op 2 balkjes bij de uiteinden en vervolgens een zooitje bakstenen in het midden.

Suc6 met doorspitten :-)
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 September 24, 2014, 23:12:47
edit2Rapporteer  
https://www.google.nl/search?q=servaas+ktieboard&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=xzMjVKGQF-il8weg54DoDQ#rls=org.mozilla:nl:official&channel=sb&q=servaas+kiteboard&spell=1
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.